Skocz do zawartości

Oskar1234

Użytkownik
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Oskar1234

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

531 wyświetleń profilu
  1. Oskar1234

    The help box

    Witam wszystkich! Mam dzisiaj zadanie dla was, a raczej wiele mini-zadań. Wszystkie są łatwe i zrobiłbym je sam ale niezbyt mam czasu od rozpoczęcia matur i nie zdobędę go do końca roku szkolnego. Proszę o zrobienie tej oto listy skryptów i podaniu gotowego kodu. 1. Prywatne wiadomości /priv [NAZWA GRACZA] [WIADOMOŚĆ] <== Wysyła wiadomość do danej osoby Wygląd wiadomości: &e[NAZWA NADAWCY] &6➤ &e[NAZWA ODBIORCY] &6➤ &e[WIADOMOŚĆ] (brak permisji) /priv-op <== Pozwala administracji sprawdzać wiadomości prywatne. (permisja: priv.op) 2. Opcje dla moderacji /b [NAZWA GRACZA] [POWÓD] <== Banuje danego gracza # Proszę o użycie z pozycji konsoli /ban klasycznego ale aby przyjął kolorowy powód. # (permisja: ban.b) /uwaga [NAZWA GRACZA] [POWÓD] <== Ostrzega gracza. Wysyła wiadomość do danego gracza i do z tą permisją. (permisja: warn.uwaga) Wygląd wiadomości dla gracza: &c&lUWAGA&r &4➤ &c[NAZWA MODERATORA / ADMINA] &4ostrzega &c[NAZWA GRACZA] &4za &c[POWÓD] Wygląd wiadomości dla pracowników serwera: &c[NAZWA MODERATORA / ADMINA] &4➤ Daje uwage graczowi &c[NAZWA GRACZA] &4za &c[POWÓD] <== Proszę aby na czacie nie dublowały się wiadomości dla graczy i pracowników. Ponadto aby w plikach powstał plik ban.yml oraz uwaga.yml w których zapisywano by te informacje. /test [NAZWA GRACZA] <== Teleportuje admina / moderatora do podanego gracza (permisja: tp.test) /ukryj <== Ukrywa gracza przed wszystkimi którzy nie posiadają permisji do tej komendy. Po wylogowaniu z serwera tryb się wyłączy. 2x wpisanie komendy pojawi gracza z powrotem. (permisja: mode.ukryj) 3. Fair PvP Po uderzeniu gracza albo otrzymaniu od niego obrażeń ma się pojawić pasek HP bossa na ekranie z napisem &4&lNIE UCIEKAJ Z SERWERA Odliczanie ma trwać 24 sekundy i po zakończeniu zniknie pasek HP bossa oraz gracz będzie z powrotem wolny. W czasie wylogowania się podczas walki gracz zostaje zabity i konsola wyczyszcza jego ekwipunek. Ponadto po otrzymaniu obrażeń albo uderzenia innego gracza ma znikać z oby dwóch wszystkie efekty z wyjątkiem prędkości, siły i skoczności. 4. Helpop /pomoc [WIADOMOŚĆ] <== Wysyła wiadomość do wszystkich z permisją help.pomoc (brak permisji) /odpowiedz [NAZWA PYTAJĄCEGO] [TREŚĆ] <== Wysyła odpowiedz zwrotną do gracza. (help.pomoc) Wygląd prośby o pomoc: &e&lPOMOC&r &6➤ &e[NAZWA GRACZA] &6➤ &e[WIADOMOŚĆ] Wygląd odpowiedzi: &a&lODPOWIEDZ&r &2➤ &a[TREŚĆ] 5. Anty-AFK Każdemu (z wyjątkiem OP) nalicza licznik który po wybiciu 8 minut wykopuje danego gracza z wiadomością kick: WYRZUCONO Z SERWERA Z POWODU AFK (Kolor: Jasno czerwony, &c)
  2. Oskar1234

