Skocz do zawartości

Norbi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wołacz

 

Dodaj, że zamiast

to run "..."'

można dać

to close then run "..."

i chyba tak można robić wiele wirtualnych gui z 1 do drugiego :)

Wołacza tu nie musisz używać. (Dostaję powiadomienia, że napisałeś coś w temacie. Używaj ich jak nic nie pisałem w jakimś temacie.

to close then run "..." z tego co ROZUMIEm to zamyka menu i wykonuje jakas komende?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Plany:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem ci już że taki sposób będzie się bugował, powinno być tak:

options:    czas: 2  # moze wymagac wiecej, w zaleznosci od mocy serwera; podawane w tickach command /menu [<player&gt] [<integer&gt]:   executable by: console   trigger:	   if arg 1 is 1:		   wait {@czas} ticks		   open chest with 1 rows named "Menu (1/2)" to player-arg		   wait 1 tick 		   format slot 0 of player-arg with 1 of stone named "Kamien" with lore "To jest kamien" to be unstealable		   format slot 8 of player-arg with 1 of nether star named "Strona: 1" with lore "Kliknij, aby przejsc na 2 strone." to run "menu %player-arg% 2"	   if arg 1 is 2:		   wait {@czas} ticks		   open chest with 1 rows named "Menu (2/2)" to player-arg		   wait 1 tick		   format slot 1 of player-arg with 1 of dirt named "Ziemia" with lore "To jest ziemia" to be unstealable		   format slot 8 of player-arg with 2 of nether star named "Strona: 2" with lore "Kliknij, aby przejsc na 1 strone." to run "menu %player-arg% 1"

Tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wspomnieć, że po kliknięciu w przedmiot oprócz komendy można też uruchomić Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, a to w połączeniu z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! pozwoli nam pozbyć się komend, z których korzystamy tylko do obsługi menu. Przykład:

format slot 2 of player with cookie named "Daj ciastko!" with lore "koszt: 5$" to close then run [access "dajciastko" from player]
function "dajCiastko":    set {_p} to parametr 1    if money of {_p} is more than or equal to 5:        remove 5 from money of {_p}        loop all players:            if loop-player can hold 1 cookie:                give 1 cookie to loop-player            else:                drop 1 cookie at loop-player        broadcast "Gracz %{_p}% zakupil po ciastku dla kazdego!"    else:        send "Masz za malo pieniedzy." to {_p}    return

(kod pisałem na sucho, nie testowałem więc niekoniecznie musi poprawnie działać ale powinien)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Norbi zmienił(a) tytuł na GUI

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...