Skocz do zawartości

AspinQ

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AspinQ

  • Urodziny 29.11.1999 (22.696931163 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gostyń
  • Nick w MC
    AspinQ

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

2 242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AspinQ

Użytkownik I

Użytkownik I (5/13)

6

Reputacja

  1. AspinQ

    kompas

    to close, sam już zrobiłem..
  2. AspinQ

    kompas

    Witam, skrypt nie działa mi tak jak powinien, pomoże ktoś ? chce aby skrypt wykonywał komende, gdy ktoś kliknie prawym przyciskiem myszy kompas nazwany " seerwer" on rightclick with compass: execute player command "serwery" stop trigger
  3. AspinQ

    poprawienie sk

    Dzieki like
  4. AspinQ

    poprawienie sk

    Jakie dodatki?
  5. AspinQ

    poprawienie sk

    Ktoś wie jak to poprawić?
  6. AspinQ

    poprawienie sk

    Witam, poprawi mi ktoś skrypt , ponieważ nie działa, skrypt ma wykonywać: po kliknieciu na kompa, prawym przyciskiem myszy wykonuje komende /serwery on right click with compass: execute command "serwery" stop trigger
  7. Tak serio, to fajny skrypt. Leci + :)
  8. AspinQ

    Naprawa skryptu

    Wstaw to na pastebin'a...
  9. AspinQ

    Spłata

    Witam, poprawi mi ktoś ten kod, poniewaz nie działa spłata kredytu, tzn nie odbiera kasy, a daje ze splaca...
  10. AspinQ

    GUI

    // EDIT: SAM JUŻ ZROBIŁEM TO CLOSE!!
  11. AspinQ

    GUI

    Wywala błędy: //GUI SIE NIE OTWIERA, PO KLIKNIECIU NA VILLAGERA [19:08:08 WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please replace '397' with e.g. 'mob head item'. (ac.sk, line 267: format slot 0 of player with 1 of 397 named "&4&lWe? KREDYT" to close then run "kredytwezgui"') [19:08:08 ERROR]: '1 name "&6&lSplac KREDYT"' is not an item stack (ac.sk, line 268: format slot 8 of player with 1 of 1 name "&6&lSplac KREDYT" to close then run "kredyty oddaj"') Do zamknięcia, sam kod zrobiłem.
  12. AspinQ

    GUI

    Witam, poprawi mi ktoś ten kod, chodzi mi o to, że jeżeli klikniemy na villagera z nazwa: "Kredyty", to otwiera nam się GUI KOD: on rightclick on villager: if name of villager is "Kredyty": execute player command "kredyty" command /kredytygui: trigger: open chest with 1 rows named "&6&lKREDYTY" to player wait 10 tick format slot 0 of player with 1 of 397 named "&4&lWeź KREDYT" to close then run "kredytwezgui" format slot 8 of player with 1 of 1 name "&6&lSplac KREDYT" to close then run "kredyty oddaj"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...