    nieskończone zdrowie

    dajecie efekty mobom /effect [MOBEK] 11 1000000 255 true /effect [MOBEK] 10 1000000 255 true /effect [MOBEK] 12 1000000 255 true /effect [MOBEK] 13 1000000 255 true Nie będzie tych particli z dopiskiem "true" na końcu. Numery efektów dla nieogarniających: 10- leczenie 11- pancerz/odporność na dmg 12- odporność na ogień 13- odporność na duszenie się w wodzie Z wszystkimi efektami powyżej moba zabije tylko komenda /kill albo zmiana trybu gry na peaceful. Co to argumentu "[MOBEK]" to zastąpisz swoimi {nazwa} albo @e[type=Zombie,name=Boss,tag=Piekielny_boss]. Lepiej tym pierwszym {nazwa} bo będzie ci wygodniej.
  3. Oskar1234

    nieskończone zdrowie

    a nie lepiej założyć ma na stałe te 100 000 HP i taki pancerz że nic nie obrywa z wyjątkiem komendy /kill?
  4. Jak dla mnie to próbujesz z starego śmiecia zrobić nowy samochód. I powiem ci jedno Nie uda ci się. Nie jesteś bogiem ani innym stworzycielem. Nie wiem czy to widzisz ale to co napisali powyżej to sama prawda z tym co ty odwalasz. Łączę //Micham1707
  5. Oskar1234

    Rodzaj serwera

    1 Komenda uruchomi się raz na tick. To prawda ale istnieją sposoby aby dana komenda wykonywała się 1 tick 1,5 tick 2tick...... O połowe szybciej, czyli w sumie 40x na sekunde (o ile nie ma lagów na serwerze/mapie). Co do błędów skryptu a pluginu. Skrypt moim zdaniem jej o wiele bardziej podatny na wysypanie się nawet pomimo błędu. Dla testu raz zrobiłem pewien system z klasami i wedłóg naszego programisty + kilkunastu innych dobrych w tym ludzi nie było w nim błędu to skript ruszył i po 20 sekundach padł z zbyt wielkiej ilości danych (pewnie zmienne). A plugin chodził dobrze do czasu restartu serwera, wtedy się zapadł i nie dał rady już wstać. Nie wiem dlaczego ale przy wielkich ilościach zmiennych zapisywanych w tym samym czasie to skript potrafi nagle stanąć i jakby zgubić wszystkie dane.
  6. Oskar1234

    Rodzaj serwera

    To co zacytowałaś to właśnie połączenie efektu nausea i slowness. Co do wynajęcia nie potrzeba nam nikogo takiego, ponieważ 1 z naszych jest programistą C++, html i javaScript Przepisywaliśmy kody ale nic nie można pominąć ponieważ nasze olbrzymie maszyny bazują na setkach zmiennych które tykają niekiedy 200x na sekundę. Po za tym zostają jedynie pluginy bo skript posiadający 9.000 linijek niemal zawsze by się wysypał. I tu pisze 9.000 linijek jako minimum. (Niemal każda komenda liczy 400+ znaków)
  7. Oskar1234

    Rodzaj serwera

    Zgadamy się z tobą, jednak co twoim zdaniem możemy dodać? Jesteśmy mistrzami w command block'ach ale nie pluginach. Tworzyliśmy i nadal tworzymy świetne rzeczy które biją na głowę takiego Hypixel'a albo Mineplex'a tylko niestety są one na niewielką ilość graczy. Gdy wstawimy nowe biomy i z 200 nowych craftingów, jakieś magiczne nowe moby i dungeony to będzie świetnie chodziło tylko do 10 graczy. Potem zaczną się lagi a na lagach klonowanie itemów itp... Nowe bossy zrobią za wielkie lagi kiedy odpalisz takich nagle z 20 + co silniejsze mocno zniszczą teren wokoło. Nowy tryb gry? Jakiś zaawansowany survival z: - paskiem pragnienia, energi, choroby.. - możliwość kucania, lepszego wspinania się i pływania - Złamanie nogi od skoku z góry, krwawienie w walce na siekiery (na przykład) i przy małej ilości zdrowia kręcenie się kamery gracza jakby postać miała co najmniej zwymiotować - Łapanie i hodowanie nowych 15 zwierzątek - Mistyczne dungeony kryjące unikatowe itemy i będące domem dla legendarnych bossów - bogowie ze swoimi świątyniami - unikatowy system licznie pkt HP To wszystko już mieliśmy i graliśmy na tym sami. W paczce 8-osobowej gra jest świetna i znudziła się nam dopiero po prawie 3 latach ale to nie jest na publiczny serwer. Z klasycznych komend można zrobić chyba najwięcej ale jest tego w świecie tak niewiele bo mało kto to potrafi na większą skale a co dopiero to pokazać. W 98% projekty z takich komend są kopiowane od zagranicznych "programistów".
  8. Oskar1234

    Prosze o pomoc.

