bludis 418 Opublikowano 7 września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 września 2018 (edytowane) Witam! Istnieje gui, którego nie da się zbugować: Jednoczesną próbą otwarcia gui i spamowaniem przycisku "F2" Jednoczesną próbą otwarcia gui i otwarcia skrzynki. Jeśli takie istnieje, napiszcie. Proszę o nie podawanie gui takich jak: Format slot (porażka...) Set player's current inventory's slot (podobno da się zbugować) Za odpowiedź, która pomoże mi w "100%" daje najlepszą odpowiedż! A za każda odpowiedź, która w jakimś stopniu mi pomoże daję plusa. Pozdrawiam! Oznaczenia: @KrejzolekPRO @LloydPL Edytowane 7 września 2018 przez LjayPL789 pandax 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RodgerDodg3r 110 Opublikowano 7 września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 września 2018 @LjayPL789 Więc... Z tego co pamiętam "set player's current inventory's slot 0" działa poprawnie i nie można go zbugować. No ale jeżeli ci tak bardzo zależy na innej metodzie to polecam tworzenie GUI w TuSke - Działa on całkiem ładnie Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! bludis i LloydPL 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 7 września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 września 2018 (edytowane) Do tego format slota z tuske dodajesz jeszcze przed otworzeniem gui zmienną gracza na 'now', a następnie blokujesz mu otwieranie innych gui/klikania na skrzynki przez np. 2 sekundy. Ewentualnie możesz zamiast setować graczowi gui pojedynczo slot za slotem, zapisać gui do zmiennej i setować sloty w tej zmiennej. Potem wystarczy tylko otworzyć dane gui graczowi + wrzucić (na wszelki wypadek) to co napisałem wyżej. every 10 seconds: set {_} to chest with 3 rows named "Ziemniaki" loop 3*9 times: set slot (loop-number)-1 of {_} to potato named "&6Ziemniaki" open {_} to all players Ani jednego, ani drugiego z tego co mi wiadomo zbugować się nie da. Ave. Edytowane 7 września 2018 przez ZiemniaQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 7 września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 września 2018 Set player's current inventory's slot [...] nie da sie zbugować pod warunkiem, że nasz event (on inventory click) będzie poprawnie napisany tzn.: - sprawdzamy title i cofamy interakcje (cancel event). bludis 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vNeleqq 1 Opublikowano 8 września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 września 2018 ja polecam robienie gui w pluginie "ChestCommands" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
bludis 418
Witam!
Istnieje gui, którego nie da się zbugować:
Jeśli takie istnieje, napiszcie.
Proszę o nie podawanie gui takich jak:
Za odpowiedź, która pomoże mi w "100%" daje najlepszą odpowiedż!
A za każda odpowiedź, która w jakimś stopniu mi pomoże daję plusa.
Pozdrawiam!
Oznaczenia:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi