Skocz do zawartości

Naami

Użytkownik
  • Zawartość

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Naami

  1. Naami

    ZARABIANIE

    NPC'ty masz dodane za pomocą pluginu Citizens?
  2. Naami

    Menu

    command /crafty: trigger: open chest with 1 rows named "&eCrafty" to player wait 2 ticks # wymagane, bo moze sie nie wyswietlac zawartosc skrzynki format slot 0 of player with 1 of enderchest named "nazwa" with lore "opis" to close then run "ender %player%" stop command /ender [<player>]: trigger: #Jakaś akcja Do poprawnego działania tego skryptu wymagany jest plugin SkQuery więc polecam sobie go dodać przed dodaniem tego skryptu, żeby nie było błędów.
  3. Naami

    Anty fly

    Do poprawnego działania tego skryptu: on player flight toggle: if player has permissions "fly": kick player due to "NOPE" stop wymagany jest plugin SkQuery - więc upewnij się autorze tematu, czy na pewno go posiadasz.
  4. Naami

    Procesory - który lepszy?

    @up Nie, stacjonarny nie wchodzi w grę. Jednak najprawdopodobniej będę wybierał między tymi: i7 i i5 (to zależy ile siostra będzie miała kasy na ten laptop, jeżeli 2100zł to wezmę z procesorem i7). Wiadomo, sprzedają bez systemu, ale myślę że Win 7 by się nadał, nie?
  5. Naami

    Procesory - który lepszy?

    Czekałem tylko na poradę między tymi, poczekam niech ktoś jeszcze się wypowie - nie chcę szukać nic. @edit Ta gra nie jest bardzo wymagająca, na swoim starym kompie odpalam ją na średnich i da się grać.
  6. Naami

    Procesory - który lepszy?

    Mi tu zależy aby na tym lapku chodziły Simsy 4, jak myślisz czy na tym z 1,7GHz dobrze będą śmigać? @edit W sumie, co ty gadasz - i3 jest wydajniejszym procesorem od Pentium'a, choć wiadomo tych GHz ma mniej.
  7. Witajcie. Moje pytanie, który z tych procesorów, myślicie że jest lepszy? Pierwszy Drugi Mi się wydaje, że ten 4 rdzeniowy jest wydajniejszy, choć mogę się mylić. @edit Albo wiem, zapytam inaczej? Co sądzicie o tych laptopach - którego byście wzięli? Ten czy ten?
  8. Na prawdę? "unbraking"? Nowy enchant wymyśliłeś? Zamień to na unbreaking :D
  9. Naami

    2 Krótkie Skrypty

    on death: wait 1 second if victim is not a player: if attacker is a player: chance of 1.0%: drop 1 chest named "&aTest" at location of victimSprawdz to, co do pierwszego skryptu. A co do tego drugiego, to nie wiem czy o to Ci chodziło, ale masz: on death of skeleton: wait 1 second if attacker is a player: chance of 1.0%: drop 1 chest named "&aTest2" at location of victim
  10. Skrypt posiada mało funkcji, napisany chaotycznie.. posiada tylko trzy komendy - a i zaregisterować - polski z angielskim próbujesz połączyć? ... Do tego to: on command: if {log.%player%} is true: else: if command is "login" or "l" or "register": else: cancel event send "&c/login password " send "&c/register password password" Jeżeli ten skrypt ma być dobry, to zdecydowanie musiałbyś go poprawić i dodać więcej opcji. @edit I od razu przy wejściu na serwer do gracza są przypisane dwie zmienne, pomyśl jakby ten skrypt był na serwerze na którym jest setka graczy.., śmietnik w bazie danych. @down Jak pisałeś go na szybko to po co publikujesz? Nie lepiej skończyć i opublikować świetny skrypt niż udostępnić "gówno"?
  11. Naami

    On/off - W jednej komendzie

    Żenujący poradnik, nie polecam. B)
  12. Ustaw drop na 1 i sprawdź czy działa, ja jak dawałem zawsze liczbę przykładowo 0,1 to nie chciało działać.
  13. No to jeżeli nie tepa a masz zmienną grupową to weź zrób loop'a matko.. loop {zmienna::*}: teleport loop-value to {biesiada-w-Markach}
  14. No zrób sobie zmienną grupową {chujedzikieweze::*} i dodawaj do niej graczy przy dołączaniu (add player to {chujedzikieweze::*}). I potem przy wysyłaniu wiadomości dajesz: send "Wyssij mi baka z dupy" to {chujedzikieweze::*}I to powinno działać.
  15. Powiedź mi gdzie w tym kodzie teleportujesz wielu graczy? :o jest tylko: teleport player to {_spawn}Chyba że jestem ślepy.
  16. Naami

    Chat grupowy

    on chat: cancel event loop all players: if {teamred.%loop-player%} is true: send "%player% >> %message%" to loop-playerSprawdź ;3
  17. command /diaxmiecz: trigger: send "otrzymales diax miecz" give 1 diamond sword of fire aspect 4 named "diamentowy miecz z fire aspect 4" to the player's inventory
  18. @up Moim zdaniem, to nie jest ten temat - bo tutaj masz problem z PLUGINEM, nie skryptem. Przejdźmy do rzeczy, najlepiej będzie gdy usuniesz wszystkie pluginy i skrypty, następnie na samym początku zainstaluj tylko te trzy: Skript 2.2, SkQuery oraz WildSkript (pamiętaj aby usunąć folder Skript, bo instalują się nowe aliasy). W nowszej wersji skript'a troszeczkę pozmieniało się, sam miałem błędy gdy przechodziłem z 2.1.2 na 2.2. Dobrze jakbyś podał logi na pastebin, wtedy mógłbym określić bardziej w czym problem - ale spróbuj na razie tak jak Ci napisałem. //To chyba się pomyliłeś. http://prntscr.com/7krci1 ~ :norbi:
  19. @up Mogłeś to napisać także w nazwie tematu, a nie do DROPU.. daj kod na pastebin ndropu to ci zrobie.
  20. on mine of stone: chance 0.05%: if player has permission "vip.book": drop 1 book named "Ksiazka - VIP" stop
  21. Naami

