Ixidi

Zasłużony
  • Zawartość

    560
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    11

Zawartość dodana przez Ixidi

  1. Jeśli mają Pexa
  2. Wystarczy dodać na początku: if player is op: broadcast "[Op] [%player%] > %message%" stop
  3. Nie da się. Powiedz do czego chcesz to zastosować. Może uda nam się wymyślić jakieś inne rozwiązanie
  4. Skoro edytujesz pluginy w notepad++ proszę, nie bierz się za to...
  5. gra

    Dobra, dam Ci przykład. Mam sobie losowe hasło np. "n^9\>/>x6a5cmFXrWaAFz>RZy^Q5B9" złamanie takiego hasła zajmie kilkaset lat, a nie "2min". (Chyba że masz 15 miliardów i kupisz sobie komputer kwantowy, wtedy zajmie to parę godzin) Owszem edytujesz pliki gry, ale LOKALNE. Pliki serwera znajdują się na dedyku, najczęściej gdzieś we Francji. Jak chciałbyś zmodyfikować pliki, do których nie masz szans się dostać? @edit Tak, pakiety są wysyłane, ale jak chcesz podmienić UIDD na admina, jeśli go nie znasz? xd Przykładowe UIDD "520aabab-afe7-4c2e-b417-31a2fd0a6b96", powodzenia...
  6. gra

    Nie. Jakim cudem ma zalogować się na moje konto, jeśli mam plugin na logowanie? xD Może na twoim serwerze są hasła typu "1234", które można złamać jakimś brutal force w 3 minuty... Co do "złamania uprawnień" jak chciałbyś to zrobić?
  7. gra

    Skrypt blokuje te komende z postaci gracza. ? Skrypt jest bez sensowny. Do zablokowania danych komend służą UPRAWNIENIA. Blokowanie komend administracyjnych operatorom jest głupie.
  8. skquery

    Witajcie! Każdy na pewno wie, że da się zarządzać plikami YML za pomocą WildSkript. Jednak wielu ludzi nie wie, że można to zrobić w SkQuery. Poradnik ten, będzie krótki, podzielę go na 2 części: Zapisywanie i usuwanie Odczytywanie Zaczynamy! ZAPISYWANIE I USUWANIE: 1) Pojedyncza wartość: Kod wygląda tak: set yaml value "nazwa" from file "plik.yml" to "wartosc" Sk sam stworzy dany plik, jednak stanie się to w folderze scripts. A co jeśli chcemy zrobić to w "plugins" ? Musimy dodać do ścieżki pliku "../" spowoduje to "przejście" o folder wyżej, czyli: set yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Powyższy kod stworzy plik "plik.yml" w folderze "plugins". Wyglądał on będzie tak: nazwa: wartosc Czasami potrzebujemy jednak zrobić coś w stylu: nazwa: nazwa1: nazwa2: wartosc Czyli takie "drzewko". Wtedy dodajemy "." pomiędzy nazwami czyli: set yaml value "nazwa.nazwa1.nazwa2" from file "../../plik.yml" to "wartosc" Aby usunąć: delete yaml value "wartosc" from file "plik.yml" 2) Lista: Kod do stworzenia listy: add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy to nam takie coś: nazwalisty: - wartosc1 Jeśli chcemy dodać klika wartości po prostu robimy to samo, tylko zmieniamy wartość. Więc kod: add "wartosc1" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc2" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc3" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" add "wartosc4" to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Stworzy nam: nazwalisty: - wartosc1 - wartosc2 - wartosc3 - wartosc4 Oczywiście jeśli chcemy zrobić "drzewko", tak samo jak na początku, dodajemy ",". Aby usunąć: remove "wartosc" from yaml list "lista" from file "plik.yml" ODCZYTYWANIE: 1) Pojedyncza wartość: Odczytujemy to kodem: set {zmienna} to yaml value "nazwa" from file "../../plik.yml" Zmienną tą możemy potem dowolnie użyć: send "%{zmienna}%" Możemy używać też bez zmiennych: send "%yaml value ""nazwa"" from file ""../../plik.yml""%" 2) Lista: Listy odczytujemy kodem: set {lista::*} to yaml list "nazwalisty" from file "../../plik.yml" Również listy możemy użyć bez zmiennych: send "%yaml list ""nazwalisty"" from file ""../../plik.yml""%" To już koniec. Mam nadzieję, że komuś się to przyda. 2016-05-19 - Dodano usuwanie.
  9. Problem został rozwiązany.
  10. HouseBuilder - Zbuduj swój dom. Opis: Skrypt ten buduje nam dom, który można ulepszać do III poziomu. Gdy go osiągniesz, będziesz mógł brać ustawione w skrypcie itemki co 15 min. Dom zaczyna się budować po postawieniu HouseBuildera. Ulepsza się go za itemki i bloki. Jak używać: Najpierw musimy zdobyć HouseBuilder, są dwa sposoby: 1) Komenda /hb daj 2) Crafting (/hb crafting) Następnie musimy go postawić. Po kliknięciu na niego PPM, jeśli mamy potrzebne bloki, zostanie wybudowany Dom POZIOM I. Następnie możemy ulepszyć go do Dom POZIOM II (Farma), jeśli posiadamy potrzebne itemy klikniemy na Bedrocka, który pojawi się w domu. Na końcu możemy ulepszyć go do Dom POZIOM III (Kopalnia). Gdy ulepszymy dom do poziomu III możemy używać co 15 minut /hb itemy, aby otrzymać itemki ustawione w skrypcie. Istnieje też komenda /dom, teleportuje ona do domu. UWAGA! Gracz może mieć tylko 1 dom. Funkcje: >> Automatyczne budowanie domu. >> Przejrzysty kod. >> Własny crafting. >> Przejrzyste i konkretne powiadomienia. TODO: >> Więcej poziomów. >> Pełna konfiguracja. Uprawnienia: housebuilder.admin - Komendy dla admina. housebuilder.gracz - Komendy dla gracza. Komendy: /hb daj - Przyzywa HouseBuilder. /hb crafting - Crafting HouseBuildera. /hb dom - Teleportuje do domu. /hb itemy - Otrzymujesz itemki, jeśli masz III Poziom. DL: https://code.skript.pl/JasxEN2p/ v. 1.0 https://code.skript.pl/Vp8T7LFi/ v. 2.0 ChangeLog: Mam nadzieję, że skrypt się spodoba Skrypt pisany do SDT //Linki ~Myszak
  11. Temat został przeniesiony z Skrypty > Skript > Promowane skrypty do Forum > Archiwum.
  12. Ten temat został zamknięty.
  13. Problem został rozwiązany.
  14. Problem został rozwiązany.
  15. Problem został rozwiązany.
  16. Problem został rozwiązany.
  17. Zamykam na prośbę administracji serwera.
  18. Problem został rozwiązany.
  19. Nie @Derpy Hooves
  20. Problem został rozwiązany.
  21. Problem został rozwiązany.
  22. Nope @xMrJoint
  23. oferuję

    Z tego co mi wiadomo, ekipa składa się przynajmniej z dwóch osób
  24. Nie @Norbi
  25. Nie @Wizzard