Skocz do zawartości

Curser

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Curser

  • Urodziny 12/28/2001 (22.778046098 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Toruń
  • Hobby
    Pisanie pluginów i piłka nożna
  • Nick w MC
    Curser

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

3315 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Curser

Użytkownik III

Użytkownik III (6/13)

8

Reputacja

  1. Witam! To jest mój już drugi skrypt do minecraft! Tym razem na komendę /vanish. Pod ostatnim było dużo hejtów, że coś robię źle... ale ja się dopiero uczę, więc proszę o bycie miłym variables: {v.%player%} = false command /v: permission:Curser.vanish aliases:vanish trigger: if {v.%player%} is false: set {v.%player%} to true apply INVISIBILITY 1 to the player for 9999 seconds send "&4%player% &czniknal!" to all ops else: set {v.%player} to false remove invisibility from the player send "&4%player% &cpojawil sie!" to all ops
  2. Skrypt na chat (on,off,c) command /chat [<text>] permission: chat.admin permission message: &8>> &cNie masz uprawnien! trigger: if arg 1 is not set: send "&8>> &cPoprawne uzycie: &7/chat <on/offf/clear>" stop if arg 1 set: if arg 1 is "on" or "off" or "clear" or "c" if arg 1 is "on": send "&8>> &aWlaczyles chat!" broadcast "&8>> &6Chat zostal &awlaczony &6przez &7%player%" set {chat.status} to true if arg 1 is "on": send "&8>> &cWylaczyles chat!" broadcast "&8>> &6Chat zostal &cwylaczony &6przez &7%player%" set {chat.status} to false if arg 1 is "clear" or "c": loop all players: loop 100 times: send "" to loop-player% broadcast "&8>> &6Chat zostal &8wyczyszczony &6przez &7%player%" else: send "&8>> &cPoprawne uzycie: &7/chat <on/offf/clear>" stop on chat: if player don't have permission "chat.pisanie" if {chat.status} is false: cancel event send "&8>> &cChat jest wylaczony!" stop Proszę o wyruzomiałość z komentarzach bo to jest mój pierwszy skrypt...
  3. Pisarz...? Pomocnik lepsze
  4. @Ewald Myślę, że propozycja fajna. A więc tak... Proponuję dodanie nagród dla osób które robią najpomocniejsze poradniki. By takowa nagroda została nadana gracz musi robić ankiety, minimum 20 głosów, że poradnik pomocny można nagrodę nadać. Pozdrawiam @Curser P.S: Myślę, że propozycja będzie przyjęta.
  5. Wystarczy zwykły AzRank w którym zmienić prefix i wiadomość
  6. Curser

    Halloween

    Bloki po kliknięciu 1 gracza 2 też może?
  7. Curser

    Urodziny Curser'a ;3

    ;3 ;3 ;3 ;3 ;3 ;3 ;3
  8. Zrób grę o programowaniu XD
  9. Curser

    Propozycja

    Witam. Chciałbym zapodać jak bit swoją propozycje. Taki sucharek By dodać tymczasowe banowanie na shoutboxie. Na czym to polega? Chyba każdy wie... Pozdrawiam @Curser I myślę, że ta propozycja będzie przyjęta.
  10. Jestem za... bo się robi bałagan na shoutboxie.
  11. Curser

    Budowiniczy

    Jakie cię style ogólnie interesują? Jakie wynagrodzenie? Serwer ile ma średnio graczy? Pisz na pw odpowiadając na te pytania.
  12. Do umieszczenia skryptów na stronie służy znacznik <script>: <html> <head> <title>Super skrypt</title> </head> <body> <script> ...instrukcje skryptu </script> </body> <html> Ogólnie rzecz biorąc powinniśmy unikać wstawiania skryptów bezpośrednio w kod strony, zastępując je skryptami umieszczonymi w dołączanych plikach. Nie jest to zasada, której pominięcie zniszczy nam życie. Zobacz chociażby skrypty Google Analitics, czy skrypty dla Facebooka. Wstawia się je do kodu html i nikt z tego afery nie robi. Wyobraź sobie jednak, że tak jak w tym kursie chcesz za pomocą JS obsłużyć menu. Gdybyś wstawiał ten skrypt w kod każdej strony z osobna, trochę by ci zajęło. Gorzej, gdy za jakiś ktoś ci wyśle maila, że masz w tym skrypcie literówkę. Musiałbyś na nowo przeglądać kod wszystkich podstron, poprawiać, dłubać. Tylko po co? Gdy dołączasz skrypt z pliku, wszystko masz w jednym miejscu. Poprawiasz literówkę i wszędzie jest poprawione. Co więcej, od razu wiadomo w jakim miejscu ten skrypt jest - co nie zawsze jest wiadome, gdy kawałki skryptów są rozrzucone po bardzo długich HTML Aby przyłączyć plik ze skryptami do naszej strony powinniśmy zastosować dodatkowy atrybut src: <script src="plik_ze_skryptem.js"></script> Skrypty możesz wrzucać w różne miejsca na stronie. Najlepszymi miejscami do umieszczania skryptów są sekcja HEAD i koniec sekcji BODY: <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>przykładowy tytuł</title> <script src="modernizr.js"></script> <script src="jquery.js"></script> </head> <body> ..treść strony... <script src="super-script.js"></script> <script> alert('Witaj świecie'); </script> </body> </html> Wybór miejsca wiąże się z dwiema kwestiami. Pierwsza z nich tyczy się zasady, która mówi o tym, by użytkownik dostawał w pierwszej chwili treść strony. Cała interakcja (JS), dodatki itp powinna być wysyłana w drugiej kolejności. Ale to drobnostka, o której na początku możemy zapomnieć. Ta "bardziej ważna" sprawa tyczy się samych skryptów. Bardzo często będziesz chciał w nich działać na konkretnych elementach strony. Przykładowo zapragniesz pokazać przycisk, ukryć formularz, pokazać użytkownikowi jakieś okienko itp. Jeżeli twój skrypt zostanie wczytany przed takim elementem (czyli w kodzie HTML będzie się znajdował przed takim elementem HTML), a nie posiada żadnych metod do wykrywania czy cała strona została już wczytana, to dostaniesz błąd wynikający z tego, że skrypt ten nie widzi elementu. Póki co jednak najbezpieczniej będzie, gdy swoje skrypty lub odwołania do plików z JS będziesz umieszczał na końcu strony.
  13. Zrób by $ można było kupować. I zabezpiecz wtedy przed Lucky Patcherami itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...