Skocz do zawartości

behapi

Użytkownik
  • Zawartość

    1227
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    21

behapi ostatnio wygrał w dniu 12 października

behapi ma najbardziej lubianą zawartość!

8 obserwujących

O behapi

  • Tytuł
    kmzi'
  • Urodziny 24 marca

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Discord
    beHapi#2150

Ostatnie wizyty

2397 wyświetleń profilu
  1. Pytanko

    set name tag of player to "siadnasd"
  2. Jak to zrobić?

    command /zatrzymaj [<text>]: trigger: if arg is set: set {zatrzymaj.%argument%} to true on command: while {zatrzymaj.%command%} is false: wait a second if {zatrzymaj.%command%} is true: stop trigger set {zatrzymaj.%command%} to false
  3. command /me [<text>]: permission: send.me trigger: loop all players in radius 10 around player: send "%player%: %argument%" to loop-player stop
  4. if player nickname is "":

    @YoGo! jest również event "on connect", który działa po połączeniu gracza z serwerem.
  5. Cheat Engine

    CheatEngine = Speedhack = BP wykrywa.
  6. Blad z event-blockiem

    set event-block to log
  7. chat Q&A Bot By MasterNW

    Wybacz, ale słabo... Oczywiście gratulację, że miałeś chęci oraz pomysł, lecz może ktoś chce zmienić pytania... No patrz; on skript load: if folder "plugins/beBot" doesn't exists: create folder "plugins/beBot" create file "plugins/beBot/config.yml" wf "iloscpytan: '1'" to "plugins/beBot/config.yml" wf "pytanie1: 'jak nazywa sie twoj tata'" to "plugins/beBot/config.yml" wf "odpowiedz1: 'mariusz'" to "plugins/beBot/config.yml" set {questions::amount} to single value "iloscpytan" get of "plugins/beBot/config.yml" loop {question::amount} parsed as integer times: set {_q} to "pytanie%loop-number%" set {_a} to "odpowiedz%loop-number%" set {question::%loop-number%} to single value "%{_q}%" get of "plugins/beBot/config.yml" set {answer::%loop-number%} to single value "%{_a}%" get of "plugins/beBot/config.yml" send "Zaladowano..." to console on chat: loop ({question::amount} parsed as integer) times: if message is "%{question::%loop-integer%}%": cancel event send coloured "%{answer::%loop-number%}%" to the player stop stop taki króciutki skrypt w dodatku z konfiguracją ;/
  8. Zliczanie przedmiotów

    set {_} to amount of all PRZEDMIOT in inventory of player set {_1} to amount of all PRZEDMIOT in enderchest of player add {_1} to {przedmioty::%player%} add {_} to {przedmioty::%player%}
  9. Respienie z zmiennej

    zamien może zmienna na loop-value?
  10. If player distance ?

    if distance between Var and location of the player > Integer: Var; Zmienna lokacji spawnu. Integer; Liczba kratek < - > = Znak większości mniejszości.
  11. Kolorowa wiadomość

    on chat: if message contains "(" and ")": replace all "(" with "&e(" in message replace all ")" with "&e)&r" in message stop Koloruje tylko wtedy gdy wiadomość zawiera obydwa nawiasy.
  12. Nick nad głową

    Nie wszystko. Np. slotów motd nie mozesz podmienic w skrypcie... (bauwan) set name tag of player to "" # <- req. Umbaska
  13. Niezniszczalnosc itp

    on damage: if victim is a player: if helmet of victim is enchanted with unbreaking 1000: set helmet of victim to unbreakable helmet of victim of protection 1000 and unbreaking 1000 if chestplate of victim is enchanted with unbreaking 1000: set chestplate of victim to unbreakable chestplate of victim of protection 1000 unbreaking 1000 if leggings of victim is enchanted with unbreaking 1000: set leggings of victim to unbreakable leggings of victim of protection 1000 unbreaking 1000 if boots of victim is enchanted with unbreaking 1000: set boots of victim to unbreakable boots of victim of protection 1000 unbreaking 1000 Wymagany dodatek: Umbaska.
  14. chat ReactionsChat - Polub czyjąś wiadomość!

    Działa na wersjach wyższych niż 1.7.2
×