DeLajt 15 Opublikowano 27 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 kwietnia 2015 Chciałbym skrypt w którym gdy gracz wykopie 100 cobbla dostaje np. 1 diaxa gdy wykopie 500 dostaje 10 diaxow itp. oczywiście punkty się nie odejmują tylko cały czas dodają :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Oedeopol 67 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2015 on mine stone: add 1 to {wykopany:stone.%player%} if {wykopany:stone.%player%} is 100: add 1 to {wykopany:stone.%player%} drop 10 diamonds at event-block if {wykopany:stone.%player%} is more than 100: add 1 to {wykopany:stone.%player%} if {wykopany:stone.%player%} is 500: add 1 to {wykopany:stone.%player%} drop 10 diamonds at event-block if {wykopany:stone.%player is more than 500: add 1 to {wykopany:stone.%player%} if {wykopany:stone.%player%} is 1000: add 1 to {wykopany:stone.%player%} drop 20 diamonds at event-block drop 5 enchanted golden apple spawn 1 horse at event-block if {wykopany:stone.%player%} is more than 1000: add 1 to {wykopany:stone.%player%} if {wykopany:stone.%player%} is more than 5000: add 1 to {wykopany:stone.%player%} drop 1 diamond drop xp Nie wiem czy działa, nie testowałem... Powinno działać. ;) puun i DeLajt 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2015 Jednak nie działa, działa 1 osiągnięcie potem już nic się nie dzieje ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2015 (edytowane) ***Do kosza bo nie działa :< ... jednak nie :3 Proszę: on mine stone:[tab]add 1 to {wykopany:stone.%player%}[tab]if {wykopany:stone.%player%} is 100:[tab][tab]drop 10 diamonds at event-block[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0[tab]if {wykopany:stone.%player%} is 500:[tab][tab]drop 10 diamonds at event-block[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0[tab]if {wykopany:stone.%player%} is 1000:[tab][tab]add 1 to {wykopany:stone.%player%}[tab][tab]drop 20 diamonds at event-block[tab][tab]drop 5 enchanted golden apple[tab][tab]spawn 1 horse at event-block[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0[tab]if {wykopany:stone.%player%} is more than 5000:[tab][tab]set {wykopany:stone.%player%} to 0[tab][tab]add 1 to {wykopany:stone.%player%}[tab][tab]drop 1 diamond[tab][tab]drop xp Edytowane 28 kwietnia 2015 przez lewatywapolska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mr. Edgarsz 164 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2015 on break of stone: add 1 to {Stone::%player%} if {Stone::%player%} is 100: drop 1 diamond at event-blockTo jest ogólny schemat takiego skryptu. Dalej jeżeli chcesz żeby po wykopaniu przykładowo 500 stone'a wypadały kolejne diamenty robisz tak: if {Stone::%player%} is 500: drop 20 diamonds at event-blockczyli cały kod powinien wyglądać tak: on break of stone: add 1 to {Stone::%player%} if {Stone::%player%} is 100: drop 1 diamond at event-block if {Stone::%player%} is 500: drop 20 diamonds at event-blocki tak dalej ile chcesz. Pozdrawiam. DeLajt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 30 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 kwietnia 2015 Automatycznie wygenerowana wiadomość.Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DeLajt 15
Chciałbym skrypt w którym gdy gracz wykopie 100 cobbla dostaje np. 1 diaxa gdy wykopie 500 dostaje 10 diaxow itp. oczywiście punkty się nie odejmują tylko cały czas dodają :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi