Skocz do zawartości

Frikoskyy

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bełchatów
  • Hobby
    » Minecraft «<br />» Skript «<br />» CS «<br />» Luzne granie ;3 «

Osiągnięcia Frikoskyy

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

1

Reputacja

  1. Siemka, jak ukryć nicki graczy nad głową? Przydało by się bez teamsów bo one mi nie działają za poprawnie
  2. Frikoskyy

    Pokeball

    To pierwsze działa, wielkie dzieki!
  3. Frikoskyy

    Pokeball

    Text cannot be parsed as a lviing entity Coś takiego
  4. Frikoskyy

    Pokeball

    Niestety wywala bład. {_mob.spawn} parsed as an entity is not an entity type (pokeball.sk, line 21: spawn ({_mob.spawn} parsed as entity) above targeted block) Ba, nawet próbowałem wcześniej dać i dalej nie działało set {_mobs.spawn} to {_mob.spawn} parsed as entity spawn {_mobs.spawn} above targeted block
  5. Frikoskyy

    Pokeball

    Siemka, robię pokeballa do własnych użytków, mam problem z respieniem moba. Mam zrobione tak ze pustym pokeballem klika się na moba, daje nowego pokebola, a typ moba zapisuje sobie do lore, później żeby zrespić tego moba odczytuje z lore, lecz nie chce go zespawnić. Patrzyłem już przykładem (send "%{_mob.spawn}%" to player) i wysyła poprawnie moba, lecz nie może go zrespić. on place: if player is holding skull of "StraightUpBoss" parsed as an offline player named "&6&lPokeBall - &cPusty": cancel event if player is holding skull of "StraightUpBoss" parsed as an offline player named "&6&lPokeBall - &3Pelny": cancel event set {_mob.spawn} to 1st line of the lore of the player's tool spawn {_mob.spawn} above targeted block send "%{_mob.spawn}%" to player else: stop
  6. Cookie mordeczko niestety dalej nie dziala. http://scr.hu/2wcm/hqlyu
  7. Siemanko mam problem ze zmienna ktorą czyta z configu. Wyglada to tak on break of stone:[tab]set {_drop-exp} to value "config.drop.exp" get of "plugins/Drop/config.yml"[tab]give %{_drop-exp}% xp to the player nie czyta tego "%{_drop-exp%" i nie daje go graczowi
  8. dobra , dzieki za pomoc, problem rozwiazany :) mozna cls
  9. teraz juz sie skapnalem :D dalem zmienna na jednym bloku, loopowalo 10 kratek od zmiennej i takie lagi byly ze masakra... pomyslec ze chcialem to zrobic na 1000 kratek XD btw. jest jakis inny sposob na "snieg" oprocz biomu i tego tutaj :D
  10. Siemka, skorzystałem z poradnika o Particlesach (http://skript.pl/index.php/topic/2990-skquery-particles-cząsteczki-na-serwerze/). Chce zeby "padal snieg" caly czas, w kazdym miejscu na mapie ( spawn 10 of particle snow shovel:0 offset by 1, 1, 1 at player ) <<- to jest ten "snieg", tylko jak zrobic zeby padal w kazdym miejscu na mapie przez caly czas. Mozna go wylaczyc/wlaczyc komenda. Z gory dziekuje ;)
  11. Frikoskyy

    Błąd

    taki offtop maly, jaki to edytor tekstu ? :)
  12. Dziekuje bardzo <3 Dziala poprawnie : ) Zawsze mozna liczyc na ekipe Skript.pl :3
  13. Mi chodzi o to ze nie wykonuje komendy ktora jest zapisana w linijce 32.
  14. Chce zrobic craftingi w "wirtualnym inventory" wszystko dziala, tylko komenda poprzez klikniecie nie dziala. Kod: http://pastebin.com/pxp0p4KX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...