Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zasłużony

wołacz

 

Dodaj, że zamiast

to run "..."'

można dać

to close then run "..."

i chyba tak można robić wiele wirtualnych gui z 1 do drugiego :)

Wołacza tu nie musisz używać. (Dostaję powiadomienia, że napisałeś coś w temacie. Używaj ich jak nic nie pisałem w jakimś temacie.

to close then run "..." z tego co ROZUMIEm to zamyka menu i wykonuje jakas komende?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

Plany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

Pisałem ci już że taki sposób będzie się bugował, powinno być tak:

options:    czas: 2  # moze wymagac wiecej, w zaleznosci od mocy serwera; podawane w tickach command /menu [<player&gt] [<integer&gt]:   executable by: console   trigger:	   if arg 1 is 1:		   wait {@czas} ticks		   open chest with 1 rows named "Menu (1/2)" to player-arg		   wait 1 tick 		   format slot 0 of player-arg with 1 of stone named "Kamien" with lore "To jest kamien" to be unstealable		   format slot 8 of player-arg with 1 of nether star named "Strona: 1" with lore "Kliknij, aby przejsc na 2 strone." to run "menu %player-arg% 2"	   if arg 1 is 2:		   wait {@czas} ticks		   open chest with 1 rows named "Menu (2/2)" to player-arg		   wait 1 tick		   format slot 1 of player-arg with 1 of dirt named "Ziemia" with lore "To jest ziemia" to be unstealable		   format slot 8 of player-arg with 2 of nether star named "Strona: 2" with lore "Kliknij, aby przejsc na 1 strone." to run "menu %player-arg% 1"

Tyle ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony

Warto wspomnieć, że po kliknięciu w przedmiot oprócz komendy można też uruchomić Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, a to w połączeniu z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! pozwoli nam pozbyć się komend, z których korzystamy tylko do obsługi menu. Przykład:

format slot 2 of player with cookie named "Daj ciastko!" with lore "koszt: 5$" to close then run [access "dajciastko" from player]
function "dajCiastko":    set {_p} to parametr 1    if money of {_p} is more than or equal to 5:        remove 5 from money of {_p}        loop all players:            if loop-player can hold 1 cookie:                give 1 cookie to loop-player            else:                drop 1 cookie at loop-player        broadcast "Gracz %{_p}% zakupil po ciastku dla kazdego!"    else:        send "Masz za malo pieniedzy." to {_p}    return

(kod pisałem na sucho, nie testowałem więc niekoniecznie musi poprawnie działać ale powinien)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×