Skocz do zawartości
xAxee

AxParticle - Skrypt na Skrzydla / Spirale / Ringo z Particli!

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Witam
Chciałbym wam przedstawić skrypt na rożne efekty z Particlesów
- Skrzydła
- Spirale
- Ringo

Instalacja:
1. Skrypt należy dać do dowolnego pliku z rozszeżeniem .sk
2. Przeładować skrypt 
3. Config powinien zrobić się sam ale gdyby nie to wklej Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do pliku AxParticle/Config.yml

4. Pobrac wymagane pluginy:
- Skript (min 2.2)
- SkQuery
- WIldSkript
- SkDragon

Działanie:
Skrypt polega na wyświetlaniu różnych efektów z particlesów
Skrzydeł / Spirali / Ringa
Które możemy dowonlnie edytować!

To Do:
- Wasze propozycje

Konfiguracja:
Skrypt posiada pełny config yml
Możemy w nim ustawić np:
- Itemy w gui (item/name/lore)
- Wyświetlane wiadomości
- Oraz właściwości efektów

Style efektów można łatwo przetestować tym skryptem

Spoiler
command /styl [<text>] [<number>]:
	trigger:
		if arg 1 is "Wings" or "Skrzydla":
			drawWings style arg 2, particle1 "redstone", RGB 255, 0, 0, particle2 "redstone", RGB2 200, 0, 0, particle3 "redstone", RGB3 100, 30, 30, center player, id "%player%.TEST.%arg 1%", angle 120, height 0, space 0.2, visibleRange 5, tps 3, second 0
			wait 2 second
			stopEffect "%player%.TEST.%arg 1%"
		if arg 1 is "Ringo" or "Kolo":
			drawWarpRings style arg 2, particle "redstone", RGB 255, 0, 0, center player, id "%player%.TEST.%arg 1%", rainbowMode false, scan false, height 0.1, radius 1.2, ringCount 40, ringDensity 20, visibleRange 5
			wait 2 second
			stopEffect "%player%.TEST.%arg 1%"

/Styl <Skrzydla/Ringo> <Styl>

SS:

Spoiler

LYJexW9.png
w5auvQp.png
UtvXlJl.png
vESWunI.png
SxCjHsb.png

Pobieranie:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Wszelkie błędy / pomysły prosze zgłaszać pod tematem lub na PW!

Edytowane przez xAxee
prefix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
12 godzin temu, HaszKu napisał:

Jakie są wymagane pluginy do działania bo mi wywala sporo warnów @xAxee 

 

 

Są napisane Wymagania i to są warny nie errory za kolejnym przeładowaniem powinny zniknac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
13 minut temu, amaks1234 napisał:

jaka komenda?

/Particle
Wyskakuja błędy? Masz wymagane pluginy?

Edytowane przez xAxee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
5 minut temu, amaks1234 napisał:

ale nic mi nie wyskakuje

nawet że to nie jest dobra komenda :/

są błędy? Masz skripta min 2.2?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
Spoiler

Ogólnie mówiąc to trochę chyba namieszałeś ze ścieżkami do configu:

options:
    Sciezka: AxParticle/config.yml

W opcjach mamy config w głównym folderze.

function AxParticle_ReturnYML(t: text) :: text:
    if yaml value "%{_t}%" from file "{@Sciezka}" is set:
        set {_t} to yaml value "%{_t}%" from file "{@Sciezka}"
        return "%colored {_t}%"
    else:
        return "<none>"

W funkcji jak widać też pobierasz z głównego folderu.

on load:
    if yaml value "AxConfig" from file "{@Sciezka}" is true:
        send AxParticle_ReturnYML("Message.Console.Config-Success") to console
    else:
        create folder "Plugins/Skript/Scripts/{@Sciezka}"
        create file "Plugins/Skript/Scripts/{@Sciezka}"
        download "https://pastebin.com/raw/YTGrg6kh" to "Plugins/Skript/Scripts/{@Sciezka}"
        if yaml value "AxConfig" from file "{@Sciezka}" is true:
            send "&aPomyslnie pobrano konfiguracje!" to console
        else:
            send "&4Pobieranie nie powiodlo sie! Pobierz config recznie! https://pastebin.com/YTGrg6kh" to console

No ale tutaj już się posypało... sprawdzasz najpierw czy config istnieje w pliku 'AxParticle/config.yml' a jeżeli nie istnieje to pobierasz go do pliku 'Plugins/Skript/Scripts/AxParticles/config.yml' i właśnie tutaj powstają nam dwa błędy:

  • pierwszy to taki że config istnieje w innej lokalizacji niż ta z której go pobierasz
  • a w drugim pomyliłeś wielkości liter w ścieżce, wpisałeś 'Plugins/Skript/Scripts/' a powinno być 'plugins/Skript/scripts/' Niby niewidoczna zmiana a powoduje tworzenie kilku dodatkowych i niepotrzebnych folderów + robienie configu w folderze ze skryptami to tak średnio wygląda

 

I ogólnie to ładnie by wyglądało gdyby efekty odświeżały się przy każdym edytowaniu koloru w GUI, żeby był podgląd na żywo bo tak to właściwie to możemy sobie poklikać w RGB a jaki nam kolor finalnie wyjdzie to już loteria :P 

Ale już pomijając powyższe: jest optymalnie, przejrzyście i oryginalnie, czyli tak jak być powinno. 

 

Edytowane przez LuckyPotato
Ziemniaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

@LuckyPotato właśnie główna ścieżka jest od SkQuery ale pobieranie pliku jest już z Wildskripta. SkQuery sprawdza od ścieżki w której jest plik, natomiast Wildskript działa od folderu plugins dlatego jest to plugins/Skript/scripts/{@Sciezka} a nie samo {@Sciezka}. (tak wiem można użyć te \..\..\ więc tak jak ty napisałeś działałby sposób z wildskript a skquery by pobierał z pliku scripts/Plugins/Skript/Scripts/AxParticle/config (no przynajmniej jak to testowałem to u mnie tak było).

Co do reszty to zmienilem ta wielkość liter a odświeżanie kolorów będzie w następnej wersji :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
7 minut temu, xAxee napisał:

@LuckyPotato właśnie główna ścieżka jest od SkQuery ale pobieranie pliku jest już z Wildskripta. SkQuery sprawdza od ścieżki w której jest plik, natomiast Wildskript działa od folderu plugins dlatego jest to plugins/Skript/scripts/{@Sciezka} a nie samo {@Sciezka}. (tak wiem można użyć te \..\..\ więc tak jak ty napisałeś działałby sposób z wildskript a skquery by pobierał z pliku scripts/Plugins/Skript/Scripts/AxParticle/config (no przynajmniej jak to testowałem to u mnie tak było).

Co do reszty to zmienilem ta wielkość liter a odświeżanie kolorów będzie w następnej wersji :D

A no to wybacz, moja wina, nie doczytałem wszystkiego dokładnie. U mnie całe zarządzanie plikami należy do SkUtilities i dlatego sypało błędami o braku plików i yaml.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×