Skocz do zawartości

black26

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez black26

  1. własnie w tym wypadku pobierało by 10x64 dlatego zrobiłem jako typ i później remove 10 of {_} chodziło mi o: set {_t} to type of {64cobblestone} dzięki wszystkim za pomoc!
  2. własnie potrzebuje pobrać informacji ze zmiennej ze chodzi mi o sam cobblestone bo w zmiennej jest 64 cobblestone a mnie interesuje sama informacja w zmiennej "cobblestone" jakby było coś "parsed as one item"
  3. Witam. Jak zapisać stack jako pojedynczy przedmiot? tzn. w liście mam zapisane jako 64 cobblesotne (jako zmienna). Potrzebuje zrobić remove {_10} of {64cobblestone} from player's inventory bo w tym wypadku pobiera 10x64
  4. black26

    Tuske i reload

    Witam. Wersja mc: 1.16.3 Tuske: 1.8.3 Wszystko działa pięknie do czasu aż wpisze /skript reload all wtedy tuske jakby przestaje działać.. czy je tez trzeba reload? jeśli tak to jak. (robię sklepy w gui i w momencie kiedy odświeżę skypt nagle z gui można wyjmować wszystkie ity a tuske nie reaguje) z góry dzięki :)!
  5. black26

    give id

    Poprawka.. wywala błąd:
  6. black26

    give id

    Hej jak zamienić aby zamiast przez konsole dawało jako id przez skrypt? Chciałbym w 4 line dać jako id zamiast pisać cobblestone wpisać 4. czy da się to zrobić givem ze skrypta? czy zmuszony bd pisać za każdym razem pełną nazwę przedmiotu :c? on rightclick on sign: if world is "spawn": if line 1 of targeted block is "[AdminShop]": set {_dw1} to line 2 of targeted block set {_dw2} to line 4 of targeted block set {_dw1} to {_dw1} parsed as number set {_dw2} to {_dw2} parsed as number set {_wod} to {_dw1}*{%{_dw2}%.k} if player's balance is less than {_wod}: send "" to player cancel event stop remove {_wod} from player's balance execute console command "/give %player% %{_dw2}% %{_dw1}%"
  7. Cześć. W jaki sposób można sprawdzić dodawany przez gracza item do skrzynki? Przykładowo: Otwiera się gui gracz wrzuca 10 dirta do eq gui po czym 10 dirta zapisywane jest do zmiennej skrzynka jest zamykana gracz pisze na czacie "10$" po czym gui się znowu otwiera i 1 slot jest już ustawiony jako te 10 dirta o cenie 10$ i tak dalej. Chodzi mi głównie o to jak wywołać akcje po wrzuceniu 1 przedmiotu do skrzynki resztę rozumiem. Z góry dzięki za wszelaką pomoc!
  8. Zna ktoś jakiś ciekawy plugin/skrypt blokujący automine? najlepiej kompatybilny z 1.13 I jaki anty cheat polecacie (poza anti cheat plus ? ) Z góry dzięki!
  9. black26

    Wolrd Guard

    Witam. W jaki sposób "przekazac" graczowi cuboid? Takk aby mimo flag "potion splash build entry" etc denny wciąż mógł wykonywać dane czynności?
  10. Witam. W jaki sposób stworzyć w skrypcie cuboid przez wg(chodzi o cuboidy dla graczy)? tak aby ten cuboid normalnie widniał pod region list i czym się rozni ""%player%".Region.selectLS" od tworzenia cuboidu/czm go nie ma na liście?
  11. Ciekawy skrypt a co z blokada potencjalnych multi kont i dodawaniu się na nowe cuboidy?
  12. tak wiem ze jest enchant unbreaking. Tylko ze mi nie chodzi aby było permanentnie niezniszczalne tylko aby dodać "bonusy" np. ze przedmiot naprawi się o 3% maksymalnego "życia" przedmiotu. I jako ze na serwerze nie ma znaczenia (poza estetycznym ? ) jakość zbroi (diament złoto etc.) bo istotne są statystyki przedmiotu boli mnie ze diamentowa zbroja jest w stanie wytrzymać ze 3 ataki a skórzana jeden.. (a raczej walki na 3 ataki nie ma sensu i robić nowy set ? ) Z góry dzięki!
  13. Witam! Czy da się zmniejszyć zużywanie zbroi? dać więcej wytrzymałości? i jak ew naprawić tylko 30% przedmiotu (żeby nie naprawiło do końca a odnowiło 30% wytrzymałości danego przedmiotu ) z góry dzięki! (i czy potrzebny jest jakiś dodatek do skript czy ? )
  14. Hej znalazłem fragment w internecie: (nie ja pisałem ?) wyskakuje błąd: Jak można to zmienić?
  15. black26

