Skocz do zawartości

XpediiXII

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia XpediiXII

Początkujący III

Początkujący III (4/13)

1

Reputacja

  1. da sie sprawdzic podczas craftowania czy np w craftingu jest obsydian z nazwa "test"?
  2. XpediiXII

    FunkySK

    command /stop: trigger: stop song for player takie cos nie dziala ---- albo zrobmy to tak: mam taki skrypt: command /testplay: trigger: play song file "plugins/FunkySk/Muzyka.nbs" to player I Teraz potrzebuje zatrzymać tą muzyke. jak to zrobic?
  3. XpediiXII

    FunkySK

    Pomoze ktos z funkySK Potrzebuje zatrzymać muzyke a z syntaxa nie zabardzo rozumiem napisze ktos przyklad? Muzyka z pliku nbs Oto syntax: stop [a[n[y]]] (song|track|music|noteblock) [from [being] playing] (for|to) %players%
  4. tak ale nie działa mi tam dawanie koloru
  5. Jak zrobić aby po napisaniu losowej komendy która nie istnieje pisało coś innego
  6. {trollgracz.%player%} I w tej zmiennej jest ustawiony gracz chce aby dla tego gracza wlasnie sie puscil dzwiek
  7. dobrze ale gdy napisze "zmienna" lub "%Zmienna%" to nie dziala jak napisze poprostu zmienna to tez nie dziala
  8. Mam gracza w zmiennej jak moge dla niego puścić np coś z play sound ?
  9. uh muzyke slychac tylko w promieniu 8 kratek
  10. w kazdym swiecie jak sie da poprostu gdzie kolwiek bedzie na byle jakich kordenatach to tak bedzie to slyszec
  11. ok dzieki a w jaki sposob moge zrobić żeby muzyke było słychać wszedzie dla danego gracza?
  12. command /muzyka [<integer=1>]: trigger: if arg-1 is 1: play sound "MUSIC_DISC_BLOCKS" to player if arg-1 is 2: play sound "MUSIC_DISC_CHIRP" to player Potrzebuje ze gdy sie wpisze /muzyka stop to muzyka przestaje grac, zeby dalo sie puscic max 1 na raz i gracz slyszal ta muzyke wszedzie gdzie jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...