Skocz do zawartości

Zaaxel

Użytkownik
  • Zawartość

    215
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Zaaxel

  • Tytuł
    Użytkownik III
  • Urodziny 20.04.1999 (20.164591320 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Hobby
    ¤ Skrypty
    ¤ Motocykle
    ¤ Samochody
  • Nick w MC
    Zaaxel

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

831 wyświetleń profilu
  1. Zaaxel

    Nie dodaje itemu do eq

    'to the player's inventory'
  2. Witam, jak pobrać dane dotyczące jedzenia? W sensie mam jabłko i chcę pobrać ile napełni głodu oraz użyć tego w script. Potrzebuje tego do skryptu na karmienie innych. Trzymając SHIFT klikam PPM trzymając jedzenie i karmię tą osobę
  3. Zaaxel

    amessage

    on script load: set {message} to 0 every minute: if {message} is 0: <kod> add 1 to {message} . . if {message} is 3: <kod> set {message} to 0
  4. Zaaxel

    pytanie dot. RealLife

    Na przykład firma związana z telekomunikacją, gracz który by ją założył miałby na start 9 sektorów (chunk) wokół sprawna i mógłby dokupywać kolejne za odpowiednią nie małą kwotą. Inni gracze mogliby kupić u niego telefon i doładowanie, który pozwoliłby na płatność jak zwykłą kartą, puszczania muzyczki, wysyłania SMS'ów, wezwania służb porządkowych. SMS można wysłać będąc w sektorach operatora
  5. Zaaxel

    [PILNE!!] Jak dodawać punkty?

    Przy czym wywoływany jest kod? Jaki event? Czasowy, z chwili wbicia LVL up czy za pomocą komendy? Bez kodu ciężko stwierdzić dlaczego ci nie działa
  6. Zaaxel

    Skrypt na on off komedy

    command /ultradrop: trigger: execute console command "turbodrop give 86400 %player%" send "Wlaczyles ultradrop automatyczne wylaczenie za 1 dzien" command /ultradropoff: trigger: execute console command "turbodrop give 1 %player%" send "Wylaczyles ultradrop"
  7. W takim razie spróbuj tak (miałem ten sam problem): if arg-1's inventory contains {_cena} sunflower named "&eMoneta" with lore "OPIS":
  8. Zaaxel

    Kity

    Da się jeżeli logicznie się myśli, ja zrobiłem pod coś innego jednak pozostały czas pokazuje w dziwny sposób bona przykład "29 days and 23.95 hours"
  9. Zaaxel

    Kity

    # # This script is a template for commands which have a cooldown. # I will add a more intuitive way of handling cooldowns/countdowns in the future, # But for now please use something like this. # Make sure that you do not use delays for cooldowns as they stop when the server stops. # # This command allows each player to get infinite cakes # but the command has a cooldown of one minute (per player) command /cake: description: Recieve a cake, but you can only do this once per minute! permission: cake.is_a_lie executable by: players trigger: # stores how long it's been since the player last used this command set {_waited} to difference between {cake.%player%.lastused} and now # checks whether the player has used the command within the last minute if {_waited} is less than a minute: message "You have to wait %difference between a minute and {_waited}% before you can use this command again!" stop # some condition which sould not start the cooldown # (if the player doesn't get the cake he should be able to use the command again immediately) player doesn't have space for a cake: message "You do not have enough space in your inventory to hold the cake!" stop # do the action of the command give a cake to the player # and finally start the cooldown set {cake.%player%.lastused} to now
  10. A gdybyś zamienił to if arg-1's inventory contains {_cena} sunflower named "&eMoneta": Na to: if arg-1 has {_cena} of sunflower named "&eMoneta":
  11. Zaaxel

    Kity

    Ewentualnie przerób sobie podstawowy dezaktywowany skrypt na komendę z cooldown. Jak nie usunąłeś to masz w folderze scripts
  12. Zaaxel

    Napis

    Masz dodatek SkRayFall? Jest wymagany do poprawnego działania
  13. Zaaxel

    Kity

    Użyj essentials o ile używasz
  14. Zaaxel

    Skrypt na wbijanie na serwer

    on join: wait 10 seconds execute player command "komenda od zmiany skina" Wait 10 seconds aby gracz miał czas na zalogowanie się
×