Skocz do zawartości

lizz0r

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    185
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

756 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lizz0r

  1. @ToffikTV Czemu naprawia eq atakującego a nie dostającego ? Chciałbym żeby naprawiało wszystko kilofy itp gdy spadnie z wysokości też ( chyba że on damage to obejmuje )
  2. Siema dałoby radę zrobić skrypt na niezniszczalność przedmiotów? Sam mam takie coś, ale widać animacje naprawy co sekunde więc lipa every 1 second: loop all players: if loop-player's tool is sword or bow or helmet or chestplate or leggings or boots or pickaxe or axe or stick or blaze rod or any shovel: repair all items in loop-player's inventory
  3. moze zmień execute console command "warp hard %player%" na execute player command "warp hard"
  4. Zobacz czy zadziała ( wytabuj sobie ) on rightclick: if player's tool is paper named "&eBon_na_&a500$" with lore "Kliknij_prawym_aby_otrzymac_pieniadze!": execute console command "money give $player 500"
  5. zobacz zamiast player to players
  6. Siema mam taki skrypt ale wywala mi błędy, jak je naprawić, albo jak zastąpić ten skrypt? every 8 tick in "lobby": loop all players: if distąnce between loop-player and location (-693, 240, 12) is smaller than 1: if {mag::%loop-player%} is 1: send "Mag" to all players else: send "&cHej &6%loop-player%&c, najpierw zapoznaj sie z tą klasą!" to loop-player Błędy: [19:58:42 ERROR]: Can't compare ('dist╣nce between loop-player' and the location at (-693, 240, 12) in event-world) with an integer (ukrycie.sk, line 60: if dist╣nce between loop-player and location (-693, 240, 12) is smaller than 1:')
  7. lizz0r

    Pomoc z chatem

    No 100 liniijek to już za dużo Ostatnie 20 / 30 by starczyło, tylko pytanie jak to zrobić ?
  8. Tam gdzie loopujesz zmien zmienne np. na {fragi::%loop-player%}. I po prostu sobie wytabuj
  9. lizz0r

    Link do SkStuff

    @Vineroy Ta worlguard 6.2
  10. Siema da sie zrobić np. takie coś że co 2 sekundy loopuje wszystkich graczy, sprawdza zmienna {zycia::%player%} i do tej zmiennej dodaje 25% tej zmiennej? Jeżeli zmienna się zmieni to 25% nadal będzie ale już z tej innej zmiennej Czyli np. zmienna = 4 + 25%zmiennej = 1, teraz zmienna jest równa 5 ale już nie chce żeby więcej mu dodawało tylko chodzi o to że raz gracz dokupuje sobie komendą życia i oddaje mu np do 5 do zmiennej {zycia::%player%} to ta sama zasada. Jak ktos nie zrozumial to wytlumacze jeszcze raz
  11. Gracz nie ma miec mozliwosci budowania
  12. lizz0r

    Link do SkStuff

    @Vineroy nadal na czerwono
  13. @knugi Mi na google chrome skunity też nie działa , a na mozilli juz działa zobacz może też odpal na innej przeglądarce
  14. lizz0r

    Link do SkStuff

    Ma ktoś działające skstuff na 1.11.2, bo wszędzie gdzie nie pobiorę to pod /pl na czerwono.
  15. Popraw characterss na characters, moze zadziała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...