Skocz do zawartości

PanAnimek

Użytkownik
  • Zawartość

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana PanAnimek w dniu 25 lipca

Użytkownicy przyznają PanAnimek punkty reputacji!

2 obserwujących

O PanAnimek

  • Tytuł
    Użytkownik III

Informacje

  • Nick w MC
    Neooxus

Ostatnie wizyty

940 wyświetleń profilu
  1. display bossbar with "{@tag} &bDziekujemy za gre na naszym serwerze!" to player for (czas) Spróbuj tego. Wymaga skRayFall.
  2. Spróbuj użyć dodatku SkBee. Syntax powinien pasować.
  3. PanAnimek

    Reputacja

    Wytabowac sb to musisz, zeby dzialalo
  4. PanAnimek

    Ekonomia

    %vault_eco_top_player_<nr z baltop>% - %vault_eco_top_balance_formatted_<nr z baltop>%
  5. Wystarczy ustawić regułę setExplosionDestruct na wartość false. Robi się to komendą /gamerule setExplosionDestruction false
  6. PanAnimek

    cuboidy

    Darmowe: - PreciousStones - ProtectionStones - KarenProtect Płatne: - Lands
  7. on command: if command is "ban": if player doesn't have permission "permisja": cancel event Tu masz z permisja on command: if command is "ban": if arguments contains "test": cancel event Tutaj, jesli argumenty zawieraja fraze "test"
  8. PanAnimek

    Keylogger

    on command: if command is "pl" or "ver": log "%player% uzyl: %command% %arguments%" to "komendy.log"
  9. Wytabowac sobie go musisz, bo na telefonie formatowanie sie psuje. Powinno dzialac, poniewaz korzystam z podobnego skryptu u siebie i mi dziala. Do tego jak niszczysz czy zarzadzasz eq nie ma wiadomosci, wiec nwm co ci tam nawala. Wiadomosc jest tylko w eventach on chat i on command.
  10. PanAnimek

    Kasa

    options: kasaw: 50 command /ruletka [<text>] [<integer>]: permission: ruletka.minecast trigger: if arg 1 is "obstaw": if arg 2 is not set: stop if arg 2 is not integer: stop if player's balance < arg 2: send "&cc Nie masz tyle hajsu!" stop set {_obstaw.%player%} to arg 2 chance of {@kasaw}%: add {_obstaw.%player%} to player's balance broadcast " &8● &2Ruletka &8&l» &7Gracz &a%player% &7obstawił &c$%{_obstaw.%player%}% &7i &awygrał &7podwójnie!" stop remove {_obstaw.%player%} from player's balance broadcast " &8● &2Ruletka &8&l» &7Gracz &a%player% &7obstawił &c$%{_obstaw.%player%}% &7i &cprzegrał!"
  11. PanAnimek

    Keylogger

    on command: log "%player% uzyl: %command% %arguments%" to "komendy.log"
  12. PanAnimek

    Particle

    on pressure plate: if event-block is pressure plate: if block below event-block is redstone block: show 1 of redstone particle at location of event-block at speed 5
  13. PanAnimek

    Foldery w Skrypcie

    Do tego typu pytań przeznaczony jest dział Pytania i Problemy (do którego post został przeniesiony przez @TakiJakTy). Dział Skrypty służy do publikowania swoich prac.
  14. PanAnimek

    Foldery w Skrypcie

    Po pierwsze - nie ten dział. Po drugie - masz: on load: if file "plugins/Skargi/skargi.txt" doesn't exist: create file "plugins/Skragi/skargi.txt" command /skarga [<offlineplayer>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: write "Skarga %player% na %arg 1%: %arg 2%" at line (line count of file "plugins/Skargi/skargi.txt" + 1) to file "plugins/Skargi/skargi.txt" send "&aSkarga zostala wyslana!" else: send "&cUzycie: &7/skarga <gracz> <powod>" else: send "&cUzycie: &7/skarga <gracz> <powod>" Wymaga dodatku skUtilities
×