Skocz do zawartości

Oedeopol

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    392
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Oedeopol w dniu 27 marca 2019

Użytkownicy przyznają Oedeopol punkty reputacji!

O Oedeopol

  • Urodziny 18 września

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    Java, Skript, Kolarstwo, Gry, Kunie, Budowanie w Minecraft
  • Nick w MC
    Oedeopol

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

3 553 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Oedeopol

  1. Tak wygląda przykład tego, do czego miałem zamiar użyć tych ikon. Ikony można stosować w dowolnym miejscu (title, actionbar, czat, lore, nazwa przedmiotu, scoreboard,tab). Można wgrać dowolne ikony, byleby były czytelne i w miarę wyraźne. Jeśli ktoś zechce zrobić coś w tym stylu proszę o kontakt ze mną na pw, chętnie pomogę! Opisy przedmiotów: Plakieki rang:
  2. https://www.planetminecraft.com/texture-pack/advanced-enchantment-tooltips/?fbclid=IwAR2cQt6gC7G-BDdjHNWbO9j-9sLTbeQP-l7Y6lOoJLlXeEHpoedSleFMKYo Znalazłem coś takiego, myślę że to dobra droga żeby odkryć jak to zrobić. edit Ten resourcepack działa na zasadzie podmiany języka, jednak chyba też znalazłem sposób by to zrobić nie używając podmiany. Gość zastępuje w nim istniejące już symbole unicode które da się wkleić, co znaczy, że jeśli wgram mapę z podmienionymi symbolami, a następnie wkleję pierwotny kod unicode którego tekstura została podmieniona wyświetli się ten symbol po zmianie tekstury, przynajmniej biorąc to na logikę. Póki co dziękuje każdemu kto się przyłączył do dyskusji. edit2 dokładnie tak to działa. Do zamknięcia. Dzięki
  3. utf-8 tak, w sendzie nie sprawdzałem, ale wydaje mi sie ze w sendzie raczej nie, bardziej w json
  4. Tak, to działa do momentu w którym nie robisz własnych ikonek z użyciem texturepacka w którym definiujesz unicode na teksture z png #slash w kodzie jest w druga strone bo juz probowalem wszystkiego, nawet takich banalow
  5. Oedeopol

    Unicode w lore

    Witam po długiej przerwie Mam taki troszke problem. Chodzi o to ze robie customowe ikonki do lore głównie, wszystko dziala w tellrawie, wyswietlaja sie na czacie, ale nijak nie moge tego umiescic w lore, bo wyswietla mi sie po prostu literowo a nie jako tekstura. /tellraw @p {"text":"\uE001 \uE002 \uE003 \uE004 \uE005 \uE006"} command /test: trigger: give player diamond sword with lore "/uE001" Wie ktos co zrobic z tym? Przegrzebalem pol internetu za tym i nic, executowanie komendy w formacie minecraftowym z display lore text nie przynosi pozadanego efektu.
  6. Skoro ją wysyłasz to po co sprawdzać czy została wysłana skoro na pewno została wysłana bo przecież ją wysłałeś
  7. To nie jest możliwe, gdyż logiczne że skoro wiadomość została do niego wysłana, musiał ją odebrać, lecz nie możesz zmusić gracza do zobaczenia czegoś, a tym bardziej nie możesz sprawdzić czy gracz to zobaczył. Jedyne sensowne rozwiązanie to to:
  8. Oedeopol

    Tablista

    Taka tablista jest chyba od wersji 1.8(?)
  9. Oedeopol

    sprawdzanie

    A masz to zsetowane na false kiedy to się wykonuje? Moze jest nieustawione wcale, wtedy użyj is not set.
  10. if {test.%arg 2%} is not set: set {test.%arg 2%} to 1 ? XD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...