Skocz do zawartości
  • 0
Talarek

Możliwość sprawdzenia czy gracz zobaczył daną wiadomość

Pytanie

Użytkownik

Cześć! Czy jest taka możliwość że jak gracz zobaczy wiadomość typu ''Test'' to za 10 sekund dostanie np. jabłko? 

(Nie chodzi mi o takie coś że co x sekund wysyła wiadomość i że po 10 sekundach dostaje się jabłko) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Zasłużony
  • 0
30 minut temu, WiktorMasteR napisał:

To w takim razie, skąd mamy wiedzieć kiedy gracz jest przy komputerze :/

Raczej możemy się domyślać kiedy gracz jest przy komputerze. Ba, nawet nie mamy możliwości sprawdzenia czy dany gracz jest pyzy komputerze.

 

Co do tematu, raczej taki skrypt nie jest możliwy do wykonania, bynajmniej w takiej formie w jakiej ty chcesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Możesz zrobić takie coś, że jeśli wyślesz taką wiadomość do gracza to on musi w nią kliknąć aby wyświetlić treść, po kliknięciu 10 sekund i daje jabłko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
6 godzin temu, kubaczak2 napisał:

Możesz zrobić takie coś, że jeśli wyślesz taką wiadomość do gracza to on musi w nią kliknąć aby wyświetlić treść, po kliknięciu 10 sekund i daje jabłko.

Nie chodzi mi także o to. Może wytłumaczę bardziej... Wysyła się pewna wiadomość z pluginu i moje pytanie brzmi tak: Czy można sprawdzić czy gracz zobaczył daną wiadomość lub została wysłana do niego?

@knugi @xAxee

 

18 godzin temu, WiktorMasteR napisał:

To w takim razie, skąd mamy wiedzieć kiedy gracz jest przy komputerze :/

???XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
W dniu 28.04.2019 o 17:01, Talarek napisał:

Cześć! Czy jest taka możliwość że jak gracz zobaczy wiadomość typu ''Test'' to za 10 sekund dostanie np. jabłko? 

(Nie chodzi mi o takie coś że co x sekund wysyła wiadomość i że po 10 sekundach dostaje się jabłko) 

To nie jest możliwe, gdyż logiczne że skoro wiadomość została do niego wysłana, musiał ją odebrać, lecz nie możesz zmusić gracza do zobaczenia czegoś, a tym bardziej nie możesz sprawdzić czy gracz to zobaczył.
Jedyne sensowne rozwiązanie to to:

 

W dniu 29.04.2019 o 11:40, kubaczak2 napisał:

Możesz zrobić takie coś, że jeśli wyślesz taką wiadomość do gracza to on musi w nią kliknąć aby wyświetlić treść, po kliknięciu 10 sekund i daje jabłko.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 godziny temu, Oedeopol napisał:

To nie jest możliwe, gdyż logiczne że skoro wiadomość została do niego wysłana, musiał ją odebrać, lecz nie możesz zmusić gracza do zobaczenia czegoś, a tym bardziej nie możesz sprawdzić czy gracz to zobaczył.
Jedyne sensowne rozwiązanie to to:

 

 

Ale czy można sprawdzić czy graczowi została wysłana wiadomość o konkretnej treści??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
21 minut temu, Talarek napisał:

Ale czy można sprawdzić czy graczowi została wysłana wiadomość o konkretnej treści??

Skoro ją wysyłasz to po co sprawdzać czy została wysłana skoro na pewno została wysłana bo przecież ją wysłałeś :thinking:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, Oedeopol napisał:

Skoro ją wysyłasz to po co sprawdzać czy została wysłana skoro na pewno została wysłana bo przecież ją wysłałeś :thinking:

Czy ja napisałem że to ja ją wysyłam? :rak: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
21 godzin temu, Oedeopol napisał:

Skoro ją wysyłasz to po co sprawdzać czy została wysłana skoro na pewno została wysłana bo przecież ją wysłałeś :thinking:

Konkret: Koledze najprawdopodobniej chodzi o to, że chce dodać coś do pluginu, np. jakieś klasy czy coś - w skrypcie.

I prawdopodobnie chce, żeby klasy bądź itemy stałe dostawało się w chwili gdy pokaże się wiadomość (np.) "Arena wystartuje za 5 sekund.." i wtedy po określonym czasie dostawało się właśnie te itemy.

Teraz rozumiesz? ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
2 godziny temu, spadajokk napisał:

Konkret: Koledze najprawdopodobniej chodzi o to, że chce dodać coś do pluginu, np. jakieś klasy czy coś - w skrypcie.

I prawdopodobnie chce, żeby klasy bądź itemy stałe dostawało się w chwili gdy pokaże się wiadomość (np.) "Arena wystartuje za 5 sekund.." i wtedy po określonym czasie dostawało się właśnie te itemy.

Teraz rozumiesz? ;) 

Niestety nie ma takiej możliwości

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
on chat:
	if message is "test":
		loop all players:
			set {_x::%loop-player%} to false
			wait 10 secunds
			if {_x::%loop-player%} is true:
				give apple to the loop-player
				set {_x::%loop-player%} to false
		stop

on any move:
	if {_x::%player%} is false:
		set {_x::%player%} to true
		stop

Proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
9 godzin temu, kapi. napisał:
on chat:
	if message is "test":
		loop all players:
			set {_x::%loop-player%} to false
			wait 10 secunds
			if {_x::%loop-player%} is true:
				give apple to the loop-player
				set {_x::%loop-player%} to false
		stop

on any move:
	if {_x::%player%} is false:
		set {_x::%player%} to true
		stop

Proszę.

Event on chat jest wtedy gdy dany gracz to napisze, a nie z pluginu. 

A właśnie o to chodzi dla autora tematu. Osobiście to nie wiem czy takie coś istnieje, by nasłuchiwać wiadomości które wysyła plugin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

możesz to zrobić w zmiennych

variables:
	{arena} = false

every 1 second:
	if {arena} is not false:
		broadcast "&9Arena wystartuje za 5 sek"
		loop all players in world "arena":
			give loop-player 276 named "&aTest miecz"
			send "&cdostales miecz" to loop-player
	else:
		stop

command /arenastart:
	trigger:
		set {arena} to true
	

chyba takie coś, nie testowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×