Skocz do zawartości

Szwagru

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Szwagru

  • Urodziny 01.01.2000 (22.381772867 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    ❄──────────❄
    :: Skrypty ::
    :: Serwery ::
    :: html ::
    ❄──────────❄
  • Nick w MC
    Szwagru

Ostatnie wizyty

2 526 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Szwagru

  1. Mój idol zawsze pomożesz Sprawdzę jak będę w domu Edytujmy i pytajmy. Sprawdzanie granicy regionu w pobliżu gracza? Wiem że w wg API jest taka opcja ale nie wiem jak to zainicjować poprzez event postawienia bloku. Lub też może być pobieranie środka regionu i do tego pobranie lokalizacji gracza u czy w obrębie no 65kratek nie ma środka regionu
  2. Witam jaka będzie Instrukcja warunkowa(if) na sprawdzanie czy w pobliżu gracza (dajmy na to 10kratek od gracza) nie znajduje się region (worldedit). Chodzi mi o to aby regiony nie mogły na siebie nachodzić.
  3. Szwagru

    Dodanie Attribute

    Witam, dzisiaj pokaże wam jak dodać atrybuty do przedmiotu. Więc zaczynamy Pierwsze co robimy to tworzymy nowy ItemStack i nazywamy go jak chcemy: ItemStack wm = new ItemStack(Material.GOLDEN_SWORD); Następnie tworzymy itemMeta: final ItemMeta meta = wm.getItemMeta(); Teraz tworzymy AttributeModifier: final AttributeModifier attributeModifier = new AttributeModifier(UUID.randomUUID(), "coolAttribute", 25.0, Operation.ADD_NUMBER, EquipmentSlot.HAND); po kolei co to jest: UUID.randomUUID() - dajemy randomowe uuid AttributeModifier. UUID nie możne się powtarzać w tym samym przedmiocie wiec to jest najlepsze, coolAttribute - nazwa naszego atrybutu (ustalacie sobie sami), 25.0 - ilość dodawanych obrażeń (ustalacie sobie sami), EquipmentSlot.HAND - Gdzie musi być aby dodać atrybuty, jest ich pełno, na przykład na hełmik jest EquipmentSlot.HEAD, Teraz dodajemy atrybut poprzez: meta.addAttributeModifier(Attribute.GENERIC_ATTACK_SPEED, attributeModifier); GENERIC_ATTACK_SPEED - Co ma zmieniać atrybut, w tym przypadku prędkość ataku attributeModifier1 - nazwa atrybutu jaki daliśmy w tworzeniu jego Teraz musimy przydzielić ItemMete do ItemStack: wm.setItemMeta(meta); Całość kodu wygląda tak: final ItemMeta meta = wm.getItemMeta(); final AttributeModifier attributeModifier = new AttributeModifier(UUID.randomUUID(), "coolAttribute", 25.0, Operation.ADD_NUMBER, EquipmentSlot.HAND); meta.addAttributeModifier(Attribute.GENERIC_ATTACK_DAMAGE, attributeModifier); To na tyle. Można dodać atrybuty mobom. Dzięki za pomoc z tym kodem @yooniks Myślę że dość zrozumiale napisane. Robię ten poradnik ponieważ nie znalazłem go na żadnym innym forum.
  4. hmmm: bez private static wywala błąd
  5. Witam jak dodac attributes. To znaczy ma ktos dalszy kod co i jak tego uzywac? im.addAttributeModifier(arg0, arg1)
  6. Mam właśnie powiekszony dmg ale jakie maksymalne lub minimalne wartosci ustawic? Dam 50 nadal bije 1serduszko. Jaki jest przelicznik?
  7. #AkcjaAktulizacja Poprawiono błędy. Dodano strony. #AkcjaAktulizacja
  8. Jak dodać custom DMG do np. Zombie? czy to przez EntityDamageByEntityEvent ?
  9. spoko, jak na razie już się nie zajmuje skryptami, uczę sie pluginów, może przeniosę go w najbliższym czasie na plugin
  10. Szwagru

    Ban za...

    Ban za swoje wyrażenie opinii.
  11. o cuby można poprosić admina, drop można wyłączyć, kilof obojętny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...