Skocz do zawartości

kubaczak2

Użytkownik
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kubaczak2

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

487 wyświetleń profilu
  1. Powinno dzialać command /luckyblock [<player>] [<number>] : permission: alosblock.luckyblock trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: give %arg 2% of sponge to %arg 1% named "&6&lLuckyBlock" send "&c&lOtrzymales %arg 2%x luckyblock" to arg 1 else: give %arg 2% of sponge to all players named "&6&lLuckyBlock" send "&7&l[&b&lAlosBlock&7&l] &c&lIKazdy gracz otrzymal %arg 2% luckyblock!!! &7&l[&b&lAlosBlock&7&l]" to all players
  2. Użyj: If "%player's world%" contains "nether": {tab}dalsza czesc
  3. kubaczak2

    skrypty problem

    Masz na serwerze plugin permissionex?
  4. Możesz zrobić takie coś, że jeśli wyślesz taką wiadomość do gracza to on musi w nią kliknąć aby wyświetlić treść, po kliknięciu 10 sekund i daje jabłko.
  5. Sign Shop ma możliwość zrobienia Admin Shopu, wtedy tabliczkę stawiasz gdziekolwiek i można kupować bez limitu.
  6. [14:13:39 WARN]: [Skript] coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured the 1st argument instead of "%coloured the 1st argument%") (NazywanieItemow (4).sk, line 7: set name of player's tool to "%colored arg%"') [14:13:39 WARN]: [Skript] coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured the 1st argument instead of "%coloured the 1st argument%") (NazywanieItemow (4).sk, line 17: set lore of player's tool to "%colored arg%"') To nie jest błąd i nie musisz tego poprawiać, ale aby to zniknęło zamiast "%colored arg%" daj po prostu colored arg Jeżeli chodzi o gui to zamiast format slot... polecam użyć czegoś takiego: set slot 10 of player's current inventory to gold block named "&eBlok Zlota"
  7. Nic nie daje usunięcie apostrofów. Przy bez pośrednim wpisaniu tej komendy z apostrofami w bazie danych wszystko działa.
  8. set slot 1 of player's current inventory to gold block named "Item w slocie 2." with lore "lore"
  9. command test: trigger: open chest with 3 rows named "GUI" to player wait 1 tick set slot 1 of player's current inventory to gold block named "Item w slocie 2." I potem dodajesz event: on inventory click: if name of current inventory of player is "GUI": cancel event
  10. Nie masz argumentu 2. więc ten %arg 2% nie będzie działać
  11. Zamiast %player% użyj %arg 1%
  12. Witam, używam dodatku Skript-db, aby połączyć skript z bazą danych. Mam problem, ponieważ gdy daję taką linijkę: execute "INSERT INTO uzytkownicy (`uuid`, `haslo`) VALUES ('player', 'arg 1');" in {sql} To działa dodaje do tabeli player i arg 1, ale gdy chcę dodać tam znaki % tak jak tu: execute "INSERT INTO uzytkownicy (`uuid`, `haslo`) VALUES ('%player%', '%arg 1%');" in {sql} Błąd żaden nie wyskakuje, ale do bazy danych nic się nie dodaje. Jak to można naprawić? Mam najnowszą wersję Skript-db i Skript
  13. Dodaj takie coś: on chat: player doesn't have permission "chat.admin" {chat} is false: cancel event send "&4Chat jest zablokowany!"
  14. kubaczak2

    BungeeCord

    Ok problem rozwiązany po kilku godzinach siedzenia w internecie. Dziękuje bardzo za pomoc. Do zamknięcia.
×