-
Ilość zawartości
120 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana deusowy_yt w dniu 27 czerwca 2019
Użytkownicy przyznają deusowy_yt punkty reputacji!
O deusowy_yt
- Urodziny 03.09.2002 (19.812820523 lat)
Informacje
-
Nick w MC
_DonDiablo__
Ostatnie wizyty
1 068 wyświetleń profilu
Osiągnięcia deusowy_yt

Użytkownik I (5/13)
2
Reputacja
-
Witam, pisze itemshop uzywajac api hotpay lecz potrzebuje wyslac post'a z nickiem gracza zwykly post nie dziala wie ktos jak to inaczej zrobic?
-
yooniks zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Programista na zlecenie! [4 lata doświadczenia]
-
Programista na zlecenie! [4 lata doświadczenia]
deusowy_yt odpowiedział(a) na yooniks temat w Archiwum współpracy
@g1224326 "co do twoich publicznych fixow, na wlasne bezpieczenstwo bym z nich nawet nie korzystal." Dlaczego? Ja kupilem od Niego juz dawno temu i nic sie z serwerem nie dzieje. Po wgraniu jego silnikow tps'y skoczyly mi do gory wiec jaki masz problem? Nie wiem czy znasz taka osobe jak Unix, ale probowal crashy na moim serwerze gdzie akurat mialem jego fixy, a serwer nawet nie zostal ruszony wiec jesli nie masz dowodow to nie [ciach] glupot. Ile razy cos od niego kupilem i dostawalem na czas plugin, a placilem mu calosc, a nie jakies 1/4 ceny bo to dla mnie nie ma sensu, albo jest uczciwy i napisze projekt albo nie. Fakt faktem, ze cos tam nagrywal z crashowania, ale takich filmow jest moze 2, a na kanale unix'a jest ich masa Wiec co ty typie piszesz o wyludzaniu? Nie znam go tak dobrze i nie wiem tez co sie dzialo kilka lat temu, ale ja do niego nic nie mam. Masz bol [ciach] bo kupiles mcguard'a za 100zl, ktory nic nie blokuje i dodatkowo ma backdoory bo easy zapomnial usunac. -
Inventory inv = Bukkit.createInventory(null, InventoryType.HOPPER, ChatUtils.colored("&cTitle"));
-
deusowy_yt zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, mam mały problem, ktory polega na blokowaniu wejscia na spawna gdy gracz jest podczas walki. Nie potrafię sprawdzić czy gracz próbuje wejść na spawna tyłem lub przodem. @EventHandler public void onEntry(RegionEnterEvent e) { Player p = e.getPlayer(); if(Main.combat.containsKey(p.getUniqueId())) { if(e.getRegion().getId().equals("spawn")) { p.teleport(p.getLocation().add(p.getLocation().getDirection().multiply(-8))); } } } Jeśli wejdzie przodem to logiczne jest, ze go przeteleportuje do tyłu, ale gdy wejdzie tyłem to wiadome, ze go przeteleportuje w strone spawna. Mógłby ktoś doradzić jak to można sprawdzić?
-
deusowy_yt obserwuje zawartość yooniks
-
Misio12320 obserwuje zawartość deusowy_yt
-
Jak otrzymać dostęp do konsoli rcon do serwera Minecraft z serwisu titanaxe?
