Skocz do zawartości
  • 0

ClearLag + Otchłań


MyLand

Pytanie

Witam zwracam się do was o napisanie skryptu na ClearLag + Otchłań
Poniżej zamieszczam wszystkie informacje
Wersja serwera 1.16.3
Silnik PaperSpigot
Wersja skript 2.5

Uprzejmie proszę was o napisanie skryptu powyżej okreśłonego...
W skrypcie chciałbym aby znajdowało się usuwanie itemów co 10 minut
Kiedy itemy zostaną usunięte otwiera się tzw "otchłań" w której owe itemy będą się znajdować
Otchłań - Gui które otwiera się po usunięciu itemów z ziemi oraz zamyka po 10 sekundach
otchłań otwieramy komendą /otchlan
Wizualizacja Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Główki ustawie sobie ustawie sam :>
Tyle ile itemów zostało usuniętych tyle zostaje przeniesionych do otchłani klikając główkę strzałki przewijamy stronę na kolejną

Pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas :)

Edytowane przez Morkaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
15 godzin temu, Kormic napisał:

Czy szukałeś już takich skryptów na forum/w internecie?

Oczywiście lecz niestety na wersję 1.16.3 nie działa żaden

 

15 godzin temu, Kormic napisał:

Czy szukałeś już takich skryptów na forum/w internecie?

Dzisiaj przetestowałem jeszcze kilka skryptów z internetu i kompletnie żaden nie dziala (Dodatki mam zainstalowane)

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 10 minutes:
	loop all worlds:
		add all dropped items to {_items::*}
		delete all dropped items in loop-value
	if size of {_items::*} > 0:
		send "&eCLEARLAG &8>> &aUsunieto &c%size of {_items::*}% &aitemow z kazdego swiata" to all players
		set {otchlan} to chest inventory with 6 rows named "otchłań"
		loop 54 times:
			set {_item::%loop-value%} to "%{_items::%loop-value%}%"
			replace all "dropped " with "" in {_item::%loop-value%}
			set {otchlan}'s slot loop-value - 1 to {_item::%loop-value%} parsed as item type
		wait 10 seconds
		delete {otchlan}
		loop all players:
			loop-player's current inventory's name = "otchłań"
			close loop-player's inventory
		
command /otchlan:
	trigger:
		if {otchlan} is set:
			open {otchlan} to player
		else:
			send "&cNie ma otchlani!"

testowane 1.16.3, skript 2.5.2

dodawanie stron jest zaawansowane ale mi sie chce tego robić, bo jestem leniwy. ale tu masz klasyczną otchłań z max 54 itemami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 godzin temu, 3meraldK napisał:

every 10 minutes:
	loop all worlds:
		add all dropped items to {_items::*}
		delete all dropped items in loop-value
	if size of {_items::*} > 0:
		send "&eCLEARLAG &8>> &aUsunieto &c%size of {_items::*}% &aitemow z kazdego swiata" to all players
		set {otchlan} to chest inventory with 6 rows named "otchłań"
		loop 54 times:
			set {_item::%loop-value%} to "%{_items::%loop-value%}%"
			replace all "dropped " with "" in {_item::%loop-value%}
			set {otchlan}'s slot loop-value - 1 to {_item::%loop-value%} parsed as item type
		wait 10 seconds
		delete {otchlan}
		loop all players:
			loop-player's current inventory's name = "otchłań"
			close loop-player's inventory
		
command /otchlan:
	trigger:
		if {otchlan} is set:
			open {otchlan} to player
		else:
			send "&cNie ma otchlani!"

testowane 1.16.3, skript 2.5.2

dodawanie stron jest zaawansowane ale mi sie chce tego robić, bo jestem leniwy. ale tu masz klasyczną otchłań z max 54 itemami

Jest pewien błąd itemy kopiują się 5 razy

Przykład wyrzucam stack desek i gdy się usunę to w otchłani pojawia się 5 stacków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 20.01.2021 o 13:18, 3meraldK napisał:



every 10 minutes:
	loop all worlds:
		add all dropped items to {_items::*}
		delete all dropped items in loop-value
	if size of {_items::*} > 0:
		send "&eCLEARLAG &8>> &aUsunieto &c%size of {_items::*}% &aitemow z kazdego swiata" to all players
		set {otchlan} to chest inventory with 6 rows named "otchłań"
		loop 54 times:
			set {_item::%loop-value%} to "%{_items::%loop-value%}%"
			replace all "dropped " with "" in {_item::%loop-value%}
			set {otchlan}'s slot loop-value - 1 to {_item::%loop-value%} parsed as item type
		wait 10 seconds
		delete {otchlan}
		loop all players:
			loop-player's current inventory's name = "otchłań"
			close loop-player's inventory
		
command /otchlan:
	trigger:
		if {otchlan} is set:
			open {otchlan} to player
		else:
			send "&cNie ma otchlani!"

testowane 1.16.3, skript 2.5.2

dodawanie stron jest zaawansowane ale mi sie chce tego robić, bo jestem leniwy. ale tu masz klasyczną otchłań z max 54 itemami

Ogolnie to jest blad: Itemy w tym gui sie nie stakuja, np 3 gunpowdera jest oddzielnie od nastepnego 4 gunpowdera, jak to naprawic? (1.16.4, skript 2.5.3)

Edytowane przez szym402pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...