Skocz do zawartości
  • 0

Nieaktywny

Pytanie

Witajcie.


Potrzebuję skryptu na "zatruty grzebień", jak z Kopciuszka ;)


Z tą prośbą idę do was - miszcze :)


 


Już mówię, jak działa.


Podczas używania motyki (będzie to nasz grzebień) z dowolnego materiału po jakiś 20-30 użyciach będzie ona miała nazwę "&5&l> ZATRUTY GRZEBIEŃ <<". Przy zbieraniu motyką upraw (wszystkich) będzie wypadać NIC lub ZATRUTY ZIEMIOK z nazwą "&5&l> ZATRUTY ZIEMNIOK" (50% / 50% szans). Podczas dłuższego trzymania w ręce tego "zatrutego grzebyka" (po jakiś 20 sekundach przy niezmienianiu slotu w dolnym pasku) będzie on nadawać efekt POISON na gracza trzymającego (jakieś 1hp (0,5 serca) / 1 sekunda), a po zjedzeniu "zatrutego ziemnioka" nadaje graczowi efekt WITHER na 30 sekund oraz POISON na 30 (ok. 1 serce / 1 sekunda ma schodzić).


 


Trudne? Raczej skomplikowane, ale chyba, miszcze Skryptowi, dacie rade :)


Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witajcie.

Potrzebuję skryptu na "zatruty grzebień", jak z Kopciuszka ;)

Z tą prośbą idę do was - miszcze :)

Już mówię, jak działa.

Podczas używania motyki (będzie to nasz grzebień) z dowolnego materiału po jakiś 20-30 użyciach będzie ona miała nazwę "&5&l> ZATRUTY GRZEBIEŃ <<". Przy zbieraniu motyką upraw (wszystkich) będzie wypadać NIC lub ZATRUTY ZIEMIOK z nazwą "&5&l> ZATRUTY ZIEMNIOK" (50% / 50% szans). Podczas dłuższego trzymania w ręce tego "zatrutego grzebyka" (po jakiś 20 sekundach przy niezmienianiu slotu w dolnym pasku) będzie on nadawać efekt POISON na gracza trzymającego (jakieś 1hp (0,5 serca) / 1 sekunda), a po zjedzeniu "zatrutego ziemnioka" nadaje graczowi efekt WITHER na 30 sekund oraz POISON na 30 (ok. 1 serce / 1 sekunda ma schodzić).

Trudne? Raczej skomplikowane, ale chyba, miszcze Skryptowi, dacie rade :)

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Z kopciuszka? #XD

Chodziło ci o śnieżkę xd

heh, chodziło ci oto że ta macocha dała jej grzebień i jak ona wpieła go we włosy to się zatruła? to na 100% śnieżka.

#[ciach]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@


Ja się za bardzo na tym nie znam, ale może jakieś "if player's item in hand is zatrute_jablko" czy coś. Na pewno będzie to wymagało stworzenia nowego przedmiotu, jakim będzie jabłko oraz grzebyk. 


 


Może @ będzie coś wiedział?


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Proszę bardzo :)

 

on mine of crops:
    cancel event
    set block to air
    chance of 50%:
        drop a potato named "&5&l> ZATRUTY ZIEMNIOK"
every 1 seconds:
    loop all players:
        if loop-player's tool is hoe:
            if name of loop-player's tool is "&5&l> ZATRUTY GRZEBIEŃ <<":
                if {grzebien.%loop-players%} is bigger than 19:
                    apply POISON to loop-players for 2 seconds
                    stop
                else:
                    add 1 to {grzebien.%loop-players%}
        if loop-player's tool is not hoe:
            clear {grzebien.%loop-players%}
            remove POISON from loop-players    
on rightclick with hoe:
    if name of player's tool is not "&5&l> ZATRUTY GRZEBIEŃ <<":
        add 1 to {grzebien.uzycie.%player%}
        if {grzebien.uzycie.%player%} is bigger than 19:
            set name of player's tool to "&5&l> ZATRUTY GRZEBIEŃ <<"
            clear {grzebien.uzycie.%player%}
on eat a potato:
    if name of player's tool is "&5&l> ZATRUTY ZIEMNIOK":
        apply WITHER to player for 30 seconds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...