Skocz do zawartości
  • 0

Nie robi przejścia


gnomsy
 Udostępnij

Pytanie

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Masz musi działać :)

command /123drop:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&aDrop" to player        
        wait 2 tick        
        format slot 0 of player with 1 of emerald named "&8>>&aSzmaragd" with lore "&8>> &6Szansa &8>> &650 Procent" to close
        
command /drop:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&bDropy" to player        
        wait 2 tick        
        format slot 0 of player with 1 of stone named "&fDrop z kamienia" to run [execute player command "123drop"]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, PoweredDragon napisał:

<Odpowiedź przeniesiona z PW>
Tam gdzzie masz

to close then run "komenda %player%"

zamień na

to close then run [execute player command "komenda" ]

 

Wyskakuje błąd: is not a text :/ Tak samo nie działa :/ 

 

6 godzin temu, lizz0r napisał:

Masz musi działać :)

command /123drop:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&aDrop" to player        
        wait 2 tick        
        format slot 0 of player with 1 of emerald named "&8>>&aSzmaragd" with lore "&8>> &6Szansa &8>> &650 Procent" to close
        
command /drop:    
    trigger:        
        open chest with 1 rows named "&bDropy" to player        
        wait 2 tick        
        format slot 0 of player with 1 of stone named "&fDrop z kamienia" to run [execute player command "123drop"]

 

Nie działa :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kilka komend wykonuje się lambdą

... to close then run [execute player command "komenda]->[execute player command "komenda]->[execute player command "komenda]->...

Gnomsy:
Zamień ID numeryczne na słowne. W pliku aliases-english.sk w folderze Skript wyszukaj konkretne ID i w skrypcie podmień na słowne, powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

mam taki problem

[20:20:04 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (efekty.sk, line 437: loop 10 times:')

[20:20:04 WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (efekty.sk, line 462: loop 10 times:')

[20:20:04 ERROR]: '"efekty1"]' is not a types.lambda (efekty.sk, line 455: format slot 17 of player with 1 barrier named "&aStrona następna" to close then run [execute player command "efekty1"]->[execute player command "restartefektow"]')

[20:20:04 ERROR]: 'chest whith 2 rows named "&dEfekty2/2"' is not an entity type (efekty.sk, line 459: open chest whith 2 rows named "&dEfekty2/2" to player')

[20:20:05 ERROR]: '"efekty1"]' is not a types.lambda (efekty.sk, line 480: format slot 17 of player with 1 barrier named "&aStrona następna" to close then run [execute player command "efekty1"]->[execute player command "restartefektow"]')

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, PoweredDragon napisał:

Kilka komend wykonuje się lambdą

... to close then run [execute player command "komenda]->[execute player command "komenda]->[execute player command "komenda]->...

Gnomsy:
Zamień ID numeryczne na słowne. W pliku aliases-english.sk w folderze Skript wyszukaj konkretne ID i w skrypcie podmień na słowne, powinno działać

Nie rozumiem za bardzo :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...