    Ale rozumiem że ręcznie dajesz działki?
  9. Oskar1234

    Rodzaj serwera

    Podbijam temat i jeszcze raz pytam, Jaki tryb z tamtych 2 wybrać? Obydwa jak dla nas świetne i mamy już masę rzeczy na nie przygotowane, jednak nie zamierzamy się łączyć w żadną sieć serwerów dlatego 1 albo 2.
  10. Oskar1234

    Skrypt na Guardian

    Coś z zasadą na singlu /gamerule keepinventory true ale nie wiem jak to przerobić na pojedynczego gracza. Po śmierci tworzyć NPC co teleportuje wszystkie jego itemy w 1 miejsce po czym kiedy gracz się pojawi ponownie to NPC teleportuje do niego wszystkie itemy i zniknie.
  11. Mam dzisiaj dla was dość ciężkie (tak myślę) wyzwanie. Chodzi mi o napisanie skryptu który zapamiętywałby ustawienie twojego ekwipunku. Konkretnie chodzi mi o zapisanie informacji o: - Każdym itemku i odpowiednim mu slocie - Nazwa i opis (lore) danego przedmiotu - Enchanty - Kolor zbroji (o ile użyto) - Modyfikacje z komendy (np. +20% speed albo -2 attack damage itp) Komendy: /pvp [nazwa zestawu] <== Czyści graczowi cały ekwipunek + efekty na nin oraz daje wszystkie itemy z danego zestawy w wybrane sloty [permisja= BRAK PERMISJI] /pvp ustaw [wybrana nazwa dla nowego zestawu] <== Zapisuje kombinacje seta [permisja= pvp.ustaw] /pvp zapomnij [wybrany set do usunięcia] <== Usuwa podany zestaw [permisja= pvp.zapomnij] Zapis informacji w pliku .yml jeśli łaska. Posiadam pluginy skript + wildskript Serwer jest pod wersje 1.11.2
  12. Gdybyś stworzył laucher bardzo podobny do tego co na screenie, tylko z moją grafiką + po aktywowaniu by miał tylko 3 klawisze Graj - Opcje - Wyjdz z gry. Po kliknięciu graj łączyłby się z serwerem, opcje to normalne opcje z oryginalne mc (najlepiej odrazu z optifinem) a wyjdz z gry mówi samo za siebie. I teraz pytanko - Ile byś chciał tak + - za taki laucher?
  13. Oskar1234

    Serwer

    Co ty?! Z tym ramem to max 18 graczy na survival - vanilla. Z komendami albo maszynami "one command" to nie uciągnie nawet 4 graczy. Pomijam, że wymagałoby to resetu serwera co max 12 godzin aby zaoszczędzić nerwów na lagach.
  14. Nawet startowy mini 100 slotowiec nie brałby ciebie na poważnie. Prędzej by wzięli kogoś z YT na tych 200-600 subskrypcach bo oni przynajmniej starają się by coś wyglądało dobrze. Chcesz nagrodę? Dobra ale nie pieniężną, bo za takie coś to jest śmiechu warte a za jakąś range YT (dorównującą vipa albo super vipa) i o ile zostaniesz jako 1 z pierwszych otrzymywałbyś wszystkie możliwe nagrody do wygrania na serwerze z eventu do pokazania na filmie. Ja kasuje za autorskie maszyny "one command" od 30zł do 100zł ale kupujący ma u mnie pewność, że to coś działa i jest tak zoptymalizowane, że nawet na komputerze/serwerze z [ciach]a (przepraszam za słowo) nie poczujesz w sumie spadki na wydajności. Od 800 komend [w 1 komendzie mieści się do 999 znaków] do 2.000 komend. [Tylko skończ z tym niszczeniem serwerów bo tylko dzieciom ich marzenia odbierasz. Następnym razem ja przyjdę i "pożyczę" twoje stanowisko abyś tego więcej nie robił.]
  15. Oskar1234

    Rodzaj serwera

    Przez 2 lata w 8 osób monitorowaliśmy pewien większy polski serwer jednak nie podamy jego nazwy za to co zrobili.
×