Skocz do zawartości

Zaaxel

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    249
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Zaaxel

  • Urodziny 04/20/1999 (25.820820639 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Hobby
    ¤ Skrypty
    ¤ Motocykle
    ¤ Samochody
  • Nick w MC
    Zaaxel

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

2343 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Zaaxel

  1. Zaaxel

    Lepsze multi home'y

    Mogę zrobić ale potrzebuje jakiś czas bo mam teraz do kościoła na 10:00. Jeżeli dobrze zrozumiałem, to ma być komenda /phome do ustawiania domu za 5 LVL i 1 ender perłe. Gracz ma mieć 5 domów, a czy dodać VIP w razie czego? Jakiej komendy będzie trzeba użyć do tepania do domu? /home? Jaki cooldown przed przeniesieniem? Jakieś komunikaty? Np. Na środku ekranu albo nad paskiem exp?
  2. Zaaxel

    Blokady na GM

    Wyrzucanie zablokowane, nie dodaje LORE ale jakoś to może ogarnę. Przerzucanie ITEMU do skrzyni niby trochę blokuje ale jak klikniesz i ruszysz myszką to się wstawi, oraz wstawianie z SHIFT działa nadal. Tak czy siak potrzebuję dalej pomocy i plus leci do ciebie
  3. Zaaxel

    Blokady na GM

    Siemka, potrzebuję skryptu, który by blokował osobom na CREATIVE wyrzucanie przedmiotów, wkładanie ich do skrzyń itp. oraz blokadę wkładania do EQ przez /invsee Drugi z tym związany to dodawanie LORE do przedmiotów wyjętych z CREATIVE
  4. Wszystko ładnie i pięknie tylko został jeden error The 2nd argument given to the function 'setSlot' is not of the required type integer. Check the correct order of the arguments and put lists into parentheses if appropriate (e.g. 'give(player, (iron ore and gold ore))'). Please note that storing the value in a variable and then using that variable as parameter will suppress this error, but it still won't work. (eq.sk, line 31: setSlot("AxSaveEq::%{_p}%::Inv", (loop-number)-1, ({_p}'s skull named "&6Save: &e%loop-number%" with lore "%colored {AxSaveEq::%{_p}%::%loop-number%::Info}%|| &8------------------------------|| &7Click &ePPM &7to restore the inventory|| &7Click &eLPM &7to view inventory"))') jak go naprawić? Dodatkowo spami mi w konsoli Taki WARN od Skript: [17:54:31 WARN]: [Skript] No matching method: CraftInventoryCrafting#getTitle called without arguments [17:54:31 WARN]: [Skript] Did you misspell the method? You may have meant to type one of the following: [17:54:31 WARN]: [Skript] * getSize [17:54:31 WARN]: [Skript] * getType A w kodzie chyba nie ma tego
  5. Można link do skript-mirror pod 1.16.3?
  6. Witam! Chciałbym wam pokazać jak w łatwy sposób zainstalować panel Pterodactyl na VPS. Nie jestem ekspertem, a amatorem korzystania z systemu Linux i VPS, więc poradnik jest skierowany bardziej do osób, które mają problem z jego instalacją. Cała instalacja wraz z utworzeniem serwera Minecraft zajęła mi pół godziny. Rozpisująć kroki po kolei wyszedłby bardzo długi poradnik tekstowy z wieloma screenami. Dlatego odsyłam was do mojego filmiku na YT (niestety za cicho muzyka w tle więc możecie czasami doświadczyć ciszy). https://youtu.be/yMKb20vcU6I
  7. Zaaxel

    Stół Kowalski

    Zerknij na ten plugin, możesz ustawiać nawet własne przepalanie w piecykach https://www.spigotmc.org/resources/customcrafting-advanced-custom-recipe-plugin-mysql-1-13-2-1-15-x-free.55883/
  8. No tak blokuje ale z cheatów, a taki TXT pod X-Ray?
  9. Smok tworzony naturalnie czy za pomocą komend? W sensie czy nazywany skryptem lub czymś. Jeżeli naturalnie to nie dawaj jak się nazywa. on death: if victim is ender dragon: Tyle wystarczy by sprawdzić czy to smok Używaj victim Oraz attacker zamiast player
  10. on mine of diamond ore: loop all players: if loop-player has permission "ktokopie.diax": send "&4Gracz &6%player% &4wykopal wpasnie diaxia" to loop-player
  11. Zaaxel

    Hologramy

    Hologram ma być dla gracza czy dla wszystkich? Możesz użyć układanie topki w Skript i wtedy dodawać jako linijki hologramu. Jak spersonalizowane dla gracza to polecam HoloBroadcast (płatny)
  12. Zaaxel

    Hologramy

    Opisz jak ma to działać.
  13. Zaaxel

    Chat

    Zainstaluj Placeholder API i zamiast %player% daj to: %essentials_nickname% Może zadziała, albo użyj pluginu do uprawnień i jego placeholder
  14. na samej górze konfiguracji gdzieś masz taką opcję zaczynającą się na "yellow" I Jako jej wartość będzie "%ping% Ustaw na 0 by było widoczne wszędzie 0
  15. Siemka, jest taka sprawa. Mianowicie nie wiem jak zablokować niszczenie bloku w danej lokalizacji ze zmiennej po wybuchu creepera czy też TNT. Np. mam zmienną {LockedChest::%player%} i ma przypisaną lokalizację skrzynki. Teraz gdy creeper eksploduje lub TNT to mi to niszczy a lokalizacja nadal jest w zmiennych. Jak zrobić by albo wtedy sprawdzało lokalizacje zniszczonych bloków i jak jest ta lokalizacja ze zmiennej to ją usunie albo zablokuje zniszczenie bloku w tej lokalizacji. Mam nadzieję, że nie jest jakoś trudno to zrozumieć xD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...