Skocz do zawartości
  • 0

Osiągnięcie / Nagroda za kopanie stone


DeLajt
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on mine stone:    add 1 to {wykopany:stone.%player%}    if {wykopany:stone.%player%} is 100:        add 1 to {wykopany:stone.%player%}        drop 10 diamonds at event-block        if {wykopany:stone.%player%} is more than 100:            add 1 to {wykopany:stone.%player%}            if {wykopany:stone.%player%} is 500:                add 1 to {wykopany:stone.%player%}                drop 10 diamonds at event-block                if {wykopany:stone.%player is more than 500:                    add 1 to {wykopany:stone.%player%}                    if {wykopany:stone.%player%} is 1000:                        add 1 to {wykopany:stone.%player%}                        drop 20 diamonds at event-block                        drop 5 enchanted golden apple                        spawn 1 horse at event-block                        if {wykopany:stone.%player%} is more than 1000:                            add 1 to {wykopany:stone.%player%}                            if {wykopany:stone.%player%} is more than 5000:                                add 1 to {wykopany:stone.%player%}                                drop 1 diamond                                drop xp    

Nie wiem czy działa, nie testowałem... Powinno działać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
***
Do kosza bo nie działa :<
 
 
... jednak nie :3

Proszę: 
on mine stone:
[tab]add 1 to {wykopany:stone.%player%}
[tab]if {wykopany:stone.%player%} is 100:
[tab][tab]drop 10 diamonds at event-block
[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0
[tab]if {wykopany:stone.%player%} is 500:
[tab][tab]drop 10 diamonds at event-block
[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0
[tab]if {wykopany:stone.%player%} is 1000:
[tab][tab]add 1 to {wykopany:stone.%player%}
[tab][tab]drop 20 diamonds at event-block
[tab][tab]drop 5 enchanted golden apple
[tab][tab]spawn 1 horse at event-block
[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0
[tab]if {wykopany:stone.%player%} is more than 5000:
[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0
[tab][tab]add 1 to {wykopany:stone.%player%}
[tab][tab]drop 1 diamond
[tab][tab]drop xp
 
Edytowane przez lewatywapolska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on break of stone:	add 1 to {Stone::%player%}	if {Stone::%player%} is 100:		drop 1 diamond at event-block

To jest ogólny schemat takiego skryptu. Dalej jeżeli chcesz żeby po wykopaniu przykładowo 500 stone'a wypadały kolejne diamenty robisz tak:

 

if {Stone::%player%} is 500:	drop 20 diamonds at event-block

czyli cały kod powinien wyglądać tak:

 

on break of stone:	add 1 to {Stone::%player%}	if {Stone::%player%} is 100:		drop 1 diamond at event-block	if {Stone::%player%} is 500:		drop 20 diamonds at event-block

i tak dalej ile chcesz. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...