Skocz do zawartości

Dogy

Użytkownik
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dogy

  • Tytuł
    Początkujący II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dogy

    Kupiec

    Witam wie ktoś może jak zrobić by nie dało się wyciągać itemów z slota 17,16,7,25,8,26 I dało się tam wkładać przedmioty command /kosz: trigger: open chest with 4 rows named "&7Kosz" to player variables: {nagrodazasell::%player%} = 0 command /kupiecaleitakniepoznasztejkomendybojestbardzodlugodoprzepisaniabezbledu: trigger: open chest with 3 rows named "&6&lKupiec" to player set player's current inventory's slot 17 to redstone block named "&eDostaniesz: &2%{nagrodazasell::%player%}%$" set player's current inventory's slot 16 to rail set player's current inventory's slot 7 to rail set player's current inventory's slot 25 to rail set player's current inventory's slot 8 to black glass set player's current inventory's slot 26 to black glass on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6&lKupiec": if clicked slot is 8: wait 1 tick execute player command "/kupiecaleitakniepoznasztejkomendybojestbardzodlugodoprzepisaniabezbledu" cancel event
  2. Dogy

    Komunikat nad paskiem Levela

    Zrobilem cos takiego i nie dziala on mine netherrack: set action bar of player to "&2 +1 EXP" a przy sk reload jest napisane "player" is not an item stack ......
  3. Witam! Chciałbym się zapytać czy ktoś wie jak zrobić komunikat nad paskiem lvl'em lub żeby coś się wyświetlało (SS dla pomocy w tym czerwonym kwadracie żeby coś się wyświetlało) imgur.com/a/9YrWkcz
  4. Witam! Mam nastepujace pytanie czy ktoś może wie jak zrobić by napis był pod napisem? Chodzi o to że jak ma się "with lore" to piszę się to wszystko w tej samej linijce i jak zrobić by było coś pod napisem "test1" np. "test2"? set player's current inventory's slot 0 to diamond pickaxe named "Item testowy" with lore "tes1"
  5. Dogy

    Problem z efektami

    Problem jednak rozwiązany every 2 second: loop all players: if {szybkosckopania::%loop-player%} is 0: execute command "/effect %loop-player% 4 4 150"
  6. Witam! Poniżej zrobiłem komendę która sprawdza jeżeli gracz będzie miał szybkość kopania 0 to daje mu efekt, lecz efekt nie nadaje się proszę o pomoc. every 2 second: loop all players: if {szybkosckopania::%loop-player%} is 0: execute command "/effect player 4 4 150" every 2 second: loop all players: if {szybkosckopania::%loop-player%} is 0: execute command "/effect loop-player 4 4 150"
  7. Problem rozwiazany ponizej jak to zrobilem command /addum [<number>]: permission: duza.egze trigger: add arg-number to {money::%player%}
  8. Witam! Poniżej zrobiłem oto taką komendę która powinna dodawać podaną ilość punktów w tym przypadku do pieniedzy Niestety ale wyskakuje błąd proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuje za wszelkie podjęte próby w pomocy! command /addum [<text>]: permission: duza.egze trigger: add [<arg1>] to {money::%player%}
  9. Witam! Mam problem chce zrobić komendę gdzie po wpisaniu argumentu będzie mi ustawiało permisje dla danego regionu, ale to mało ważne Tutaj macie poniżej dwie sposoby, które mi nie działają command /rgzrob [<text>]: permission: kurawitaktegoniedostaniesz.egze trigger: execute player command "/rg flag [<text>] passthrough deny" command /rgzrob [<arg1>]: permission: kurawitaktegoniedostaniesz.egze trigger: execute player command "/rg flag [<arg1>] passthrough deny"
  10. Witam! Mam pytanie czy ma ktoś pomysł/wie jak zrobić by otwierało się menu (niżej kod) i gracz mógł tam wrzucać itemy jak zamknie to one się by usuwały command /kosz: trigger: open chest with 2 rows named "&4Kosz" to player Druga sprawa ma ktoś pomysł jak zrobić trade, że jak gracz kucnie i kliknie prawym przyciskiem myszy na drugiego to wysyła mu prośbę o wymiane. Gdy drugi gracz również kucnie i kliknie prawy na tego co wysłał prośbę to otworzy im się menu gdzie będą mogli wrzucać itemy i jak klikną w np. Białą wełnę to ona zamienia się w zieloną i jak drugi zaakceptuje to przenosi im itemy, które były w tradzie do eq (z sprawdzaniem czy ma miejsce w eq) Wiem trochę dużo ale było by super gdyby ktoś pomógł mi (moze byc bez sprawdzania ale z sprawdzaniem było by kozak) Z góry dziękuje za każdą podjętą próbę!
  11. Dogy

    Skrypt na spawn

    Działa każdy sposób już, ale najlepszy moim zdaniem xAxee
  12. Dogy

    Skrypt na spawn

    Pelno błedow i nie działa
  13. Czy ma ktoś gotową komende na spawna? (daje najlepsza odpowiedż)
  14. Dogy

    Problem z menu V2

    Problem rozwiązany pomógł xAxee Dzieki Wystarczylo dodac "wait 2 tick"
  15. Dogy

    Problem z menu V2

    Tutaj filmik >>>
×