Skocz do zawartości

PanAnimek

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    406
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana PanAnimek w dniu 13 grudnia 2021

Użytkownicy przyznają PanAnimek punkty reputacji!

4 obserwujących

O PanAnimek

  • Urodziny 9 kwietnia

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Neooxus

Ostatnie wizyty

2083 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PanAnimek

  1. Wymaga: skript-reflect (do operacji matematycznych)
  2. on shoot: shooter is player add "{NoGravity:1b}" to nbt of projectile
  3. Tak, da się. Możesz to zrobić na przykład usuwając część lore, której chcesz się pozbyć i parsując to, co zostało jako integer. set {_lore} to 1st line of lore of player's tool replace "lucky " in {_lore} with "" set {_int} to {_lore} parsed as integer
  4. options: komendy: tpa, home, spawn koszt: 500 on command: "{@komendy}" contains "%command%" player's balance < {@koszt} cancel event send "&cPosiadasz zbyt malo pieniedzy, aby uzyc tej komendy! &7(Wymagane: {@koszt}$"
  5. PanAnimek

    główki

    command /glowa [<offlineplayer>]: permission: admon.glowa permission message: &cBrak uprawnien! trigger: give arg 1's skull to player send "&aPomyslnie otrzymales glowa &7%arg 1%"
  6. PanAnimek

    Drop glowki

    on death of player: if {lastvictim::%attacker%} is not victim: drop victim's head at attacker set {lastvictim::%attacker%} to victim
  7. command /save [<text>]: trigger: set {kordy.%player%} to player's location send "Kordynaty zapisane. Wpisz /load, aby do nich powrocic" command /load [<text>]: trigger: if {kordy.%player%} is not set: send "Brak zapisanych kordynatow!" stop teleport player to {kordy.%player%} send "Powrocono na zapisane kordynaty"
  8. Zamiast nadawać graczowi permisje, możesz użyć składni z dodatku SkUtilities: make player run cmd "komenda" as op
  9. PanAnimek

    Brama

    Wymagany: skUtilities (do obsługi YAML)
  10. Podany przez ciebie kod wykonuje się o 16:38 czasu w grze. Zrób to tak: every 1 minute: "%now%" contains "16:38" #dalsza część kodu
  11. PanAnimek

    Cooldown

    Stwórz globalną zmienną przechowującą cooldown. Następnie przy wykonywaniu danej akcji sprawdzaj czy różnica czasu pomiędzy zmienną a czasem wykonania akcji (now) jest większa niż 120 sekund. Jeśli tak - wykonaj akcję i ustaw zmienną z cooldownem na now, jeśli nie - wyświetl komunikat. Moim zdaniem jest to najprostszy sposób na zrobienie globalnego cooldownu.
  12. Jeśli dokładnie przeczytasz dokumentację podesłaną przez @xAxee oraz "pokopiesz troczę głębiej" (czyt. przejdziesz z sekcji klasy PlayerStonecutterRecipeSelectEvent na sekcję klasy StonecuttingRecipe) znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. Natomiast, żeby ułatwić ci poszukiwania, trzymaj to: set {_test} to event.getStonecuttingRecipe() {_test}.getInput() - Materiał włożony do stone cuttera {_test}.getResult() - Przedmiot, który ma zostać stworzony
  13. PanAnimek

    Zmienna

    Ersatz jest przestarzały i niewspierany.
  14. Wyjaśnij to dokładnie krok po kroku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...