-
Ilość zawartości
336 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje
-
Nick w MC
Shaisanes
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia piotrus131102
-
Problem z dropem na %attacker%
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
jak wrócę do domku to dam znać czy działa ale z góry dzięki za pomoc -
on death: if victim is zombie: if name of victim is "&cPustynny Najemnik &4[&618 &cLv.&4]": loop all players in radius 5 around victim: if {lvl.%loop-player%} is smaller than 41: set {_ddexp.%loop-player%} to 60 set {_vvexp.%loop-player%} to "%1.5*{_ddexp.%loop-player%}%" parsed as number set {_ssexp.%loop-player%} to "%2*{_ddexp.%loop-player%}%" parsed as number set action bar of loop-player to "&f&o+ %{_ddexp.%loop-player%}% &aEXP" if loop-player has permission "GExp.sk": add {_ddexp.%loop-player%} to {exp.%loop-player%} add {_ddexp.%loop-player%} to {wexp.%loop-player%} if loop-player has permission "VExp.sk": add {_vvexp.%loop-player%} to {exp.%loop-player%} add {_vvexp.%loop-player%} to {wexp.%loop-player%} if loop-player has permission "SVExp.sk": add {_ssexp.%loop-player%} to {exp.%loop-player%} add {_ssexp.%loop-player%} to {wexp.%loop-player%} set {Zmienna.%loop-player%} to {wexp.%loop-player%} / {wpexp.%loop-player%} set level progress of the loop-player to {Zmienna.%loop-player%} set loop-player's level to {lvl.%loop-player%} chance of 10%: give attacker 20 of cegla named "&cMoneta z Brazu" with lore "&4Za Monety Kupisz Drogocenne Przedmioty" chance of 0.5%: execute console command "mm items give %attacker% Tunika4" on rightclick holding a stick: if player has permission "Wiz.sk": if name of player's tool is "&8Zniszczona Rozdzka": if {Mana.%player%} is greater than or equal to 5: remove 5 from {Mana.%player%} set {_d} to "1" parsed as number if {lvl.%player%} >= {_d}: loop all entities in radius 3 around player: add loop-entity to {_Moby::*} remove players from {_Moby::*} set {ZRodzka.%player%} to random integer between 0 and 10000 if {ZRodzka.%player%} is between 1 and 4950: set {ZRodzka2.%player%} to "%1*{Wiedza.%player%}%" parsed as number damage {_Moby::*} by {ZRodzka2.%player%} show 10 "critical hit" particle at player's location for player offset by 1.5, 0.4, 1.5 if {ZRodzka.%player%} is between 4951 and 9900: set {ZRodzka2.%player%} to "%3*{Wiedza.%player%}%" parsed as number damage {_Moby::*} by {ZRodzka2.%player%} show 10 "critical hit" particle at player's location for player offset by 1.5, 0.4, 1.5 if {ZRodzka.%player%} is between 9901 and 10000: set {ZRozdzka2.%player%} to "%6*{Wiedza.%player%}%" parsed as number damage {_Moby::*} by {ZRozdzka2.%player%} show 10 "lava pop" particle at player's location for player offset by 0.2, 0.2, 0.2 show 10 "critical hit" particle at player's location for player offset by 1.5, 0.4, 1.5 else: send "&8[&6Epi&cCraft&8] &cTen przedmiot jest dostepny od poziomu: &7%{_d}%" to player else: send "&8[&6Epi&cCraft&8] &cNie masz many!" to player A więc chciałbym by to jakoś współpracowało ze sobą, bo nie daje dropu z różdżek, wiem że to przez problem z obrażeniami jak działają na tym, ale czy da się to jakoś obejść?
