Skocz do zawartości

fapeqTM

Użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O fapeqTM

  • Tytuł
    Początkujący II
  • Urodziny 30.06.2003 (16.145374397 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    Gry, Grafika, Programowanie
  • Nick w MC
    AdoptedMarcel

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

675 wyświetleń profilu
  1. Witam mam pewnien problem związany z timezonem ustawionym na EDT (teraz gdy pisze jest godzina 8 na serwerze) podczas gdy jest 14 probowalem zmieniac komenda /we tz UTC+1 /we tz UTC ale nie dalo to wiekszego skutku dalej mam godzine 8 ;( wie ktos moze jak ustawic timezone na serwerze? (1.8.9) na VPS'ie godzina jest dobra tylko na mc jest 8 ;(
  2. hmmm może drop do eq albo drop na ziemi takie przełączanie no i maybe zrób lvl z kopania a z wzrostem lvl'a jest większy/mniejszy drop myśle że jakoś się zapełni liste to do
  3. BlocksSK to skrypt dzięki któremu można ustawić przynależność swoich bloków do siebie! Nikt nie może ich rozwalić oprócz ciebie! Ale, ale nie tak szybko gracz może rozwalić twój blok niszcząc go ustaloną ilość razy! Wszystko można skonfigurować używając pliku config.yml który utworzy się po pierwszym odpaleniu skrypta! *brakujące informacje wypełnie później śpiesze się!* Możliwości skrypta: - łatwa konfiguracja skrypta - prosta obsługa - nie obciąża serwera prawie w ogóle! - tworzenie nowych minigierek - Gui bloku! (screenshot poniżej) - ustawianie własnej wytrzymałości bloku - zwiększenie bezpieczeństwa twojego domu! - Wytrzymałośc bloku podczas niszczenia pokazana jest na bossbarze! (pasek smoka u góry!) https://code.skript.pl/ge5M481w
  4. może zrób lvl zwierzaczka w jego nazwie? skrypt spoczko tylko troszke mało innowacji
  5. fapeqTM

    Skrypt na pety

    chłopie nikt raczej nie wyśle za darmo ci takiego czegoś lepiej nauczyć się troszkę skripta i napisać coś takiego własnoręcznie
  6. Jeżeli wszystko to jest z Essentialsów to otwórz .jar w WinRar, 7zip czy coś i tam poszukaj pliku messages i edytuj go w jarze
  7. Witam potrzebuje zrobić komende z ulepszeniem lecz muszę użyć if w elsu i else tak samo ps. tak robie rpg w skripcie (addony. TuSke, skQuery, WildSkript, skRayFall, RandomSK, skUtillities)
  8. Myślę że warto było tu by użyć else! najpierw niech sprawdza czy jest odwrocony przodem i gdy jest niech tepa do tylu. gdy jednak tak nie jest to tepa do tylu. ale teraz zostaje pytanie co jezeli ktos leci bokiem ?? EDIT: public static String getCardinalDirection(Player player) { double rotation = (player.getLocation().getYaw() - 90) % 360; if (rotation < 0) { rotation += 360.0; } if (0 <= rotation && rotation < 22.5) { return "N"; } else if (22.5 <= rotation && rotation < 67.5) { return "NE"; } else if (67.5 <= rotation && rotation < 112.5) { return "E"; } else if (112.5 <= rotation && rotation < 157.5) { return "SE"; } else if (157.5 <= rotation && rotation < 202.5) { return "S"; } else if (202.5 <= rotation && rotation < 247.5) { return "SW"; } else if (247.5 <= rotation && rotation < 292.5) { return "W"; } else if (292.5 <= rotation && rotation < 337.5) { return "NW"; } else if (337.5 <= rotation && rotation < 360.0) { return "N"; } else { return null; } } tu masz sprawdzanie kierunków może to ci pomoże
  9. Witam mam troszkę czasu więc zaczełem dopracowywać moje stare skrypty (głównie rpg) wszystko było dobrze póki skrypt nie zaczal mi wywalac mnóstwo błędów (wczoraj było normalka) Moje addony: skLib, SkQuery, skRayFall, WildSkript, Skellett, SkUtillies Wersja skrypta to 2.2dev36 (ostatnia na 1.8.8) Błędy https://pastebin.com/KsfTNKGJ
  10. Skrypt stary ,aczkolwiek gdy znajde czas zaczne go troche remasterować. Narazie męcze się ze skryptem na rpg (prawie skończony). A tak to mam config póki co. Zaktualizuje skrypt w najbliższym czasie
  11. nie ma ale polecam to co ja napisalem
  12. fapeqTM

    Moj skrypt na punkty

    moze tak napisz : on join: if {punkty::%player%} is not set: set {punkty::%player%} to 0 on block break: add 1 to {punkty::%player%} command /punkty: usage: &a&l/Punkty trigger: send "&aMasz aktualnie &e%{punkty::%player%}% &apunktow" to player command /add [<text>] [<player>]: permission: admin.pa trigger: add arg-1 to {punkty::%player-arg%} send "&aPunkty Zostaly Poprawnie dodane! &7Gracz &a%player-arg% &7ma teraz: &a%{punkty::%player-arg%}% pkt!" Mam nadzieje ze pomoże
  13. no to tutaj mozna zrobic coś takiego: command /zaloz [<text>] [<text>]: trigger: stop set arg-1 to {gildia::%player%} command /wyrzuc [<text>]: trigger: stop clear {gildia::%arg-1%} command /usun: trigger: stop loop all players: if {gildia::%loop-player%} is {gildia::%player%}: clear {gildia::%player%} clear {gildia::%loop-player%} Ps. @PoweredDragon to moj problem do rozwiazania XD Łączę i w związku z tym modifykuje nieco treść //Michma1707
  14. nie trzeba go łączyć wystarczy zrobić cuś takiego: on chat: cancel event broadcast "&6%{lvl::%player%}% &7%player% &8: &7%message%"
×