-
Ilość zawartości
139 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Curser
- Urodziny 12/28/2001 (22.778046098 lat)
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Toruń
-
Hobby
Pisanie pluginów i piłka nożna
-
Nick w MC
Curser
Metody kontaktu
-
Skype
superziom554
Ostatnie wizyty
3315 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Curser
Użytkownik III (6/13)
8
Reputacja
-
Vindow zareagował(a) na wydarzenie: Urodziny Curser'a ;3
-
Witam! To jest mój już drugi skrypt do minecraft! Tym razem na komendę /vanish. Pod ostatnim było dużo hejtów, że coś robię źle... ale ja się dopiero uczę, więc proszę o bycie miłym variables: {v.%player%} = false command /v: permission:Curser.vanish aliases:vanish trigger: if {v.%player%} is false: set {v.%player%} to true apply INVISIBILITY 1 to the player for 9999 seconds send "&4%player% &czniknal!" to all ops else: set {v.%player} to false remove invisibility from the player send "&4%player% &cpojawil sie!" to all ops
-
Skrypt na chat (on,off,c) command /chat [<text>] permission: chat.admin permission message: &8>> &cNie masz uprawnien! trigger: if arg 1 is not set: send "&8>> &cPoprawne uzycie: &7/chat <on/offf/clear>" stop if arg 1 set: if arg 1 is "on" or "off" or "clear" or "c" if arg 1 is "on": send "&8>> &aWlaczyles chat!" broadcast "&8>> &6Chat zostal &awlaczony &6przez &7%player%" set {chat.status} to true if arg 1 is "on": send "&8>> &cWylaczyles chat!" broadcast "&8>> &6Chat zostal &cwylaczony &6przez &7%player%" set {chat.status} to false if arg 1 is "clear" or "c": loop all players: loop 100 times: send "" to loop-player% broadcast "&8>> &6Chat zostal &8wyczyszczony &6przez &7%player%" else: send "&8>> &cPoprawne uzycie: &7/chat <on/offf/clear>" stop on chat: if player don't have permission "chat.pisanie" if {chat.status} is false: cancel event send "&8>> &cChat jest wylaczony!" stop Proszę o wyruzomiałość z komentarzach bo to jest mój pierwszy skrypt...
-
Pisarz...? Pomocnik lepsze
-
@Ewald Myślę, że propozycja fajna. A więc tak... Proponuję dodanie nagród dla osób które robią najpomocniejsze poradniki. By takowa nagroda została nadana gracz musi robić ankiety, minimum 20 głosów, że poradnik pomocny można nagrodę nadać. Pozdrawiam @Curser P.S: Myślę, że propozycja będzie przyjęta.
-
Wystarczy zwykły AzRank w którym zmienić prefix i wiadomość
-
Zrób grę o programowaniu XD
-
Witam. Chciałbym zapodać jak bit swoją propozycje. Taki sucharek By dodać tymczasowe banowanie na shoutboxie. Na czym to polega? Chyba każdy wie... Pozdrawiam @Curser I myślę, że ta propozycja będzie przyjęta.
-
Jestem za... bo się robi bałagan na shoutboxie.
-
Jakie cię style ogólnie interesują? Jakie wynagrodzenie? Serwer ile ma średnio graczy? Pisz na pw odpowiadając na te pytania.
-
Do umieszczenia skryptów na stronie służy znacznik <script>: <html> <head> <title>Super skrypt</title> </head> <body> <script> ...instrukcje skryptu </script> </body> <html> Ogólnie rzecz biorąc powinniśmy unikać wstawiania skryptów bezpośrednio w kod strony, zastępując je skryptami umieszczonymi w dołączanych plikach. Nie jest to zasada, której pominięcie zniszczy nam życie. Zobacz chociażby skrypty Google Analitics, czy skrypty dla Facebooka. Wstawia się je do kodu html i nikt z tego afery nie robi. Wyobraź sobie jednak, że tak jak w tym kursie chcesz za pomocą JS obsłużyć menu. Gdybyś wstawiał ten skrypt w kod każdej strony z osobna, trochę by ci zajęło. Gorzej, gdy za jakiś ktoś ci wyśle maila, że masz w tym skrypcie literówkę. Musiałbyś na nowo przeglądać kod wszystkich podstron, poprawiać, dłubać. Tylko po co? Gdy dołączasz skrypt z pliku, wszystko masz w jednym miejscu. Poprawiasz literówkę i wszędzie jest poprawione. Co więcej, od razu wiadomo w jakim miejscu ten skrypt jest - co nie zawsze jest wiadome, gdy kawałki skryptów są rozrzucone po bardzo długich HTML Aby przyłączyć plik ze skryptami do naszej strony powinniśmy zastosować dodatkowy atrybut src: <script src="plik_ze_skryptem.js"></script> Skrypty możesz wrzucać w różne miejsca na stronie. Najlepszymi miejscami do umieszczania skryptów są sekcja HEAD i koniec sekcji BODY: <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>przykładowy tytuł</title> <script src="modernizr.js"></script> <script src="jquery.js"></script> </head> <body> ..treść strony... <script src="super-script.js"></script> <script> alert('Witaj świecie'); </script> </body> </html> Wybór miejsca wiąże się z dwiema kwestiami. Pierwsza z nich tyczy się zasady, która mówi o tym, by użytkownik dostawał w pierwszej chwili treść strony. Cała interakcja (JS), dodatki itp powinna być wysyłana w drugiej kolejności. Ale to drobnostka, o której na początku możemy zapomnieć. Ta "bardziej ważna" sprawa tyczy się samych skryptów. Bardzo często będziesz chciał w nich działać na konkretnych elementach strony. Przykładowo zapragniesz pokazać przycisk, ukryć formularz, pokazać użytkownikowi jakieś okienko itp. Jeżeli twój skrypt zostanie wczytany przed takim elementem (czyli w kodzie HTML będzie się znajdował przed takim elementem HTML), a nie posiada żadnych metod do wykrywania czy cała strona została już wczytana, to dostaniesz błąd wynikający z tego, że skrypt ten nie widzi elementu. Póki co jednak najbezpieczniej będzie, gdy swoje skrypty lub odwołania do plików z JS będziesz umieszczał na końcu strony.
-
c# Tanks survival - gra na Androida
Curser odpowiedział(a) na HardMobileGames temat w Programy użytkowników
Zrób by $ można było kupować. I zabezpiecz wtedy przed Lucky Patcherami itp. -
Ile masz RAM na serwerze?