Skocz do zawartości

Zaaxel

Użytkownik
  • Zawartość

    231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Zaaxel

  • Tytuł
    Użytkownik III
  • Urodziny 20.04.1999 (21.111158169 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Hobby
    ¤ Skrypty
    ¤ Motocykle
    ¤ Samochody
  • Nick w MC
    Zaaxel

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1 120 wyświetleń profilu
  1. Polecam użyć pluginy na custom crafting, którym to też możesz blokować crafting lub pozwolić wytworzyć tylko graczom z uprawnieniami
  2. set player's tool lore to "%colored arg%"
  3. zJail v1.0 Skrypt dodający na serwer cele dla graczy. Wymaganymi dodatkami są pluginy: Skript oraz WorldGuard By stworzyć celę potrzebujesz narzędzi... Dostaniesz je wpisując komendę /jailtool Przystosowanym przedmiotem zaznacz rogi swojej celi klikając PPM oraz LPM Po zaznaczeniu wpisz komendę /jail create <nazwa> By wrzucić gracza do celi wpisz /jail <gracz> Gracz, który jest już w celi ma zablokowane używanie komend oraz zablokowaną możliwość wyjścia z celi By wyciszyć uwięzionego gracza wpisz /jail mute <gracz> Nie będzie mógł teraz także pisać na czacie By odciszyć gracza analogicznie wpisz /jail unmute <gracz> Listę utworzonych cel możesz zobaczyć pod komendą /jail list Usunąć niechcianą celę możesz za pomocą /jail delete <nazwa> Gracz, który zostanie uwolniony komendą /unjail <gracz> zostanie przeniesiony do spawnu. Chyba że, zostanie wcześniej ustawiony punkt odrodzeń po wyjściu poprzez /jail setfree Skrypt na ten czas wymaga WG, ale z biegiem czasu zostanie to zmienione. Co prawda skrypt nie posiada za wiele funkcji ale został schludnie i optymalnie napisany (jak tylko mogłem najlepiej) Z biegiem czasu zostanie dodane parę funkcji, a także wsadzanie gracza do celi na określony czas (postaram się tak, by nie lagowało) Uprawnienia są tylko dwa: zJail.jail oraz zJail.unjail \/ Link \/ zJail
  4. on chat: cancel event set {_w} to world of player broadcast "%displayname of player% : %message%" in world {_w} Nie ręczę że działa bo pisze go w pracy i nie mam jak sprawdzić
  5. Zaaxel

    POTRZEBUJE SKRYPT!

    Jemu chodziło byś dodał plugin typu PlotMe z osobnym światem, gdzie są tylko i wyłącznie działki. Na forum znajdziesz kilka skryptów z cuboidami. Ja zamierzam też zabrać się pod taki na 1.14.4 z wykorzystaniem w najgorszym wypadku WorldGuard jeżeli nie uda się tylko w skript oraz innych dodatkach. Jednak na razie mam inny projekt na głowie
  6. A to co? Plugin się gapną że nie jest autorski? A skrypt z forum napisany na zlecenie to co? To nie byłby twój więc nadal nie autorski. Oraz to co kolega wyżej... W cenniku masz już skrypt na skrzynki... Przerób go na większy i hajda
  7. Witam, starałem się stworzyć region z pluginem SharpSK do kodu dodałem to wyrażenie: create region arg-2 between {P1::%player%} and {P2::%player%} in world "{@world}" Niestety wyskakiwało takie coś: An internal error occurred while attempting to perform this command Tutaj podaje wycinek z konsoli zaraz po wpisaniu komendy:
  8. Siemka, mam problem z eventem "on click" Mianowicie jest taka sytuacja. Potrzebuję instrukcji jak zablokować wykonywanie kodu, gdy gracz klikając PPM lub LPM nie będzie w zasięgu bloku, tj. Nie będzie mógł go fizycznie uderzyć/otworzyć itp. if event-block is air: if clicked block is air: oba wyrażenia nie działają i wykonuje się kod gdy kliknę w powietrze. on rightclick: if player's tool is wooden axe named "&cTest drwala" with lore "&6Przedmiot specjalny": if {dr::%player%} is not set: if event-block is air: stop else: set {dr::%player%} to location of event-block send "Ustawiono loc: %{dr::%player%}%" else: if event-block is air: stop else: set {dr::%player%} to location of event-block send "Zaktualizowano loc: %{dr::%player%}%" Jak w tym kawałku kodu zablokować możliwość wykonywania dalszego kodu klikając w blok poza zasięgiem lub w powietrze? //EDIT Dobra poradziłem sobie wystarczyło zmienić if clicked-block is air: na if clicked-block is not set: Temat do zamknięcia
  9. Zaaxel

    Drop ze stone

    Albo używając nadal prosto: #kod chance of 25%: if player can hold 1 iron ingot: add 1 iron ingot to the player's inventory else: drop 1 iron ingot at event-block Ewentualnie zamiast event-block żeby nie wypadało tam gdzie blok, a tam gdzie gracz stoi to zamień na player
  10. Zaaxel

    znowu loopowanie

    Musisz dodać ile razy zloopować. Dodaj "loop (size of {zmienna}) times:" Popatrz za poradnikiem na forum z top 5 czy tam 10. Musisz jeszcze usuwać wylosowany element by się nie powtórzył a na końcu ponownie dodać go do listy. Poszukaj na forum tego poradnika Przyda się
  11. Zaaxel

    Region

    Skrypt powinien być dobry, zmień Wszędzie gdzie masz player na attacker
  12. Zaaxel

    Przerobienie skryptu

    Nie wiem czy to tak specjalnie... Ale czy wiesz że jeżeli osoba A użyje czegoś z tego, to osoba B i inni nie będą mogli użyć póki czas się nie skończy? Event "on load" dotyczy załadowania skryptu, zmienna użyta {Cus} i tym podobne to zmienna globalna. Używaj zmiennej np. {Cus::%player%} by przypisać ją do gracza.
  13. Zaaxel

    Gdy osoba majaca gm1

    @jndooo Do tego co kolega wyżej wpisał dodaj kolejne sprawdzanie, tym razem if player has permissions "tutaj.uprawnienie": Oraz dodaj kolorową nazwę lub zmień na opis (nazwę przedmiotu można zmienić w kowadle)
  14. @gmpl Napisz mi jakie bloki brać pod uwagę, bo jak zacznie skrypt zapisywać każdy postawiony blok to bez sensu takiego używać.
  15. Zaaxel

    Błąd w konsoli

    Ty próbujesz przeteleportować gracza? teleport arg to location at {test}
×