deusowy_yt opublikował(a) pytanie w Pytania i problemy
Witam, mam taki problem otóż zakupiłem testowy serwer vps i nie mam pojęcia jak otrzymać dostęp do konsoli rcon oraz poprawne jej skonfigurowane. Vps zakupiony na titanaxe. -
Witam, mógłby ktoś napisać kawałek kodu który powoduje setowanie bloków na powietrze? Coś w stylu Kopacza fosy. Ja już nie mam pomysłów jak to zakodowac
-
W skryptach dużo nie siedzę, ale moze spróbuj eventem on walking i sprawdzac typ bloku. Bedzie działać podczas skakania i poruszania sie, a co do stania to nie mam pojecia
-
Tą metode pomogl mi jeden z uzytkownikow skript.pl, ale raczej jest to przez ta petle @yooniks Tylko nie mam pomyslu jak to jeszcze zrobic
-
@yooniksNo dobra, ale dlaczego tak sie dzieje? Ze jak jest jeden gracz na serwerze to normalnie dropi, a jak jest juz wiecej to nie tak jak nalezy
-
deusowy_yt zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Problem z loopowaniem
-
@yooniks
-
Witam, mam taki mały probłem otóz plugin działa normalnie gdy jestem sam na serwerze, ale gdy są np dwie osoby online, to drop jest dziwny. Nie dropi tak jest jest ustawione, tylko zamiast np 32 emeraldy dropi ich 8. Pomoze ktos? Kawałek kodu: EventHandler public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("§7§k|§a§l§k!§7§k|§7 §a§o§lNeroCase §7§k|§a§l§k!§7§k|") && im.getLore().equals(Arrays.asList(" §5§oTen przedmiot jest wyjatkowo Legendarny."," §5§oW srodku tej skrzyni znajduja sie bardzo"," §5§oCenne przedmioty, otworzenie jej spowoduje"," §5§oWielki wybuch, i uwolnienie mocy, co skutkuje", " §5§oWyrzuceniem przedmiotow do Twojego ekwipunku! ", " §e§oChcesz sprobowac swojego szczescia?" , " §e§oSmialo, wez ta skrzynie do reki i ja poloz!", " §f§oJestes ciekawy co wyleci? Wpisz §4§l§o/CASE"))) { e.setCancelled(true); if(p.getInventory().getItemInHand() != null) { ItemStack handItem = p.getInventory().getItemInHand(); handItem.setAmount(handItem.getAmount() - 1); p.getInventory().setItemInHand(handItem); p.updateInventory(); for(Player all : Bukkit.getOnlinePlayers()) { if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §a§l»" + "§c§o " + p.getName() + " §7§ootworzyl §7§k|§a§l§k!§7§k|§7 §a§o§lNeroCase §7§k|§a§l§k!§7§k|§7§o, i otrzymal§8:"); } if(Math.random() * 100 <= 1) { giveItem(p, Stacki.is); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §4§oRzucane TNT §8§o(1%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oKlate §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oButy §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)");
-
deusowy_yt zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Problem ze zmienna w HashMapie
-
Problem ze zmienna w HashMapie
deusowy_yt odpowiedział(a) na deusowy_yt pytanie w Pytania i problemy
@McKoxuChodzi o to ze boolean nie dziala poprawnie. Dlatego chce zrobic boolean'a o nazwie np. "wiadomosc" i sprawdzac czy gracz ma true lub false -
Witam, mam pytanie. Czy da sie tutaj sprawdzac boolean'a o konkretnej nazwie? np wiadomosc bo ten kod nie dziala poprawnie :/ package me.neroos.repair; import java.util.HashMap; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandExecutor; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerQuitEvent; public class Pickaxe implements CommandExecutor, Listener{ HashMap<Player, Boolean> map = new HashMap<Player, Boolean>(); @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String l, String[] args) { if(sender instanceof Player) { if(sender.hasPermission("sprawdz.version.neroo")) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")) { if(args.length !=1) { sender.sendMessage("§cPODAJ GRACZA!"); return false; } Player gracz = Bukkit.getPlayerExact(args[0]); Player p = (Player) sender; if(map.get(gracz) == Boolean.TRUE) { sender.sendMessage("§cTEN GRACZ JUZ JEST SPRAWDZANY!"); } else { map.put(gracz, Boolean.TRUE); Bukkit.broadcastMessage(""); Bukkit.broadcastMessage("§7§oAdministrator§8: §a" + p.getName()); Bukkit.broadcastMessage("§7§oSprawdza gracza§8: §c" + gracz.getName()); Bukkit.broadcastMessage("" + "§c" + gracz.getName() + "§7LOGNIESZ = §4§o§nBAN §4§o1 DZIEN"); Bukkit.broadcastMessage("§7§oPrzyznasz sie = §4§o§nBAN §4§o 3 DNI"); Bukkit.broadcastMessage(""); int i = 0; while(i < 10) { gracz.sendMessage("§4§oJESTES SPRAWDZANY!"); i++; } } } } } if(sender instanceof Player) { if(sender.hasPermission("sprawdz")) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("czysty")) { Player gracz = Bukkit.getPlayerExact(args[0]); if(map.get(gracz) == Boolean.FALSE) { sender.sendMessage("§cTEN GRACZ NIE JEST SPRAWDZANY!"); } else { Bukkit.broadcastMessage(""); Bukkit.broadcastMessage("§7Gracz§8: §a" + gracz.getName() + " §7okazal sie byc §a§nCZYSTYM!"); Bukkit.broadcastMessage(""); map.put(gracz, Boolean.FALSE); } } } } if(sender instanceof Player) { if(sender.hasPermission("sprawdz")) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("cziter")) { Player gracz = Bukkit.getPlayerExact(args[0]); if(map.get(gracz) == Boolean.FALSE) { sender.sendMessage("§cTEN GRACZ NIE JEST SPRAWDZANY!"); } else { Bukkit.broadcastMessage(""); Bukkit.broadcastMessage("§7Gracz§8: §a" + gracz.getName() + " §7okazal sie byc §4§nCZITEREM!§7, i zostal ukarany §4BANEM!"); Bukkit.broadcastMessage(""); map.put(gracz, Boolean.FALSE); } } } } return false; } }
-