-
Usuwanie wartości co sekunde ze zmiennej z lokalizacją bloku
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
Po kilku przeróbkach i usunięciu exit loop co jedną sekunde działa w 80% tak jak bym chciał, ale podział na graczy już chyba sobie daruje. -
Usuwanie wartości co sekunde ze zmiennej z lokalizacją bloku
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
Nic, mówie Ci że jest coś nie tak bo nic nie działa w tym skrypcie. takto by raczej error wyrzuciło przez ten event + Teraz zwróciłem uwage, że twój skrypt uwzględnia wszystkich graczy nie tylko jednego. i nie wiem dlaczego ale twój skrypt dodał mi do variablesów 3000 rekordów timingu. -
Usuwanie wartości co sekunde ze zmiennej z lokalizacją bloku
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
Coś jest nie tak z tym skryptem bo nic mi nie działa w tym skrypcie a error nie wyskakuje. Próbowałem sprawdzać zmienne poprzez else i wysłanie wiadomości do mnie ale nawet to nie działa. -
Usuwanie wartości co sekunde ze zmiennej z lokalizacją bloku
piotrus131102 opublikował(a) pytanie w Pytania i problemy
on break red tulip: cancel event if {Czasrd.%location of event-block%.%player%} is not set: set {Czasrd.%location of event-block%.%player%} to 0 if {Czasrd.%location of event-block%.%player%} is smaller than or equal to 0: set {Czasrd.%location of event-block%.%player%} to 300 add 2 to {Aexp.%player%} add 2 to {Awexp.%player%} set {_tulip.%player%} to "%20+{Alvl.%player%}*2%" parsed as number chance of {_tulip.%player%}%: give 1 red tulip named "&aWscieklo-kwiat" with lore "&5Alchemia" to player every 1 seconds in "Murloc": loop {Czasrd.%location of event-block%.%player%}: remove 1 from {Czasrd.%location of event-block%.%player%} wzór na dole o co mi chodzi, ktoś mi pomoże lub wytłumaczy jak to mogę zrobić? -
piotrus131102 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Bossbar - Ile życia zostało potworowi.
-
Bossbar - Ile życia zostało potworowi.
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
Aktualizuję skrypty z 1.7.4 do 1.16.5 więc kod zupełnie się różni. create bossbar titled "%name of victim% &8= &c%health of victim%&6/&e%max health of victim%&c&l" and id "Z.%attacker's uuid%" for attacker with progress 100 with colors red Tutaj sobie poradziłem tak jak z dropem, wiesz może co z hologramami? -
Kiedyś miałem uklecione coś takiego, aktualnie nie działa. ktoś ma jakiś pomysł? display bossbar "%name of victim% &8= &c%health of victim%&6/&e%max health of victim%&c&l" for attacker W dodatku mam problem z hologramem kiedyś wystarczyło tylko takie coś display hologram "&f&o+ 5 &aEXP" at location of victim for 4 second Jeszcze dodam że indywidualny drop z mobów mi nie działa. chance of 5%: execute console command "mm items give %attacker% Kiel"
-
Aktualizacja skript z 1.7.4 do 1.16.5
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
No dobra ale co z particlesami? Pisanie słownie też nie działa, (nazwy brałem z materials.json z skripta). -
Aktualizacja skript z 1.7.4 do 1.16.5
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
[Skript] Can't understand this condition/effect: spawn 50 of particle lava offset by 0.2, 0.2, 0.2 at location of shooter (Luki.sk, line 160: spawn 50 of particle lava offset by 0.2, 0.2, 0.2 at location of shooter') W większości sobie poradziłem i pozbyłem się errorów po dodaniu wszystkich addonów z 1.7.4 i po usunięciu skrayfall bo nie był kompatybilny z placeholders. ale zostało mi jeszcze to i nie wykrywa mi nazw przypisanych do id ale to chyba dlatego bo się nieco pozmieniały, prawda? -
Aktualizacja skript z 1.7.4 do 1.16.5
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
Errory od skryptu, bo sam skript w sobie działa tak jak niektóre komendy które polegają na tekście i zmiennych. czy sam skript w sobie się jakoś zmienił czy co? -
Aktualizacja skript z 1.7.4 do 1.16.5
piotrus131102 odpowiedział(a) na piotrus131102 pytanie w Pytania i problemy
Wszystko fajnie, tylko w ten sam sposób zrobiłem samemu i jedyne co z moich 40k linijek kodu zostało to komendy bo przy reszcie wywala gigantyczne errory wersja skripta pobrana z tamtąd już dawno i pobrałem bo podobno teraz niezbędne i mogą się przydać to skript-yaml, placeholders i reflect. Silnik to oczywiście purpur, najnowszy. -
Tak jak w tytule zaktualizowałem, pobrałem addony i najnowszego skripta ale wywala mi masę errorów ( na 1.7 takiej sprawy nie było ) Ktoś może mi pomóc?
-
piotrus131102 zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Aktualny skript i addony?
-
Przez dłuuugi okres czasu mnie tu nie było, czy może ktoś podlinkować skripta na wersje 1.16+ z addonami i najlepiej jakiś silnik współgrający? Próbowałem sam znaleźć ale z niczym mi to nie działa T-T
-
ManuScripteX zareagował(a) na odpowiedź w temacie: paczka Skryptów do mc 1.7.2-1.8.8
-
piotrus131102 obserwuje zawartość Cooldown danej komendy
-
@lightereq człowieku tam masz już prawie wszystko napisane wystarczy przekształcić.