Skocz do zawartości
  • 0

Usuwanie zmiennej z np. TOP15


MrxJoint

Pytanie

Siemka.
Zrobiłem soebie topke gildi na serwerze ale mam problem przy usuwaniu gildii ponieważ nie usuwa tej gildii z topki tylko ona zostaje.
Oto linijka ktora usuwam zmienną:

delete {punkty.gildia::%{gildia.tag.%player%}%}


 
I jeszcze jedno podczas ladowania skryptu wywala mi takie bledy:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Nie wiem czy to są bledy ale obok pisze WARN wiec coś jest chyba nie tak.

 

Jesli bedzie potrzeba jeszcze jakiś kawałak kodu piszcie!

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Daj kod od pierwszeg oskryptu.

W 2, są błędy w skrypcie.

[16:29:23] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {gildia.chat.1} and {gildia.chat.%loop-number%} (there might be more conflicts). (IGuilds Official 2.0.sk, line 1597: set {_chat} to "%{gildia.chat.1}%"')
Wskazuje na to że 2 zmienne się gryzą

A reszta, z tego co widzę, to info że mogą być problemy ze zmiennymi, ale to nie woływa na kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został przeniesiony z "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!" do "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1. Bez kodu skryptu niewiele możemy zdziałać.
2. Ostrzeżenia te mówią, że zmienne mogą przyjąć taką samą nazwę, gdyż jest ona generowana dynamicznie.
Na przykład zmienna, którą definiujesz w następujący sposób "{gildia.chat.%loop-number%}" może przyjąć taką samą nazwę jak zmienna, którą w innym miejscu definiujesz tak "{gildia.chat.1}". Zwykle nie należy się przejmować tymi ostrzeżeniami. Można je wyłączyć w konfiguracji Skript zmieniając linijkę "disable variable conflict warnings: false" na "true".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

teraz nic nie pokazuje w TOP macie kod TOP moze go przerobicie czy coś :/

command /top15:


trigger:
send "&8##&7=========={@tag} &3Top15 {@tag}&7==========&8##"
set {_numg} to size of {punkty.gildia: :*}
loop {_numg} times:
loop {punkty.gildia: :*}:
{_m.%loop-number%} is not set:
set {_m.%loop-number%} to loop-value
set {_q.%loop-number%} to loop-index
loop-value is greater than {_m.%loop-number%}:
set {_m.%loop-number%} to loop-value
set {_q.%loop-number%} to loop-index
remove {_m.%loop-number%} from {punkty.gildia: :*}
loop {_numg} times:
loop-number is less than or equal to 15:
{_q.%loop-number%} is set:
{_m.%loop-number%} is set:
send "&c&l%loop-number%. &3&l%{_q.%loop-number%}% &8&l(%{_m.%loop-number%}%)"
else:
send "&c&l%loop-number%. &3&l%{_q.%loop-number%}% &8&l(0)"
else:
send "&c&l%loop-number%. &3&lbrak"
set {punkty.gildia::%{_q.%loop-number%}%} to {_m.%loop-number%}
{_numg} is less than 15:
set {_rr} to {_numg}
loop 15 - {_numg} times:
add 1 to {_rr}
send "&c&l%{_rr}%. &3&lbrak"

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Błąd nie leży po stronie skriptu lecz po stronie gildii/innego skryptu.

Spróbuj przy usuwaniu gildii zastosować

Remove {_Nazwagildi} from {punkty.gildia::*}

Pamiętaj aby ustawić/podmienić zmienna {_Nazwagildi} np.

Set {_Nazwagildi} to {guild.%arg 2%}

@edit

Przepraszam za tzw. "odkop", jestem na tele i nie zauważyłem :)

Edytowane przez kresrek007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...