@JanekMaSkrypta_Juz naprawiłem, ale dzięki za pomoc jeśli jesteś ciekawy to kod teraz wygląda tak: package me.neroos.case1; import java.util.Arrays; import java.util.HashMap; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import org.bukkit.inventory.ItemStack; import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta; public class onPlaceListeners implements Listener{ public static HashMap<Player, Boolean> map = new HashMap<Player, Boolean>(); @EventHandler public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("§7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lN§e§l§oe§b§l§or§3§l§oo§b§l§oo§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|") && im.getLore().equals(Arrays.asList("§8§m--+------------------------------------+--"," §5§oTen przedmiot jest wyjatkowo Legendarny."," §5§oW srodku tej skrzyni znajduja sie bardzo"," §5§oCenne przedmioty, otworzenie jej spowoduje"," §5§oWielki wybuch, i uwolnienie mocy, co skutkuje", " §5§oWyrzuceniem przedmiotow do Twojego ekwipunku! ", " §e§oChcesz sprobowac swojego szczescia?" , " §e§oSmialo, wez ta skrzynie do reki i ja poloz!", " §f§oJestes ciekawy co wyleci? Wpisz §4§l§o/CASE" ,"§8§m--+------------------------------------+--"))) { e.setCancelled(true); if(p.getInventory().getItemInHand() != null) { ItemStack handItem = p.getInventory().getItemInHand(); handItem.setAmount(handItem.getAmount() - 1); p.getInventory().setItemInHand(handItem); p.updateInventory(); for(Player all : Bukkit.getOnlinePlayers()) { if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §a§l»" + "§c§o " + p.getName() + " §7§ootworzyl §7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lN§e§l§oe§b§l§or§3§l§oo§b§l§oo§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|§7§o, i otrzymal§8:"); } if(Math.random() * 100 <= 1) { giveItem(p, Stacki.is); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §4§oRzucane TNT §8§o(1%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oKlate §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oButy §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is3); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oHelm §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is4); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oSpodnie §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 4) { giveItem(p, Stacki.is5); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o10§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(4%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 7) { giveItem(p, Stacki.k1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o8§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(7%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.k2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o9§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 9) { giveItem(p, Stacki.k3); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o7§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(9%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.co); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§o§lCobblex §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.d); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §b§oDiamenty §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.lo); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oLopata §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.sie); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oSiekierka §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.is6); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oMiecz §c§o6§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is7); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§oBloki Emeraldu §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is8); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§oEmeraldy §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 0.05) { giveItem(p, Stacki.is9); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§l§oB§e§o§lE§b§o§lA§3§l§oC§b§l§oON §8§o(0.05%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is10); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§oBoyFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is11); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§oSandFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is12); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§oKopaczFosy §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is13); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is14); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 35) { giveItem(p, Stacki.is16); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(35%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.is17); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oEmeraldy §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is15); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 2) { giveItem(p, Stacki.is18); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §5§oSilka §8§o(2%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is19); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is20); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is21); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §b§oKoxy §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is22); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oRefile §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.st3); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.st1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o+ §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 3) { giveItem(p, Stacki.st2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o++ §8§o(3%)"); } } if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §b§l» §aChcesz kupic §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe§a? Wejdz na strone:"); all.sendMessage(" §b§l» §f§l§oNEROO-SKLEP.XAA.PL"); } } } } } } private void giveItem(Player player, ItemStack itemToAdd) { int freeSpace = 0; for (ItemStack i : player.getInventory()) { if (i == null) { freeSpace += itemToAdd.getType().getMaxStackSize(); } else if (i.getType() == itemToAdd.getType()) { freeSpace += i.getType().getMaxStackSize() - i.getAmount(); } } if (itemToAdd.getAmount() > freeSpace) { player.getWorld().dropItemNaturally(player.getLocation(), itemToAdd); } else { player.getInventory().addItem(itemToAdd); } player.updateInventory(); } }
-
LloydPL zareagował(a) na pytanie: Problem z HashMapa
-
