Skocz do zawartości

piotrus131102

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    337
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O piotrus131102

  • Tytuł
    Wyjadacz I

Informacje

  • Nick w MC
    Shaisanes

Ostatnie wizyty

883 wyświetleń profilu
  1. jak wrócę do domku to dam znać czy działa ale z góry dzięki za pomoc
  2. on death: if victim is zombie: if name of victim is "&cPustynny Najemnik &4[&618 &cLv.&4]": loop all players in radius 5 around victim: if {lvl.%loop-player%} is smaller than 41: set {_ddexp.%loop-player%} to 60 set {_vvexp.%loop-player%} to "%1.5*{_ddexp.%loop-player%}%" parsed as number set {_ssexp.%loop-player%} to "%2*{_ddexp.%loop-player%}%" parsed as number set action bar of loop-player to "&f&o+ %{_ddexp.%loop-player%}% &aEXP" if loop-player has permission "GExp.sk": add {_ddexp.%loop-player%} to {exp.%loop-player%
  3. Po kilku przeróbkach i usunięciu exit loop co jedną sekunde działa w 80% tak jak bym chciał, ale podział na graczy już chyba sobie daruje.
  4. Nic, mówie Ci że jest coś nie tak bo nic nie działa w tym skrypcie. takto by raczej error wyrzuciło przez ten event + Teraz zwróciłem uwage, że twój skrypt uwzględnia wszystkich graczy nie tylko jednego. i nie wiem dlaczego ale twój skrypt dodał mi do variablesów 3000 rekordów timingu.
  5. Coś jest nie tak z tym skryptem bo nic mi nie działa w tym skrypcie a error nie wyskakuje. Próbowałem sprawdzać zmienne poprzez else i wysłanie wiadomości do mnie ale nawet to nie działa.
  6. on break red tulip: cancel event if {Czasrd.%location of event-block%.%player%} is not set: set {Czasrd.%location of event-block%.%player%} to 0 if {Czasrd.%location of event-block%.%player%} is smaller than or equal to 0: set {Czasrd.%location of event-block%.%player%} to 300 add 2 to {Aexp.%player%} add 2 to {Awexp.%player%} set {_tulip.%player%} to "%20+{Alvl.%player%}*2%" parsed as number chance of {_tulip.%player%}%: give 1 red tulip named "&aWscieklo-kwiat" with lore "&5Alchemia" to player every 1 seconds in "Murloc": loop {Czasrd.%location of event-block%.%
  7. Aktualizuję skrypty z 1.7.4 do 1.16.5 więc kod zupełnie się różni. create bossbar titled "%name of victim% &8= &c%health of victim%&6/&e%max health of victim%&c&l" and id "Z.%attacker's uuid%" for attacker with progress 100 with colors red Tutaj sobie poradziłem tak jak z dropem, wiesz może co z hologramami?
  8. Kiedyś miałem uklecione coś takiego, aktualnie nie działa. ktoś ma jakiś pomysł? display bossbar "%name of victim% &8= &c%health of victim%&6/&e%max health of victim%&c&l" for attacker W dodatku mam problem z hologramem kiedyś wystarczyło tylko takie coś display hologram "&f&o+ 5 &aEXP" at location of victim for 4 second Jeszcze dodam że indywidualny drop z mobów mi nie działa. chance of 5%: execute console command "mm items give %attacker% Kiel"
  9. [Skript] Can't understand this condition/effect: spawn 50 of particle lava offset by 0.2, 0.2, 0.2 at location of shooter (Luki.sk, line 160: spawn 50 of particle lava offset by 0.2, 0.2, 0.2 at location of shooter') W większości sobie poradziłem i pozbyłem się errorów po dodaniu wszystkich addonów z 1.7.4 i po usunięciu skrayfall bo nie był kompatybilny z placeholders. ale zostało mi jeszcze to i nie wykrywa mi nazw przypisanych do id ale to chyba dlatego bo się nieco pozmieniały, prawda?
  10. Errory od skryptu, bo sam skript w sobie działa tak jak niektóre komendy które polegają na tekście i zmiennych. czy sam skript w sobie się jakoś zmienił czy co?
  11. Wszystko fajnie, tylko w ten sam sposób zrobiłem samemu i jedyne co z moich 40k linijek kodu zostało to komendy bo przy reszcie wywala gigantyczne errory wersja skripta pobrana z tamtąd już dawno i pobrałem bo podobno teraz niezbędne i mogą się przydać to skript-yaml, placeholders i reflect. Silnik to oczywiście purpur, najnowszy.
  12. Tak jak w tytule zaktualizowałem, pobrałem addony i najnowszego skripta ale wywala mi masę errorów ( na 1.7 takiej sprawy nie było ) Ktoś może mi pomóc?
  13. Przez dłuuugi okres czasu mnie tu nie było, czy może ktoś podlinkować skripta na wersje 1.16+ z addonami i najlepiej jakiś silnik współgrający? Próbowałem sam znaleźć ale z niczym mi to nie działa T-T
  14. piotrus131102

    Cooldown danej komendy

    @lightereq człowieku tam masz już prawie wszystko napisane wystarczy przekształcić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...