Skocz do zawartości
  • 0

Możliwość sprawdzenia czy gracz zobaczył daną wiadomość


Talarek
 Udostępnij

Pytanie

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
30 minut temu, WiktorMasteR napisał:

To w takim razie, skąd mamy wiedzieć kiedy gracz jest przy komputerze :/

Raczej możemy się domyślać kiedy gracz jest przy komputerze. Ba, nawet nie mamy możliwości sprawdzenia czy dany gracz jest pyzy komputerze.

 

Co do tematu, raczej taki skrypt nie jest możliwy do wykonania, bynajmniej w takiej formie w jakiej ty chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, kubaczak2 napisał:

Możesz zrobić takie coś, że jeśli wyślesz taką wiadomość do gracza to on musi w nią kliknąć aby wyświetlić treść, po kliknięciu 10 sekund i daje jabłko.

Nie chodzi mi także o to. Może wytłumaczę bardziej... Wysyła się pewna wiadomość z pluginu i moje pytanie brzmi tak: Czy można sprawdzić czy gracz zobaczył daną wiadomość lub została wysłana do niego?

@knugi @xAxee

 

18 godzin temu, WiktorMasteR napisał:

To w takim razie, skąd mamy wiedzieć kiedy gracz jest przy komputerze :/

???XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 28.04.2019 o 17:01, Talarek napisał:

Cześć! Czy jest taka możliwość że jak gracz zobaczy wiadomość typu ''Test'' to za 10 sekund dostanie np. jabłko? 

(Nie chodzi mi o takie coś że co x sekund wysyła wiadomość i że po 10 sekundach dostaje się jabłko) 

To nie jest możliwe, gdyż logiczne że skoro wiadomość została do niego wysłana, musiał ją odebrać, lecz nie możesz zmusić gracza do zobaczenia czegoś, a tym bardziej nie możesz sprawdzić czy gracz to zobaczył.
Jedyne sensowne rozwiązanie to to:

 

W dniu 29.04.2019 o 11:40, kubaczak2 napisał:

Możesz zrobić takie coś, że jeśli wyślesz taką wiadomość do gracza to on musi w nią kliknąć aby wyświetlić treść, po kliknięciu 10 sekund i daje jabłko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Oedeopol napisał:

To nie jest możliwe, gdyż logiczne że skoro wiadomość została do niego wysłana, musiał ją odebrać, lecz nie możesz zmusić gracza do zobaczenia czegoś, a tym bardziej nie możesz sprawdzić czy gracz to zobaczył.
Jedyne sensowne rozwiązanie to to:

 

 

Ale czy można sprawdzić czy graczowi została wysłana wiadomość o konkretnej treści??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, Oedeopol napisał:

Skoro ją wysyłasz to po co sprawdzać czy została wysłana skoro na pewno została wysłana bo przecież ją wysłałeś :thinking:

Konkret: Koledze najprawdopodobniej chodzi o to, że chce dodać coś do pluginu, np. jakieś klasy czy coś - w skrypcie.

I prawdopodobnie chce, żeby klasy bądź itemy stałe dostawało się w chwili gdy pokaże się wiadomość (np.) "Arena wystartuje za 5 sekund.." i wtedy po określonym czasie dostawało się właśnie te itemy.

Teraz rozumiesz? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, spadajokk napisał:

Konkret: Koledze najprawdopodobniej chodzi o to, że chce dodać coś do pluginu, np. jakieś klasy czy coś - w skrypcie.

I prawdopodobnie chce, żeby klasy bądź itemy stałe dostawało się w chwili gdy pokaże się wiadomość (np.) "Arena wystartuje za 5 sekund.." i wtedy po określonym czasie dostawało się właśnie te itemy.

Teraz rozumiesz? ;) 

Niestety nie ma takiej możliwości

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on chat:
	if message is "test":
		loop all players:
			set {_x::%loop-player%} to false
			wait 10 secunds
			if {_x::%loop-player%} is true:
				give apple to the loop-player
				set {_x::%loop-player%} to false
		stop

on any move:
	if {_x::%player%} is false:
		set {_x::%player%} to true
		stop

Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, kapi. napisał:

on chat:
	if message is "test":
		loop all players:
			set {_x::%loop-player%} to false
			wait 10 secunds
			if {_x::%loop-player%} is true:
				give apple to the loop-player
				set {_x::%loop-player%} to false
		stop

on any move:
	if {_x::%player%} is false:
		set {_x::%player%} to true
		stop

Proszę.

Event on chat jest wtedy gdy dany gracz to napisze, a nie z pluginu. 

A właśnie o to chodzi dla autora tematu. Osobiście to nie wiem czy takie coś istnieje, by nasłuchiwać wiadomości które wysyła plugin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

możesz to zrobić w zmiennych

variables:
	{arena} = false

every 1 second:
	if {arena} is not false:
		broadcast "&9Arena wystartuje za 5 sek"
		loop all players in world "arena":
			give loop-player 276 named "&aTest miecz"
			send "&cdostales miecz" to loop-player
	else:
		stop

command /arenastart:
	trigger:
		set {arena} to true
	

chyba takie coś, nie testowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...