Skocz do zawartości
  • 0

KGaZ

Pytanie

Witam , chciałem was poprosić o pomoc

bo skrypt mi sie buntuje , oto kod

on damage:
	set {_::*} to uncolored lore of attacker's tool split at "||"
	replace all "Atak:" in {_::1} with ""
	replace all " " in {_::1} with ""
	set {_r} to {_::1}
	if {klasa::%player%} is "woj": 
		set {_r} to {_r}*1.5
	set damage to {_r} parsed as number

Skrypt bez linijek sprawdzajacych klase oraz podrzednych do tego

działał , ale jak to wstawiłem , to nie dziala , weź ktoś pomóż :/

#Tam powinno byc {klasa::%attacker%} , ale dopisałem na szybko to :/

Edytowane przez KGaZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 godzin temu, KGaZ napisał:

set {_r} to {_r}*1.5

Nie możesz tego pomnożyć ponieważ {_r} jest tekstem a nie numerem. Spróbuj użyć tego:

on damage:
	set {_::*} to uncolored lore of attacker's tool split at "||"
	replace all "Atak:" in {_::1} with ""
	replace all " " in {_::1} with ""
	set {_r} to {_::1} parsed as number
	if {klasa::%player%} is "woj": 
		set {_r} to {_r}*1.5
	set damage to {_r}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, MegaLegoTom napisał:

Nie możesz tego pomnożyć ponieważ {_r} jest tekstem a nie numerem. Spróbuj użyć tego:


on damage:
	set {_::*} to uncolored lore of attacker's tool split at "||"
	replace all "Atak:" in {_::1} with ""
	replace all " " in {_::1} with ""
	set {_r} to {_::1} parsed as number
	if {klasa::%player%} is "woj": 
		set {_r} to {_r}*1.5
	set damage to {_r}

 

nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:
	attacker is a player:
		set {_lore} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		replace all "Atak: " with "" in {_lore}
		set {_lore::*} to {_l} split at "-"
		set {_1} to "%{_lore::1}%" parsed as number
		set damage to damage*{_1} parsed as number
        stop

Sprawdź to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, iм×kvρi napisał:

on damage:
	attacker is a player:
		set {_lore} to "%uncoloured lore of attacker's tool%"
		replace all "Atak: " with "" in {_lore}
		set {_lore::*} to {_l} split at "-"
		set {_1} to "%{_lore::1}%" parsed as number
		set damage to damage*{_1} parsed as number
        stop

Sprawdź to.

Już widze błędy , {_l} nie jest ustawione na nic a w moim kodzie ma byc jeszcze pare tego typu rzeczy , if {klasa::%victim%} is "obr": [...] wiec to nie wchodzi w gre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a podasz przykladowy lore? np "Tajemna bron bogów||Atak: 100"

prosze :) to na 100% działa PS u mnie obojętnie gdzie dodasz "Atak:"

czyli moze byc np

"Tajemna kocia bron||Atak: 100||Zabija wszystkie psy"

"Policyjna pala||mocno bije||Atak: 150"

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...