    Custom Furnace!

    a jak następnie usunąć daną recepture? I czy można skasować podstawowe receptury?
  16. black26

    Custom Furnace!

    Witam! W jaki sposób można "uruchomić" przepalanie itemu typu diament miecz itp. w slocie piecyka. Chodzi aby przepalać niestandardowe przedmioty na inne np. diament->emerald jako wynik Z animacja przepalania jak zwykły aby potrzebne było paliwo itp. Dzięki!
  17. black26

    kasowanie NBT

    dzięki! A jest możliwość z tym enchantem?
  18. black26

    kasowanie NBT

    Witam. Czy jest możliwość w skrypcie na skasowanie nbt itemu? (wersja 1.12.2|Chodzi mi raczej o informacje typu "kiedy w głównej ręce plus 30 obrażeń prędkości ataku i wgl) Nie chodzi mi o ukrycie tego tylko o skasowanie z góry dziękuje! Czy można zeenchantowac przedmiot aby nie widać było w lore? aby item wizualnie był widoczny jako zenchantowany ale nie było tego w lor (mam na myśli aby się "świecił" :p)
  19. black26

    Funkcje Mobów

    Próbowałem dalej nic czy ustawie 1000 10000 czy więcej nie robi różnicy.. nazwe daje dobrą efekty wizualne są różnicy w zabiciu go nie ma :c
  20. black26

    Funkcje Mobów

    Witam. Problem mam z ustawieniem ilości "hp" zombie. Nie jest odczuwana zmiana pomiędzy ilością hp moba. zero błędów działa prawidłowo wszystko nazywanie go respienie koordynaty. Czy można w jakiś inny sposób ustawić mu ilość hp? (Tworzę moby na lvl podkreślę ) Ew. zamiast dawać mu coraz więcej hp cos na typ pancerza (nie zakładanie zbroi to bd swoja drogą) I jakie są możliwości edycji moba (wiem ze armor można mu zakładać zmieniać nazwę drop) i w jaki sposób Z góry dzięki!
  21. black26