Witam, mam problem z HashMapa, a mianowicie gdy gracz ktory stawia block ma ustawiona zmienna na false to wszyscy gracze tego nie widza, ale gdy gracz ma wiadomosci wlaczono, a drugi wylaczone to i tak mu dziala Prosiłbym o pomoc, prosze kod: package me.neroos.case1; import java.util.Arrays; import java.util.HashMap; import java.util.Map; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import org.bukkit.inventory.ItemStack; import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta; public class onPlaceListeners implements Listener{ public static Map<Player, Boolean> map = new HashMap<Player, Boolean>(); @EventHandler public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("§7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|") && im.getLore().equals(Arrays.asList("§8§m--+------------------------------------+--"," §5§oTen przedmiot jest wyjatkowo Legendarny."," §5§oW srodku tej skrzyni znajduja sie bardzo"," §5§oCenne przedmioty, otworzenie jej spowoduje"," §5§oWielki wybuch, i uwolnienie mocy, co skutkuje", " §5§oWyrzuceniem przedmiotow do Twojego ekwipunku! ", " §e§oChcesz sprobowac swojego szczescia?" , " §e§oSmialo, wez ta skrzynie do reki i ja poloz!", " §f§oJestes ciekawy co wyleci? Wpisz §4§l§o/CASE" ,"§8§m--+------------------------------------+--"))) { e.setCancelled(true); if(p.getInventory().getItemInHand() != null) { ItemStack handItem = p.getInventory().getItemInHand(); handItem.setAmount(handItem.getAmount() - 1); p.getInventory().setItemInHand(handItem); p.updateInventory(); for(Player all : Bukkit.getOnlinePlayers()) if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §a§l»" + "§c§o " + p.getName() + " §7§ootworzyl §7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|§7§o, i otrzymal§8:"); } if(Math.random() * 100 <= 1) { giveItem(p, Stacki.is); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §4§oRzucane TNT §8§o(1%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oKlate §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oButy §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oHelm §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is4); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oSpodnie §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 4) { giveItem(p, Stacki.is5); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o10§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(4%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 7) { giveItem(p, Stacki.k1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o8§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(7%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.k2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o9§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 9) { giveItem(p, Stacki.k3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o7§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(9%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.co); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§o§lCobblex §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.d); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §b§oDiamenty §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.lo); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oLopata §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.sie); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oSiekierka §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.is6); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oMiecz §c§o6§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is7); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§oBloki Emeraldu §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is8); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§oEmeraldy §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 0.05) { giveItem(p, Stacki.is9); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§l§oB§e§o§lE§b§o§lA§3§l§oC§b§l§oON §8§o(0.05%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is10); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oBoyFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is11); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oSandFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is12); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oKopaczFosy §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is13); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is14); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 35) { giveItem(p, Stacki.is16); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(35%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.is17); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oEmeraldy §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is15); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 2) { giveItem(p, Stacki.is18); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §5§oSilka §8§o(2%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is19); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is20); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is21); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §b§oKoxy §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is22); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oRefile §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.st3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.st1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o+ §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 3) giveItem(p, Stacki.st2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o++ §8§o(3%)"); } } if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §b§l» §aChcesz kupic §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe§a? Wejdz na strone:"); p.sendMessage(" §b§l» §f§l§oNEROO-SKLEP.XAA.PL"); } } } } private void giveItem(Player player, ItemStack itemToAdd) { int freeSpace = 0; for (ItemStack i : player.getInventory()) { if (i == null) { freeSpace += itemToAdd.getType().getMaxStackSize(); } else if (i.getType() == itemToAdd.getType()) { freeSpace += i.getType().getMaxStackSize() - i.getAmount(); } } if (itemToAdd.getAmount() > freeSpace) { player.getWorld().dropItemNaturally(player.getLocation(), itemToAdd); } else { player.getInventory().addItem(itemToAdd); } player.updateInventory(); } }