Szwagru

Użytkownik
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Szwagru

Użytkownik
Użytkownik
  • Tytuł
    Użytkownik I
  • Urodziny 01.01.2000

Informacje

  • Płeć Mężczyzna
  • Hobby ❄──────────❄
    :: Skrypty ::
    :: Serwery ::
    :: html ::
    ❄──────────❄
  • Nick w MC Szwagru

Ostatnie wizyty

343 wyświetleń profilu
  1. Czemu to nie trybi? Error wywala przy "on walk:" on walk: if block is grass path: apply speed 2 to player for 30 seconds
  2. Serwer zostaje zamknięty. Pozdrawiam.
  3. takie błędy:
  4. Doda ktoś topke 5 najlepszych graczy?: variables: {stone::%player%} = 0 command /pkt [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&e(&3 - &e) &8&m &7&l << &3PlatformaKlocka &7&l>> &8&m &e (&3 - &e)" send " &3/pkt pokaz &8- &7pokazuje ile punktow masz" send " &3/pkt top &8- &7pokazuje &6TOP5 &7graczy." if arg 1 is "pokaz": send " &7Posiadasz &3%{stone::%player%}%&7 punktow." on Place: if player is in world "ASkyBlock": add 1 to {postaw::%player%} if {postaw::%player%} = 10: add 1 to {stone::%player%} set {postaw::%player%} to 0 send " &7Dostales &31 punkt" to player
  5. noo i tutaj się mylisz, dałem domenę lecz bez :29282 nie łączy dla ciekawych: mc.platformaklocka.pl:29282 A co do screenów mogę dodać, proszę.
  6. ok. a da się jakos zrobić tak że gracz wpisuje komende i go dodaje wtedy?
  7. mam tak: add player to {gracz::O} lecz jak chce aby wyświetliło graczy wyskakuje "<none>"
  8. nadal nie trybi
  9. set znaczy "ustaw" ja chce dodać, gdy zmienię na add to wywala błąd:
  10. Siemka da się jakoś zrobić aby w zmiennej {gracz} dodawał się nick gracza?
  11. Screeny: Poprawiam prefix //xVendrome
  12. Rozwiązane
  13. Nadal nie działa
  14. siemka mam problem, jak zrobić aby gracz po wpisaniu /gotow nie mogl jej ponownie wpisać ale dalsza cześć kodu mu się pokazywała i wykonywała? command /gotow: trigger: if {gotow::%player%} = 1: add 1 to {gotow} send "&e(&3 - &e) &8&m &7&l << &3Areny &7&l>> &8&m &e (&3 - &e)" to player send " &aPomyslnie wpisano komende" to player send " &aPoczekaj na reszte graczy" to player send " &aObecnie zapisanych jest: &3%{gotow}%" to player send "&e(&3 - &e) &8&m &e (&3 - &e)" to player execute console command "gm 0 %player%" execute console command "pex user %player% group set pvp" set {gotow::%player%} to 0 else: send " &aJestes juz w arenie!" if {gotow} >= {liczba}: if {gotow} > 1: send "&e(&3 - &e) &8&m &7&l << &3Areny &7&l>> &8&m &e (&3 - &e)" to player send " &aUwaga! &3Arenka &aWystartowala!" to player send " &aKazdy ma &360 sekund &ana znalezienie kryjowki!" to player send " &aGraczy na arenie: &3%{gotow}%" to player send "&e(&3 - &e) &8&m &e (&3 - &e)" to player set {arena.start} to 1 wait 30 second execute console command "pvp on %player%" execute console command "rg flag pvp2 pvp allow" send " &aUwaga! &3Pvp &arozpoczete!" set {liczba} to 0 if {gotow} = 2: send " &aUwaga! Pozostalo tylko &3%{gotow}% &aGraczy" to player
  15. ja bym dał zmienne: variables: {spr::%player%} = 0 on quit: if {spr::%player%} = 1: execute console command "/ban %player% Wyszedles podczas sprawdzania!" iii: gdy gracz wejdzie dla pe wnosi możesz wpisać: on join: [tab]set {spr::%player%} to 0 Czyli gracz który ma {spr::%player%} na 1 wyjdzie dostaje bana.