
PanAnimek
Użytkownik-
Ilość zawartości
402 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
13
Ostatnia wygrana PanAnimek w dniu 13 grudnia 2021
Użytkownicy przyznają PanAnimek punkty reputacji!
O PanAnimek
- Urodziny 9 kwietnia
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Nick w MC
Neooxus
Ostatnie wizyty
1 778 wyświetleń profilu
Osiągnięcia PanAnimek
-
options: komendy: tpa, home, spawn koszt: 500 on command: "{@komendy}" contains "%command%" player's balance < {@koszt} cancel event send "&cPosiadasz zbyt malo pieniedzy, aby uzyc tej komendy! &7(Wymagane: {@koszt}$"
-
command /glowa [<offlineplayer>]: permission: admon.glowa permission message: &cBrak uprawnien! trigger: give arg 1's skull to player send "&aPomyslnie otrzymales glowa &7%arg 1%"
-
on death of player: if {lastvictim::%attacker%} is not victim: drop victim's head at attacker set {lastvictim::%attacker%} to victim
-
skrypt na zapisywanie kordynatow i je zaladowywanie
PanAnimek odpowiedział(a) na kacpereklubi10 pytanie w Zlecenia
command /save [<text>]: trigger: set {kordy.%player%} to player's location send "Kordynaty zapisane. Wpisz /load, aby do nich powrocic" command /load [<text>]: trigger: if {kordy.%player%} is not set: send "Brak zapisanych kordynatow!" stop teleport player to {kordy.%player%} send "Powrocono na zapisane kordynaty" -
Wymagany: skUtilities (do obsługi YAML)
-
Skrypt na villagera o danym czasie
PanAnimek odpowiedział(a) na TheFightaz pytanie w Pytania i problemy
Podany przez ciebie kod wykonuje się o 16:38 czasu w grze. Zrób to tak: every 1 minute: "%now%" contains "16:38" #dalsza część kodu -
Stwórz globalną zmienną przechowującą cooldown. Następnie przy wykonywaniu danej akcji sprawdzaj czy różnica czasu pomiędzy zmienną a czasem wykonania akcji (now) jest większa niż 120 sekund. Jeśli tak - wykonaj akcję i ustaw zmienną z cooldownem na now, jeśli nie - wyświetl komunikat. Moim zdaniem jest to najprostszy sposób na zrobienie globalnego cooldownu.
-
Jeśli dokładnie przeczytasz dokumentację podesłaną przez @xAxee oraz "pokopiesz troczę głębiej" (czyt. przejdziesz z sekcji klasy PlayerStonecutterRecipeSelectEvent na sekcję klasy StonecuttingRecipe) znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. Natomiast, żeby ułatwić ci poszukiwania, trzymaj to: set {_test} to event.getStonecuttingRecipe() {_test}.getInput() - Materiał włożony do stone cuttera {_test}.getResult() - Przedmiot, który ma zostać stworzony
-
Ersatz jest przestarzały i niewspierany.
-
Wyjaśnij to dokładnie krok po kroku
-
damage player by x hearts powinno ignorować ekwipunek gracza
-
damage victim by 2 hearts
-
W poleceniu send, aby wyświetlić wartość zmiennej, umieszczamy ją w %. Przykład: Zamiast {_w} powinieneś dać %{_w}%
-
https://www.spigotmc.org/resources/spawnermeta-upgrade-and-customize-spawners-1-14-1-18.74188/ Tu masz darmowy plugin, który po odpowiedniej konfiguracji będzie działał dokładnie tak, jak chcesz