Skocz do zawartości

Dogy

Użytkownik
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dogy

  • Tytuł
    Początkujący II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ale to nie ma się powtarzać tylko przejść do kolejnej linijki moze ja zle zrozumialem jezeli tak to prosil bym o danie kodu ale kawałku z tym
  2. Witam! Wie ktos moze dlaczego nie idzie to dalej? Tzn. 1 warn dziala bo sprawdzam to pod komenda /sprawdzwarnm, ale reszta nie command /sprawdzwarny: trigger: send "%{warn1::%player%}% %{warn2::%player%}% %{warn3::%player%}% %{warn4::%player%}%" command /warn [<text>] [<text>]: permission: daj.warn trigger: if {warn1::%arg 1%} is 0: set {warn1::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis1::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo1::%arg 1%} to player else if {warn2::%arg 1%} is 0: set {warn2::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis2::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo2::%arg 1%} to player else if {warn3::%arg 1%} is 0: set {warn3::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis3::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo3::%arg 1%} to player else if {warn4::%arg 1%} is 0: set {warn4::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis4::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo4::%arg 1%} to player else if {warn5::%arg 1%} is 0: set {warn5::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis5::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo5::%arg 1%} to player else if {warn6::%arg 1%} is 0: set {warn6::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis6::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo6::%arg 1%} to player else if {warn7::%arg 1%} is 0: set {warn7::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis7::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo7::%arg 1%} to player else if {warn8::%arg 1%} is 0: set {warn8::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis8::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo8::%arg 1%} to player else if {warn9::%arg 1%} is 0: set {warn9::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis9::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo9::%arg 1%} to player else if {warn10::%arg 1%} is 0: set {warn10::%arg 1%} to 1 add 1 to {iloscwarnow::%arg 1%} set {warnopis10::%arg 1%} to arg 2 set {warnodkogo10::%arg 1%} to player
  3. Witam! Wie ktoś może jak zrobić gdy gracz użyje komendy np. /kod 9999 i tą zmienną czyli w tym przypadku "9999" zapisać do pliku np. "kodyuzytkownikow" przy uzyciu scripts? A jezeli sie nie da to czy jest jakis inny sposob Jezeli ktos nie wie co chodzi mogę wytłumaczyć tylko proszę napisać kod aktualnie wygląda tak command /kod [<text>]: trigger: set {kod::%player%} to arg 1
  4. a dokladnie dlaczego to nie dziala i wyskakuje blad przy if loop-players touch command /oxpytanie: permission: pytanie.ox trigger: set {pytanie.%player%} to a random integer from 1 to 3 if {pytanie.%player%} is 1: loop all players: send "&3&l[&8&lGornik&4&lRPG&3&l] &aCzy 2+2=4?" send "&4 Pozostalo 5 sekund na odpowiedz!" to loop-player wait 1 second send "&4 Pozostalo 4 sekund na odpowiedz!" to loop-player wait 1 second send "&4 Pozostalo 3 sekund na odpowiedz!" to loop-player wait 1 second send "&4 Pozostalo 2 sekund na odpowiedz!" to loop-player wait 1 second send "&4 Pozostalo 1 sekund na odpowiedz!" to loop-player wait 1 second send "&4 Czas minal!" to loop-player if loop-players touch 35/5: send "das" to loop-player
  5. Witam! Mam pytanie jak sprawdzic czy gracz np. stoi na zielonej welnie
  6. on join: if {1logowanie::%player%} is 0: every 1 second: loop players: execute player command "/lg" Witam powie mi ktoś dlaczego to nie dziala? Blad wyskakuje taki Chodzi o to, ze jak ktoś dołączy to sprawdza czy zmienna jest równa 0 jeżeli tak co każda 1 sekundę ma wykonać tę komendę
  7. Dogy

    Kupiec

    Witam wie ktoś może jak zrobić by nie dało się wyciągać itemów z slota 17,16,7,25,8,26 I dało się tam wkładać przedmioty command /kosz: trigger: open chest with 4 rows named "&7Kosz" to player variables: {nagrodazasell::%player%} = 0 command /kupiecaleitakniepoznasztejkomendybojestbardzodlugodoprzepisaniabezbledu: trigger: open chest with 3 rows named "&6&lKupiec" to player set player's current inventory's slot 17 to redstone block named "&eDostaniesz: &2%{nagrodazasell::%player%}%$" set player's current inventory's slot 16 to rail set player's current inventory's slot 7 to rail set player's current inventory's slot 25 to rail set player's current inventory's slot 8 to black glass set player's current inventory's slot 26 to black glass on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6&lKupiec": if clicked slot is 8: wait 1 tick execute player command "/kupiecaleitakniepoznasztejkomendybojestbardzodlugodoprzepisaniabezbledu" cancel event
  8. Dogy

    Komunikat nad paskiem Levela

    Zrobilem cos takiego i nie dziala on mine netherrack: set action bar of player to "&2 +1 EXP" a przy sk reload jest napisane "player" is not an item stack ......
  9. Witam! Chciałbym się zapytać czy ktoś wie jak zrobić komunikat nad paskiem lvl'em lub żeby coś się wyświetlało (SS dla pomocy w tym czerwonym kwadracie żeby coś się wyświetlało) imgur.com/a/9YrWkcz
  10. Witam! Mam nastepujace pytanie czy ktoś może wie jak zrobić by napis był pod napisem? Chodzi o to że jak ma się "with lore" to piszę się to wszystko w tej samej linijce i jak zrobić by było coś pod napisem "test1" np. "test2"? set player's current inventory's slot 0 to diamond pickaxe named "Item testowy" with lore "tes1"
  11. Dogy

    Problem z efektami

    Problem jednak rozwiązany every 2 second: loop all players: if {szybkosckopania::%loop-player%} is 0: execute command "/effect %loop-player% 4 4 150"
  12. Witam! Poniżej zrobiłem komendę która sprawdza jeżeli gracz będzie miał szybkość kopania 0 to daje mu efekt, lecz efekt nie nadaje się proszę o pomoc. every 2 second: loop all players: if {szybkosckopania::%loop-player%} is 0: execute command "/effect player 4 4 150" every 2 second: loop all players: if {szybkosckopania::%loop-player%} is 0: execute command "/effect loop-player 4 4 150"
  13. Problem rozwiazany ponizej jak to zrobilem command /addum [<number>]: permission: duza.egze trigger: add arg-number to {money::%player%}
  14. Witam! Poniżej zrobiłem oto taką komendę która powinna dodawać podaną ilość punktów w tym przypadku do pieniedzy Niestety ale wyskakuje błąd proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuje za wszelkie podjęte próby w pomocy! command /addum [<text>]: permission: duza.egze trigger: add [<arg1>] to {money::%player%}
  15. Witam! Mam problem chce zrobić komendę gdzie po wpisaniu argumentu będzie mi ustawiało permisje dla danego regionu, ale to mało ważne Tutaj macie poniżej dwie sposoby, które mi nie działają command /rgzrob [<text>]: permission: kurawitaktegoniedostaniesz.egze trigger: execute player command "/rg flag [<text>] passthrough deny" command /rgzrob [<arg1>]: permission: kurawitaktegoniedostaniesz.egze trigger: execute player command "/rg flag [<arg1>] passthrough deny"
×