    Skrypt na bosa

    command /boss: trigger: if player have permissions "boss.*": spawn 1 skeleton in front of player equip last spawned entity with all diamond armor of protection 4 and unbreaking 3Poprawnie set last spawned entity's tool to diamond sword of sharpness 5 and fire aspect 2 and unbreaking 3 set max health of last spawned entity to 100 set name of last spawned entity to "&lKrol Szkieletow" heal last spawned entity
  22. Naami

    Skrypt na pety

    @up Ślepyś? [14:14:18] [Server thread/INFO]: WildSkript version 1.8[14:14:18] [Server thread/INFO]: Website: http://www.dzikoysk.net/[14:14:18] [Server thread/INFO]: Author: Dzikoysk[14:14:20] [Server thread/INFO]: Skript version 2.2-SNAPSHOT[14:14:20] [Server thread/INFO]: Customize Minecraft's mechanics with simple scripts written in plain English sentences.[14:14:20] [Server thread/INFO]: Website: http://njol.ch/projects/skript[14:14:20] [Server thread/INFO]: Author: Njol[14:14:23] [Server thread/INFO]: SkQueryAPIONLY version 4.0[14:14:23] [Server thread/INFO]: Your premier Skript addon.[14:14:23] [Server thread/INFO]: Website: http://skquery.net[14:14:23] [Server thread/INFO]: Author: w00tmast3r
  23. Bez MySQL działa wszystko jak należy.
  24. Naami

    Drop Coins

    @up on death: if victim is not a player: chance of 30%: drop 1 gold ingot of infinity 1 named "&6&lMiedz" with lore "&eTa monete mozesz wymienic||&ena przedmiot" at location of event-block stop
  25. Masz coś takiego, jednak wytłumaczę Ci resztę jak masz robić: W linii 9 tego co na dole Ci wysłałem musisz dla każdej innej np. jak masz {lider-wody} to tam zamiast "kamienia" dajesz "wody" - czyli tą końcówkę każdej zmiennej. Sam nie wiem czy to będzie działać. I nie rób przerw w zmiennych! Dawaj tam myślniki, tak jak ja to zmieniłem. command /nadaj [<text&gt] [<player&gt] [<text&gt]: trigger: if player has permission "nadaj.lider": if arg 1 is "lider": if arg-player is online: if arg 3 is "kamien": if {own.%arg-player%} is not set: set {lider.kamienia} to "%arg-player%" set {own.%arg-player%} to "kamienia" send "&6Nadano lidera kamienia graczowi %arg-player%" stop else: send "&cGracz o podanej nazwie ma juz lidera!" stop if arg 3 is "woda": if {own.%arg-player%} is not set: set {lider.wody} to "%arg-player%" set {own.%arg-player%} to "wody" send "&6Nadano lidera wody graczowi %arg-player%" stop else: send "&cGracz o podanej nazwie ma juz lidera!" stop else: send "&cUzyj: /nadaj lider [nick] [kamien]" stop else: send "&cGracz o podanej nazwie nie jest online!" stop else: send "&cUzyj: /nadaj lider [nick] [kamien]" stop else: send "&4Nie posiadasz uprawnien do uzycia tej komendy." stopcommand /zabierz [<player&gt]: trigger: if player has permission "zabierz.lider": if arg 1 is set: if {own.%arg-player%} is set: set {lider.%{own.%arg-player%}%} to "Brak" clear {own.%arg-player%} send "&cPomyslnie zabrano lidera graczowi &7%arg-player%" stop else: send "&cTen gracz nie ma nadanego lidera!" stop else: send "&cWprowadz nazwe gracza." stopcommand /liderzy: trigger: send "&cAby zobaczyc ich statystyki wpisz &7/sprawdz <nick>" send "&7Liderem kamienia jest: &2%{lider.kamienia}%" send "&7Liderem wody jest: &2%{lider.wody}%" send "&7Liderem nieba jest: &2%{lider.nieba}%" send "&7Liderem trawy jest: &2%{lider.trawa}%" send "&7Liderem elektrycznosci jest: &2%{lider.elektrycznosci}%" send "&7Liderem trucizny jest: &2%{lider.trujaca}%" send "&7Liderem psychicznosci jest: &2%{lider.psychiczna}%" send "&7Liderem ziemi jest: &2%{lider.ziemia}%" send "&7Liderem ognia jest: &2%{lider.ognia}%" stopPS.: Lajki mógłbyś dać, cjg xD B) @edit Sprawdzałem ten kod i wszystko działa, nie przejmuj się jeżeli wyskoczą WARN'y że zmienne są zbyt podobne do siebie. @edit2 Jeżeli nie chcesz mieć tych WARNów to wejdź w config.sk przejdź tam do linii 132 "disable variable conflict warnings: false" - i ustaw to na true.
×