    Skrypt na lvl

    Witam. Mam problem ze skryptem otóż wydaje mi się ze skrypt ma problem z działaniami typu "is more than is less than " itp. próbowałem porównać te zmienne {exp3} is less than {exp4} itp. działało.. natomiast every 1 second: loop all players: broadcast "%{exper::%loop-player%}% %{exp%{level::%loop-player%}%}%" if {exper::%loop-player%} is more than {exp%{level::%loop-player%}%}: broadcast "&c%loop-player% moze awansować!" co istotne.. na czacie wyskakuje poprawnie 1 broadcast wysyla komunikat "105 100" co oznacza ze gracz ma 105 exp na wymagane 100 czyli zmienne są poprawnie.. skrypt nie kontynuuje tego działanie niestety.. 2 broadcasta nie wysyła. nie wykonuje sprawdzenia czy liczba jest większa od drugiej przy bardziej złożonych zmiennych.. i jeśli można i miałby ktoś skript.jar na wersję 1.12.2 prosiłbym o link
  22. Skrypt polega na całym systemie ulepszeń dropu itemów na mapie (taki other drop zalezny od postępu) postaci i dmg.. po prostu aby wszystkich nowych "ulepszen" nie pisać w skrypcie pisze skript na tworzenie jedna komenda nowego itemu w oparciu o poziom postaci aktualnie kupione ulepszenia i itemy wymagane do kupna nowego.. a żeby nie dodawać pojedynczo itemow wymaganych miałem zamiar napisać aby po utworzeniu w configu itemu otwierało skrzynkę (i tu jest wadliwy fragment powyżej) jeśli nie jest ustawione ma nie ustawiać wymagania jesli jest ustawione ma napisać zmienna w zależności od tieru liczby który to jest wymagany item itp. Cały problem mam ze znalezieniem sposobu na loopowanie itemów które wrzucę do tej "skrzynki" i żeby każdy ustawiało na osobna zmienna. Jak zrobic aby zapisało itemy np. item ze slota 1 na (zm.1) itp.?
  23. Witam. Mam problem z zapisem otoz nie zapisuje poprawnie mimo braku bledow.. Wadliwy fragment: command /testuh [<text>] [<text>]: trigger: if player have permission "admin": open chest with 1 rows named "&4Itemy wym" to player wait 3 ticks format slot 0 of player with {%arg-1%.it.need.%arg-2%.0} to close format slot 1 of player with {%arg-1%.it.need.%arg-2%.1} to close format slot 2 of player with {%arg-1%.it.need.%arg-2%.2} to close format slot 3 of player with {%arg-1%.it.need.%arg-2%.3} to close format slot 4 of player with {%arg-1%.it.need.%arg-2%.4} to close format slot 5 of player with {%arg-1%.it.need.%arg-2%.5} to close format slot 6 of player with {%arg-1%.it.need.%arg-2%.6} to close on inventory close: set {_nju::%player%} to 1 set {_nju2::%player%} to 1 loop 300 times: if inventory name of current inventory of player is "&4Itemy wymagane %{_nju::%player%}%.%{_nju2::%player%}%": set {_fia::%player%} to 0 loop 9 times: set {%{_nju::%player%}%.it.need.%{_nju2::%player%}%.%{_fia::%player%}%} to slot {_fia::%player%} parsed as an integer of current inventory of player wait 2 tick if {%{_nju::%player%}%.it.need.%{_nju2::%player%}%.%{_fia::%player%}%} is air: delete {%{_nju::%player%}%.it.need.%{_nju2::%player%}%.%{_fia::%player%}%} wait 2 tick send "zapisano %{%{_nju::%player%}%.it.need.%{_nju2::%player%}%.%{_fia::%player%}%}% na slot %{_fia::%player%}%" set {_fia::%player%} to {_fia::%player%}+1 else: if {_nju2::%player%} is 4: set {_nju2::%player%} to 0 set {_nju::%player%} to {_nju::%player%}+1 set {_nju2::%player%} to {_nju2::%player%}+1 Cokolwiek tam nie ustawie tylko slot 0 jest ustawiany poprawnie w komendzie do spr. I ps. w jaki sposób można to skrócić/zoptymalizować?
  24. trochę pomogło trochę nie.. z jednej strony działa z drugiej połowę błędów pokazuje podczas skript reload a w większości przypadków nie pokazuje błędu tylko po prostu zawiesza skrypt i podczas odświeżania serwera wyskakuje błąd tam w postaci: [12:01:55 ERROR]: #!#! Current node: if *************** : (g2323232.sk, line 91) I jeśli można jeszcze.. Skrypt nie trawi mi "if {zmienna::%player%} is 1 or 3 or 4 or 5:" ale gdy "if {zmienna::%player%} is 1:" już trawi.. Coś źle? Jest to integer .. Ponadto błąd ten widać tylko w konsoli..
  25. Jeśli chodzi o błąd w skrypcie raczej wykluczam nie poprawność napisania.. Tymbardziej ze próbowalem zgrywac skrypty z mojego starego serwera gdzie działały bez zarzutów. Nadodatek skrypt wysiada juz na: on command "/nuke": cancel event send "raz" to player stop natomiast bez send'a już działa jakby skrypt był przeciążony o 1 linijke podeslac skrypt moge aczkolwiek nie ma to sensu.. narazie zaczynam pisać skrypt i zawiera jedynie w komendach command /25wvfe1: trigger: send "gg" to player if {klasa::%player%} is not set: set {klasa::%player%} to 1 execute console command "pex user %player% group set drwal" send "&c> &7&oDrwal" set {mindrewno::%player%} to 1 set {maxdrewno::%player%} to 2 set {minpatyki::%player%} to 1 set {maxpatyki::%player%} to 3 i dalej jest jeszcze sporo "setów" Spigot 1.12
×
×
  • Dodaj nową pozycję...