
lizz0r
Użytkownik-
Ilość zawartości
185 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
756 wyświetleń profilu
Osiągnięcia lizz0r
-
@ToffikTV Czemu naprawia eq atakującego a nie dostającego ? Chciałbym żeby naprawiało wszystko kilofy itp gdy spadnie z wysokości też ( chyba że on damage to obejmuje )
-
Siema dałoby radę zrobić skrypt na niezniszczalność przedmiotów? Sam mam takie coś, ale widać animacje naprawy co sekunde więc lipa every 1 second: loop all players: if loop-player's tool is sword or bow or helmet or chestplate or leggings or boots or pickaxe or axe or stick or blaze rod or any shovel: repair all items in loop-player's inventory
-
moze zmień execute console command "warp hard %player%" na execute player command "warp hard"
-
Item po kliknieciu prawym daje pieniadze
lizz0r odpowiedział(a) na kapirogal pytanie w Pytania i problemy
Zobacz czy zadziała ( wytabuj sobie ) on rightclick: if player's tool is paper named "&eBon_na_&a500$" with lore "Kliknij_prawym_aby_otrzymac_pieniadze!": execute console command "money give $player 500" -
zobacz zamiast player to players
-
Siema mam taki skrypt ale wywala mi błędy, jak je naprawić, albo jak zastąpić ten skrypt? every 8 tick in "lobby": loop all players: if distąnce between loop-player and location (-693, 240, 12) is smaller than 1: if {mag::%loop-player%} is 1: send "Mag" to all players else: send "&cHej &6%loop-player%&c, najpierw zapoznaj sie z tą klasą!" to loop-player Błędy: [19:58:42 ERROR]: Can't compare ('dist╣nce between loop-player' and the location at (-693, 240, 12) in event-world) with an integer (ukrycie.sk, line 60: if dist╣nce between loop-player and location (-693, 240, 12) is smaller than 1:')
-
No 100 liniijek to już za dużo Ostatnie 20 / 30 by starczyło, tylko pytanie jak to zrobić ?
-
Tam gdzie loopujesz zmien zmienne np. na {fragi::%loop-player%}. I po prostu sobie wytabuj
-
@Vineroy Ta worlguard 6.2
-
Siema da sie zrobić np. takie coś że co 2 sekundy loopuje wszystkich graczy, sprawdza zmienna {zycia::%player%} i do tej zmiennej dodaje 25% tej zmiennej? Jeżeli zmienna się zmieni to 25% nadal będzie ale już z tej innej zmiennej Czyli np. zmienna = 4 + 25%zmiennej = 1, teraz zmienna jest równa 5 ale już nie chce żeby więcej mu dodawało tylko chodzi o to że raz gracz dokupuje sobie komendą życia i oddaje mu np do 5 do zmiennej {zycia::%player%} to ta sama zasada. Jak ktos nie zrozumial to wytlumacze jeszcze raz
-
Gracz nie ma miec mozliwosci budowania
-
@Vineroy nadal na czerwono
-
@knugi Mi na google chrome skunity też nie działa , a na mozilli juz działa zobacz może też odpal na innej przeglądarce
-
Ma ktoś działające skstuff na 1.11.2, bo wszędzie gdzie nie pobiorę to pod /pl na czerwono.
-
Popraw characterss na characters, moze zadziała