Skocz do zawartości
  • 0

Problem z skryptem na gre w kości


Erendir
 Udostępnij

Pytanie

Witam, zaczynam ze skriptem i potrzebuję skryptu na grę w kości. No to wziąłem się za robienie owego i tutaj napotykam błąd, mianowicie.

Tłumacząc kod na moje:

Po kliknięciu w jukebox'a, jeżeli gracz trzyma w ręce kość, kość jest usuwana, a zmienna {_Kosc1} jest losowana w przedziale od 1 do 6, jeżeli zmienna {_Kosc1} jest równa 1 gracz dostaje diament i wyświetla się tekst z wynikami rzutu.

Zaznaczono na czerwono błąd. Proszę o pomoc w rozwiązaniu go.

KOD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick on jukebox:
    player is holding a bone:
        remove 1 bone from player
        set {_Kosc1} to random integer between 1 and 6
        set {_Kosc2} to random integer between 1 and 6
        set {_Kosc3} to random integer between 1 and 6
        set {_Kosc4} to random integer between 1 and 6
        set {_Kosc5} to random integer between 1 and 6
        set {_Kosc6} to random integer between 1 and 6
            
        If {_Kosc1} is 1:
        	give 1 diamond to the player
		if {_Kosc2} is 2:
			give 1 diamond to the player
        send "&a*Rzucasz kośćmi* &9(twoje liczby to: %{_Kosc1}%,%{_Kosc2}%,%{_Kosc3}%,%{_Kosc4}%,%{_Kosc5}%,%{_Kosc6}%)"

Cos w tym stylu

Edytowane przez HotAngel2K17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
on rightclick on jukebox:
	player is holding a bone:
		remove 1 bone from player
		set {_Kosc1} to random integer between 1 and 6
		set {_Kosc2} to random integer between 1 and 6
		set {_Kosc3} to random integer between 1 and 6
		set {_Kosc4} to random integer between 1 and 6
		set {_Kosc5} to random integer between 1 and 6
		set {_Kosc6} to random integer between 1 and 6
			
		if {_kosc1} is 1:
			give 1 diamond to the player
			
		send "&a*Rzucasz kośćmi* &9(twoje liczby to: %{_Kosc1}%,%{_Kosc2}%,%{_Kosc3}%,%{_Kosc4}%,%{_Kosc5}%,%{_Kosc6}%)"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Erendir nie, tutaj chodziło o to, że dałeś %{_kosc1}% is "1":

pierwszy błąd to te % (dajesz je tylko w stringu, gdy chcesz to wywołać.

a drugi błąd to taki, że chciałeś porównać integera do stringa (i warunek by Ci nie przechodził)

 

a i jeszcze jedno. Ten skrypt miałeś wyspacjowany, nie wytabowany. No i zmieniłem to na taby

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...