Skocz do zawartości

Plecaki - Nieskończone miejsce!


KGaZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , dzisiaj prezentuję wam mój

skrypt na plecaki.

Czekaj czekaj! Zanim wyłączysz ten temat myśląc sobie , że to są 'plecaki na komendy' albo z ograniczoną ich ilością

jakie już pojawiały się na tym forum , to mylisz się , są to plecaki w pełni

zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać

Każdy plecak , ma swoje własne miejsce , może nie jasno mówię więc wytłumaczę

Chodzicie sobie bo swoim minecraftowym serwerze i brakuje wam miejsca w EQ i w swoim Plecaku

Kupujecie zatem drugi , a tam jak na większości serwerów jest to samo co w pierwszym.

Tu tego nie ma , każdy zakupiony plecak , to kolejne miejsce.

Wyróżnianych jest 6 typów plecaków

Różnią się one wielkością

Mini = 9 Slotów

Mały = 18 Slotów

Średni = 27 Slotów

Duży = 36 Slotów

Wielki - 45 Slotów

Ogromny = 54 Sloty

Poza tym mają swoje własne ID Umieszczone W LORE

1Hbxk5b.png

P9BgFoY.png

edhJkIw.png

EDIT: Upewniając , to Stworzony Przez KGaZ nie jest do myślne , pisze tam Stworzony Przez NICK , nick gracza ktory go stworzyl , pozdrawiam :)

Id możemy wybrać własne , wylosować losowy kod , lub numerkowe

numerkowe jest dobierane za pomocą ilości wygenerowanych plecaków

Ta piątka na środkowym SS to jest mój 5 wygenerowany plecak

Generować plecaki możemy tylko przez konsolę , słuzy to tego prosta komenda

/create <nick> <wielkość> <normal|ID|random>

Jest również możliwość nazwania swojego plecaka,

pytacie jak? Otóż wystarczy go spróbować otworzyć na shift

Jeśli będziemy posiadać uprawnienie plecak.name wyświetli się nam wiadomośc

Y2LT0vp.png

Po napisaniu '-' nazwa plecaka zamieni się nam na Plecak czyli defaultową nazwę

Ale jeśli zażyczymy sobie , aby go nazwać to jest to możliwe

Nazwa nie może być dłuższa niż 24 znaki , a po nazwaniu wygląda to nastepująco

jBdb0ha.png

JGSNGQw.png

Tak , jest to takie proste , co jeszcze mógłbym powiedzieć o plecakach

Mają pewną wadę / zaletę , zależy kto co woli

Można je otwierać co 5 sekund , wolałem wprowadzić to , ze względu na bugi

avB5fq3.png

Od razu jak piszę ten temat , prosiłbym wszystkich ludzi , nie wstawiajcie bezsensownych

licencji do skryptu typu

Spoiler

on join:

[TAB]broadcast "SKRYPT NA PLECAKI WYKONANY PRZEZ KGAZ , SUBOWAC JEGO KANAL I WGL"

Czy też bezsensownych hasztagów które zasrywają cały skrypt

kolejnymi dobrymi 10 linijkami

BUGI:

- Nie znalazłem

TODO:

- Zmniejszenie obiętości skryptu funkcjami oraz pozmienianie paru zmiennych @Norbi

Download:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Dziekuję za wysłuchanie

Edytowane przez KGaZ
EDIT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrypt bardzo ciekawy. Kod dobrej jakości ale można go dużo skrócić.

Może ja nie rozumiem, ale tworzenie plecaków tylko z konsoli jak dla mnie nie ma żadnego sensu. Administrator każdemu graczowi musi robić osobny plecak? To mija się z celem.
Zamiast robienia komendy /create, lepiej było by zrobić funkcję
"plecaki w pełni zautomatyzowane , różnią się tym od innych , że nie posiadają bezcelowej konfiguracji YML , bo co tu niby zmieniać" - a kolorystyka tekstu oraz wygląd lore?
Nazwy zmiennych globalnych powinny zawierać przedrostek, np {plecaki::reszta_zmiennej}, np zamiast {plecak::%{_id}%::*} zrobić {plecaki::zawartosc::%{_id}%::*}
raz masz zmienne grupowe {zmienna::cos} a raz {zmienna.cos}, nawet jeżeli niektóre części są z poradników, należało by to ujednolicić
oraz ostatnie zdanie do zmiennych - warto je nazwać tym, co przechowują. {_name} o wiele więcej mówi niż {_x}

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Norbi postaram się zastosować do twoich rad , nawet wiem już gdzie by go można skrócić i miałem to zrobić przy tworzeniu kodu , lecz nie dysponuję skryptem 2.2.2 , przyczyną jest to , że żaden mi nie działa , a co do zmiennych będzie to w nowym update

 

Edytowane przez KGaZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był już stary plugin na dokładnie to samo. Niestety zawiodłem sie tak czy siak, bo wchodząc w wątek z tytułu zrozumiałem, że masz jeden plecak i możesz np. przewijać strony, tym samym mając tytułowe nieskończone miejsce.

Edytowane przez Bielecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ogólnie, pomysł jest dobry... ale nie rozumiem jednego. Mam plecak na pasku normalnie - ok. Chowam go bardziej do ekwipunku? nie wiem jak to nazwać... Po prostu wrzucę to tam pod zbrojkę i w miejsce gdzie on był tworzy się pierdyliard takich xddd i jeszcze błąd był taki, że osoba która miała op'a a nie miała plecaka ani nic miała nonstop spamiony ten komunikat że ma nic nie trzymać w ręce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz używasz polskiego języka, a raz angielskiego. Zrób albo podzial na języki, albo trzymaj się jednego. 

Skrypt ogolnie dobry, ale jednak trochę do dopracowania jest. Przejdź na funkcje + dodaj tak jak mowilem messages-en/pl.yml, albo trzymaj sie jednego jezyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

This Github fork fork of Skript is based on Mirreski's improvements on original Njol's Skript. It is supported for Spigot (not Bukkit) versions for Minecraft 1.9-1.12. Other versions might work, but no guarantees. Paper is recommended, but not mandatory - without it, timings of scripts will not work.

Tak tylko przypominam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...