Skocz do zawartości

Syarru

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Syarru

  • Urodziny 24.03.2002 (19.576980981 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    FORUM!
  • Hobby
    Pisanie na forum ;p
  • Nick w MC
    kozbial69

Ostatnie wizyty

1 535 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Syarru

  1. TooManyItems ​tam sobie zrobisz każdą potke ;)
  2. Syarru

    Dźwięk chatu

    on chat: loop all players: playsound "mob.chicken.plop" at loop-player with pitch 1 volume 5+ SkQuery + @up o boze...
  3. Syarru

    Avatar

    @up Napis ;D
  4. command /helpop <text>: trigger: if arg 1 is not set: send "&c&lBlad: &7/helpop <wiadomosc>" stop if arg 1 is set: send "&8[&4HELPOP&8]&e %player%&a » &r%arg 1%" to all ops send "&8[&4HELPOP&8]&e %player%&a » &r%arg 1%" to player Z pluginu Essentials /helpop w skrypcie
  5. Syarru

    Dźwięk chatu

    on chat: loop all players: playsound random.successful_hit at loop-player
  6. Syarru

    Ogłoszenie Po Zabiciu Bossa...

    on death of CaveSpider: if attacker name is "&aKról Pająków": broadcast "&9%player% Zabił Króla Pająków" on death of mob: drop 1 chest named "&aSkrzynka Umarlaka" prosze
  7. command /msg [<text>] [<text>]: trigger: set {_gracz} to %player% send "&6[%player%] %arg 2%" to arg 1command /r [<text>]: trigger: send "[%player%] %arg 1%" to {_gracz}Powinno być ok @offtop Jestem śpiący jak coś więc może być źle ;p
  8. Syarru

    2 Skrypty

    on death of skeleton: drop 1 chest named "&aTajemnicza Skrzynka" Działa?
  9. Syarru

    Avatar

    @up spk użyje. A zrobisz z nickiem Kacperski?
  10. Syarru

    EVENT ;P

    # # © Parrot 2014 # Na edycję zezwalam tylko na wlasny uzytek. # options: czas: 300 # tu ustaw czas po jakim konkurs ma sie rozpoczac ilosc: 1 # ilosc itemu po wpisaniu wlasciwego kodu item: diamond # jaki item ma dostawac osoba bo wpisaniu kodu gracze: 5 # ile graczy potrzeba do rozpoczencia konkursu l: &8[&9KONKURS&8] # prefix variables: {konkurs} = 0 every {@czas} seconds: if {@gracze} is smaller than number of players: execute console command "konkurs" command /konkurs: trigger: if sender has permission "sk.konkurs": loop 6 times: set {konkurs.znak%loop-number%} to 0 or 1 or 2 or 3 or 4 or 5 or 6 or 7 or 8 or 9 or "a" or "A" or "b" or "B" or "c" or "C" or "d" or "D" or "e" or "E" or "f" or "F" or "g" or "G" or "h" or "H" or "k" or "K" or "l" or "L" or "m" or "M" or "n" or "N" or "o" or "O" or "p" or "P" or "q" or "Q" or "r" or "R" or "s" or "S" or "t" or "T" or "u" or "U" or "v" or "V" or "w" or "W" or "x" or "X" or "y" or "Y" or "z" or "Z" set {konkurs.kod} to "%{konkurs.znak1}%%{konkurs.znak2}%%{konkurs.znak3}%%{konkurs.znak4}%%{konkurs.znak5}%%{konkurs.znak6}%" broadcast "{@l} &7Za 3 sekundy rozpocznie sie konkurs! Kto pierwszy wpisze znaki na ekranie wygrywa {@ilosc} {@item}" wait 1 second broadcast "{@l} &73" wait 1 second broadcast "{@l} &72" wait 1 second broadcast "{@l} &71" wait 1 second set {konkurs} to 1 loop all players: execute console command "playsound random.succesful_hit %loop-player%" broadcast "{@l} &7Kod to &e%{konkurs.kod}%&7! Aby go wprowadzic wpisz kod na chacie!" else: message "&cNie masz uprawnien do tego!" on chat: if {konkurs} is 1: if message contains "%{konkurs.kod}%": cancel event set {konkurs} to 0 broadcast "{@l} &7Gracz %player% wpisal jako pierwszy kod &e%{konkurs.kod}% &7i wygral {@ilosc} {@item}!" add 1 to {wygrane::%player%} give {@ilosc} {@item} to player loop all players: execute console command "playsound mob.wither.spawn %loop-player%" command /topw [<integer=1>]: trigger: set {_strony} to rounded up (size of {wygrane::*} / 5) arg is between 1 and {_strony}: send "&6&m---&r &e&lTopka wygranych &6&m---" loop {wygrane::*}: set {_lista::%loop-index%} to loop-value set {_num} to size of {_lista::*} set {_max} to arg * 5 set {_min} to {_max} - 4 loop {_max} times: loop {_lista::*}: {_wartosc.%loop-number%} is not set: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_wartosc.%loop-number%}: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index remove {_wartosc.%loop-number%} from {_lista::*} loop {_max} times: loop-number is between {_min} and {_max} loop-number <= {_num}: send "&6%loop-number%. %{nick::%{_nazwa.%loop-number%}%}% &7(&c%{_wartosc.%loop-number%}%&7)" {_max} is more than {_num}: set {_r} to {_num} loop {_max} - {_num} times: add 1 to {_r} send "&6%{_r}%. Brak" send "&6&lStrona: &c%arg% &6z &c%{_strony}%" stop {_strony} is 1: send "&6&lWyniki mieszcza sie na &c1 &6&lstronie." stop send "&6&lWyniki mieszcza sie na &c%{_strony}% 6&lstronach." on join: {wygrane::%player%} is not set: set {wygrane::%player%} to 0 {nick::%player%} is not set: set {nick::%player%} to uncolored display name of player Proszę skrypt by :parrot:
  11. Syarru

    RekaWithera

    on rightclick: if player's tool is stick named "Strzel": spawn falling block of mob head block at location 1 meter above player push last spawned entity in the direction of the player at speed 1 damage entity by 2 hearts #Ile tam chcecie mozecie dac stop Proszę
  12. Syarru

    AutoRestart2h

    every 120 minutes: execute console command "reload" #lub every 2 hours: execute console command "reload"
  13. @up jak sprawdziłem po updacie jestem pod mega wrażeniem!
  14. execute player command "ban %arg 1% %arg 2%" as oppodmień to z twoim nie robi sie execute player command: "komenda"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...