Skocz do zawartości

kacperduras

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kacperduras w dniu 18 marca

Użytkownicy przyznają kacperduras punkty reputacji!

O kacperduras

  • Tytuł
    Początkujący I

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kacperduras

    /premium

    LogIT jest dawno nieaktualny i autor porzucił pomysł dawno temu. Możesz skorzystać z darmowego FastLogin, z którym problem jest ten, że przy dużej ilości zapytań ma problem z ich przetwarzaniem, co w ostateczności może zablokować serwer. Masz płatne alternatywy, głównie ze SpigotMC, lub moje rozwiązanie, podlinkowane powyżej. Inne możliwości nie są mi znane.
  2. Robiąc porządki na swoim komputerze, znalazłem moją starą wtyczkę służącą do weryfikowania statusu kont graczy w grze Minecraft. Odświeżyłem, przetestowałem i działa, tak więc postanowiłem, iż ją wystawię Działa ona na serwerze BungeeCord od wersji 1.8 (choć wskazane nowsze wersje), ponadto może być zintegrowana ze Spigotem, Spongem, czy Cauldronem (za dodatkową opłatą dopiszę rozszerzenie, w cenie jest tylko bardzo proste API). Konfiguracja Całość jest prosta i przyjazna: balancing: enabled: false premium: - "premium-1" - "premium-2" - "premium-3" cracked: - "cracked-1" - "cracked-2" - "cracked-3" messaging: false cracked-uuid: false forward-skin: true messages: error: "&cNastapil blad, zglos sie do administracji!" opisując: balancing - w tej sekcji mamy możliwość włączenia load balancing’u dla naszego serwera (enabled: false), stosownie dla graczy niezautoryzowanych (cracked) i zautoryzowanych (premium); messaging - zdefiniowanie, czy kanał do informowania o graczach premium ma być włączony (patrz: omówienie API); cracked-uuid - czy niezależnie od stanu autoryzacji, gracze mają mieć UUID jak gracze niezautoryzowani (przydatne dla zachowania spójności danych w bazach danych, w przypadku gdyby wtyczka była dogrywana do działającego już serwera) forward-skin - czy ma przenosić własną skórkę dla graczy premium API Wtyczka sama w sobie ma na celu udostępnienie bardzo prostego API, pod które można podpiąć każdy plugin, dla którego działania niezbędne są zachodzące procesy w moim rozszerzeniu (tj. weryfikacja autentyczności kont graczy). Informacje są wysyłane tylko dla graczy zweryfikowanych, więc jeśli informacja nie dotarła, oznacza to, że: dane rozszerzenie musi założyć, iż gracz jest niezweryfikowany jeżeli gracz był wcześniej zautoryzowany jako prawidłowy, to może oznaczać, że API Mojangu (producenta gry) jest obecnie niedziałające W jednym i w drugim przypadku zachęcam, by odpowiednio te wyjątki przetwarzać. Cała informacja jest wysyłana na poziomie łączenia ze serwerem, przed przetwarzaniem pierwszych wydarzeń, stosownych dla używanego oprogramowania serwerowego. BungeeCord Dla BungeeCord wystawione są tylko dwie klasy: HolterEvent i PremiumVerificationEvent: package pl.kacperduras.holter.api; import java.util.UUID; import net.md_5.bungee.api.plugin.Event; public class HolterEvent extends Event { private final String username; private final UUID uuid; public HolterEvent(String username, UUID uuid) { this.username = username; this.uuid = uuid; } public String getUsername() { return username; } public UUID getUUID() { return uuid; } } package pl.kacperduras.holter.api; import java.util.UUID; public class PremiumVerificationEvent extends HolterEvent { public PremiumVerificationEvent(String username, UUID uuid) { super(username, uuid); } } Starczy stworzyć zwykłego Listenera, z nasłuchiwaniem wydarzenia PremiumVerificationEvent i przetwarzać dane zgodnie z logiką poszczególnej aplikacji. Przykład: import net.md_5.bungee.api.plugin.Listener; import net.md_5.bungee.event.EventHandler; import pl.kacperduras.holter.api.PremiumVerificationEvent; public class HolterExampleListener implements Listener { @EventHandler public void premiumAuthorizationEvent(PremiumVerificationEvent event) { // do something... } } Pozostałe silniki Z tej opcji zalecam korzystać przy serwerach o mniejszej skali, do przetwarzania większej ilości danych zalecam stosowanie integracji BungeeCord Dla nich udostępniony jest mechanizm Plugin Messaging Channel, którego dokładniejszy opis możesz znaleźć tutaj. Wystarczy w konfiguracji włączyć opcję messaging i nasłuchiwać kanału o nazwie Holter. Dane będą wysyłane w formacie: <nick użytkownika>:<uuid użytkownika> przykład: _an0:6477d13c-835e-4701-ae79-238324166a85 Dodatkowe informacje Wtyczka przetwarza dane zgodnie ze specyfikacją udostępnioną przez Mojang, dzięki czemu nie ma możliwości zablokowania serwera przez nadmierny limit zapytań. Z powodzeniem sprawdzi się na mniejszą, jak i większą skalę. Cena 30 zł, mile widziany przelew bankowy lub PayPal. W przypadku płatności typu PaySafeCard doliczam opłatę 20zł za wypłatę środków od operatora. Inne formy płatności dostępne po wcześniejszym zapytaniu. Zachęcam do zakupu
  3. Naturalnie, już podsyłam.
  4. Pewnie, juz podeślę w wiadomości prywatnej.
  5. Cześć, jako iż potrzebuje rozstawić swój kram na jakiś czas (podejrzewam, że to będzie dłuższy okres), postanowiłem, iż założę na tym forum (na którym do niedawna sporo się udzielałem) wątek z ofertą swoich usług. Tak więc (w skrócie), co potrafię? stworzę aplikację (backend i średnio-zaawansowany frontend) w Javie, Ruby, Pythonie, GO (z tymi językami miałem największą styczność, począwszy od pierwszego, którym posługuje się najlepiej) - głównie webowe lub standalone, jednak jeżeli trzeba, wezmę w obroty Androida (w końcu do odważnych świat należy) z pomniejszych rzeczy miałem styczność z wtyczkami do serwerów gry Minecraft - mogę także coś stworzyć pod tą grę, przypomnienie sobie API nie jest problemem media społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter) - obsługa na bieżąco, realizowanie celów sprzedażowych, moderacja (całościowa + wstępny audyt), nadzór płatnych kampanii w Internecie (w tym tych o tematyce społecznej, tudzież politycznej) grafika, jestem w stanie ogarnąć stosowne pojedyncze projekty, jak i całe identyfikacje graficzne przeznaczone dla brandów oraz dużo, dużo więcej (wystarczy zapytać). Ceny elastyczne, sposób rozliczeń dowolny. Poniżej załączam prospekt moich umiejętności (posiadam wszystkie poświadczenia). Po więcej przykładów zachęcam do napisania w wiadomości prywatnej. https://github.com/kacperduras/ https://linkedin.com/in/kacperduras/ Pozdrawiam serdecznie
  6. kacperduras

    Brak reklam - konsultacje

    10 zł w mojej opinii jest ceną odpowiednią za okres jednego roku, nie za dużo, nie za mało - tak idealnie.
×