Skocz do zawartości

fapeqTM

Użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O fapeqTM

  • Tytuł
    Początkujący II
  • Urodziny 30.06.2003 (17.021274921 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    Gry, Grafika, Programowanie, Zarządzanie sieciami, exploiting, Java, php, html, Ruby, Python, C#
  • Nick w MC
    hackereq

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

885 wyświetleń profilu
  1. Witam mam pewnien problem związany z timezonem ustawionym na EDT (teraz gdy pisze jest godzina 8 na serwerze) podczas gdy jest 14 probowalem zmieniac komenda /we tz UTC+1 /we tz UTC ale nie dalo to wiekszego skutku dalej mam godzine 8 ;( wie ktos moze jak ustawic timezone na serwerze? (1.8.9) na VPS'ie godzina jest dobra tylko na mc jest 8 ;(
  2. hmmm może drop do eq albo drop na ziemi takie przełączanie no i maybe zrób lvl z kopania a z wzrostem lvl'a jest większy/mniejszy drop myśle że jakoś się zapełni liste to do
  3. BlocksSK to skrypt dzięki któremu można ustawić przynależność swoich bloków do siebie! Nikt nie może ich rozwalić oprócz ciebie! Ale, ale nie tak szybko gracz może rozwalić twój blok niszcząc go ustaloną ilość razy! Wszystko można skonfigurować używając pliku config.yml który utworzy się po pierwszym odpaleniu skrypta! *brakujące informacje wypełnie później śpiesze się!* UPDATE: - aktualnie posiada ulepszanie bloku. - wyświetlanie wytrzymałości bloku po zniszczeniu na actionbarze. - przeniesiony system yaml'a do skelleta - 1.15.2 - Dodałem przeładowywanie configu w komendzie. - Tak właśnie wygląda menu z widoku innego gracza. - Tak wyglądają informacje o bloku. - Możliwość naprawy ostatniego bloku. - Wystarczy kliknąć, by ulepszyć. - Tak wygląda powiadomienie o wytrzymałości nad toolbarem. Komendy: /blocksk load - reload'uje cały config /blocksk save - zapisuje wersje configu którą używamy (po /blocksk load) /blocksk new - tej komendy używamy jak pierwszy raz włączamy skrypt (domyślne wartości yml) - /debug info - pokazuje aktualną konfiguracje /debug true - po postawieniu bloku będzie pokazana wytrzymałość /debug false - wyłącza tryb debugowania - Permisja jest do ustawienia w configu. Potrzebne pluginki: Skript (najlepiej najnowszy pod 1.15.2), SkQuery 4.1.2, skript-yaml, Skellet najnowszy https://code.skript.pl/ge5M481w
  4. może zrób lvl zwierzaczka w jego nazwie? skrypt spoczko tylko troszke mało innowacji
  5. fapeqTM

    Skrypt na pety

    chłopie nikt raczej nie wyśle za darmo ci takiego czegoś lepiej nauczyć się troszkę skripta i napisać coś takiego własnoręcznie
  6. Jeżeli wszystko to jest z Essentialsów to otwórz .jar w WinRar, 7zip czy coś i tam poszukaj pliku messages i edytuj go w jarze
  7. Tworzę skrypt na pełne RPG na serwery 1.7.10-1.8.8 ;) Stay Tunec

    1. boleknowak

      boleknowak

      >tworzenie czegokolwiek na wersję <1.13.2

    2. fapeqTM

      fapeqTM

      1.13.2 < 1.8.8 

      ;)

       

    3. boleknowak

      boleknowak

      XD

      no tak, pvp jest najważniejsze

  8. Witam potrzebuje zrobić komende z ulepszeniem lecz muszę użyć if w elsu i else tak samo ps. tak robie rpg w skripcie (addony. TuSke, skQuery, WildSkript, skRayFall, RandomSK, skUtillities)
  9. Myślę że warto było tu by użyć else! najpierw niech sprawdza czy jest odwrocony przodem i gdy jest niech tepa do tylu. gdy jednak tak nie jest to tepa do tylu. ale teraz zostaje pytanie co jezeli ktos leci bokiem ?? EDIT: public static String getCardinalDirection(Player player) { double rotation = (player.getLocation().getYaw() - 90) % 360; if (rotation < 0) { rotation += 360.0; } if (0 <= rotation && rotation < 22.5) { return "N"; } else if (22.5 <= rotation && rotation < 67.5) { return "NE"; } else if (67.5 <= rotation && rotation < 112.5) { return "E"; } else if (112.5 <= rotation && rotation < 157.5) { return "SE"; } else if (157.5 <= rotation && rotation < 202.5) { return "S"; } else if (202.5 <= rotation && rotation < 247.5) { return "SW"; } else if (247.5 <= rotation && rotation < 292.5) { return "W"; } else if (292.5 <= rotation && rotation < 337.5) { return "NW"; } else if (337.5 <= rotation && rotation < 360.0) { return "N"; } else { return null; } } tu masz sprawdzanie kierunków może to ci pomoże
  10. Witam mam troszkę czasu więc zaczełem dopracowywać moje stare skrypty (głównie rpg) wszystko było dobrze póki skrypt nie zaczal mi wywalac mnóstwo błędów (wczoraj było normalka) Moje addony: skLib, SkQuery, skRayFall, WildSkript, Skellett, SkUtillies Wersja skrypta to 2.2dev36 (ostatnia na 1.8.8) Błędy https://pastebin.com/KsfTNKGJ
  11. Skrypt stary ,aczkolwiek gdy znajde czas zaczne go troche remasterować. Narazie męcze się ze skryptem na rpg (prawie skończony). A tak to mam config póki co. Zaktualizuje skrypt w najbliższym czasie
  12. nie ma ale polecam to co ja napisalem
  13. fapeqTM

    Moj skrypt na punkty

    moze tak napisz : on join: if {punkty::%player%} is not set: set {punkty::%player%} to 0 on block break: add 1 to {punkty::%player%} command /punkty: usage: &a&l/Punkty trigger: send "&aMasz aktualnie &e%{punkty::%player%}% &apunktow" to player command /add [<text>] [<player>]: permission: admin.pa trigger: add arg-1 to {punkty::%player-arg%} send "&aPunkty Zostaly Poprawnie dodane! &7Gracz &a%player-arg% &7ma teraz: &a%{punkty::%player-arg%}% pkt!" Mam nadzieje ze pomoże
  14. no to tutaj mozna zrobic coś takiego: command /zaloz [<text>] [<text>]: trigger: stop set arg-1 to {gildia::%player%} command /wyrzuc [<text>]: trigger: stop clear {gildia::%arg-1%} command /usun: trigger: stop loop all players: if {gildia::%loop-player%} is {gildia::%player%}: clear {gildia::%player%} clear {gildia::%loop-player%} Ps. @PoweredDragon to moj problem do rozwiazania XD Łączę i w związku z tym modifykuje nieco treść //Michma1707
  15. nie trzeba go łączyć wystarczy zrobić cuś takiego: on chat: cancel event broadcast "&6%{lvl::%player%}% &7%player% &8: &7%message%"
×