Skocz do zawartości

deusowy_yt

Użytkownik
  • Zawartość

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O deusowy_yt

  • Tytuł
    Użytkownik I
  • Urodziny 03.09.2002 (16.714371327 lat)

Ostatnie wizyty

582 wyświetleń profilu
  1. Witam, mam mały problem, ktory polega na blokowaniu wejscia na spawna gdy gracz jest podczas walki. Nie potrafię sprawdzić czy gracz próbuje wejść na spawna tyłem lub przodem. @EventHandler public void onEntry(RegionEnterEvent e) { Player p = e.getPlayer(); if(Main.combat.containsKey(p.getUniqueId())) { if(e.getRegion().getId().equals("spawn")) { p.teleport(p.getLocation().add(p.getLocation().getDirection().multiply(-8))); } } } Jeśli wejdzie przodem to logiczne jest, ze go przeteleportuje do tyłu, ale gdy wejdzie tyłem to wiadome, ze go przeteleportuje w strone spawna. Mógłby ktoś doradzić jak to można sprawdzić?
  2. Witam, mam taki problem otóż zakupiłem testowy serwer vps i nie mam pojęcia jak otrzymać dostęp do konsoli rcon oraz poprawne jej skonfigurowane. Vps zakupiony na titanaxe.
  3. Witam, mógłby ktoś napisać kawałek kodu który powoduje setowanie bloków na powietrze? Coś w stylu Kopacza fosy. Ja już nie mam pomysłów jak to zakodowac
  4. W skryptach dużo nie siedzę, ale moze spróbuj eventem on walking i sprawdzac typ bloku. Bedzie działać podczas skakania i poruszania sie, a co do stania to nie mam pojecia
  5. Tą metode pomogl mi jeden z uzytkownikow skript.pl, ale raczej jest to przez ta petle @yooniks Tylko nie mam pomyslu jak to jeszcze zrobic
  6. @yooniksNo dobra, ale dlaczego tak sie dzieje? Ze jak jest jeden gracz na serwerze to normalnie dropi, a jak jest juz wiecej to nie tak jak nalezy
  7. Witam, mam taki mały probłem otóz plugin działa normalnie gdy jestem sam na serwerze, ale gdy są np dwie osoby online, to drop jest dziwny. Nie dropi tak jest jest ustawione, tylko zamiast np 32 emeraldy dropi ich 8. Pomoze ktos? Kawałek kodu: EventHandler public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("§7§k|§a§l§k!§7§k|§7 §a§o§lNeroCase §7§k|§a§l§k!§7§k|") && im.getLore().equals(Arrays.asList(" §5§oTen przedmiot jest wyjatkowo Legendarny."," §5§oW srodku tej skrzyni znajduja sie bardzo"," §5§oCenne przedmioty, otworzenie jej spowoduje"," §5§oWielki wybuch, i uwolnienie mocy, co skutkuje", " §5§oWyrzuceniem przedmiotow do Twojego ekwipunku! ", " §e§oChcesz sprobowac swojego szczescia?" , " §e§oSmialo, wez ta skrzynie do reki i ja poloz!", " §f§oJestes ciekawy co wyleci? Wpisz §4§l§o/CASE"))) { e.setCancelled(true); if(p.getInventory().getItemInHand() != null) { ItemStack handItem = p.getInventory().getItemInHand(); handItem.setAmount(handItem.getAmount() - 1); p.getInventory().setItemInHand(handItem); p.updateInventory(); for(Player all : Bukkit.getOnlinePlayers()) { if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §a§l»" + "§c§o " + p.getName() + " §7§ootworzyl §7§k|§a§l§k!§7§k|§7 §a§o§lNeroCase §7§k|§a§l§k!§7§k|§7§o, i otrzymal§8:"); } if(Math.random() * 100 <= 1) { giveItem(p, Stacki.is); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §4§oRzucane TNT §8§o(1%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oKlate §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oButy §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)");
  8. @McKoxuChodzi o to ze boolean nie dziala poprawnie. Dlatego chce zrobic boolean'a o nazwie np. "wiadomosc" i sprawdzac czy gracz ma true lub false
  9. Witam, mam pytanie. Czy da sie tutaj sprawdzac boolean'a o konkretnej nazwie? np wiadomosc bo ten kod nie dziala poprawnie :/ package me.neroos.repair; import java.util.HashMap; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandExecutor; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerQuitEvent; public class Pickaxe implements CommandExecutor, Listener{ HashMap<Player, Boolean> map = new HashMap<Player, Boolean>(); @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String l, String[] args) { if(sender instanceof Player) { if(sender.hasPermission("sprawdz.version.neroo")) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")) { if(args.length !=1) { sender.sendMessage("§cPODAJ GRACZA!"); return false; } Player gracz = Bukkit.getPlayerExact(args[0]); Player p = (Player) sender; if(map.get(gracz) == Boolean.TRUE) { sender.sendMessage("§cTEN GRACZ JUZ JEST SPRAWDZANY!"); } else { map.put(gracz, Boolean.TRUE); Bukkit.broadcastMessage(""); Bukkit.broadcastMessage("§7§oAdministrator§8: §a" + p.getName()); Bukkit.broadcastMessage("§7§oSprawdza gracza§8: §c" + gracz.getName()); Bukkit.broadcastMessage("" + "§c" + gracz.getName() + "§7LOGNIESZ = §4§o§nBAN §4§o1 DZIEN"); Bukkit.broadcastMessage("§7§oPrzyznasz sie = §4§o§nBAN §4§o 3 DNI"); Bukkit.broadcastMessage(""); int i = 0; while(i < 10) { gracz.sendMessage("§4§oJESTES SPRAWDZANY!"); i++; } } } } } if(sender instanceof Player) { if(sender.hasPermission("sprawdz")) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("czysty")) { Player gracz = Bukkit.getPlayerExact(args[0]); if(map.get(gracz) == Boolean.FALSE) { sender.sendMessage("§cTEN GRACZ NIE JEST SPRAWDZANY!"); } else { Bukkit.broadcastMessage(""); Bukkit.broadcastMessage("§7Gracz§8: §a" + gracz.getName() + " §7okazal sie byc §a§nCZYSTYM!"); Bukkit.broadcastMessage(""); map.put(gracz, Boolean.FALSE); } } } } if(sender instanceof Player) { if(sender.hasPermission("sprawdz")) { if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("cziter")) { Player gracz = Bukkit.getPlayerExact(args[0]); if(map.get(gracz) == Boolean.FALSE) { sender.sendMessage("§cTEN GRACZ NIE JEST SPRAWDZANY!"); } else { Bukkit.broadcastMessage(""); Bukkit.broadcastMessage("§7Gracz§8: §a" + gracz.getName() + " §7okazal sie byc §4§nCZITEREM!§7, i zostal ukarany §4BANEM!"); Bukkit.broadcastMessage(""); map.put(gracz, Boolean.FALSE); } } } } return false; } }
  10. @JanekMaSkrypta_Juz naprawiłem, ale dzięki za pomoc jeśli jesteś ciekawy to kod teraz wygląda tak: package me.neroos.case1; import java.util.Arrays; import java.util.HashMap; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import org.bukkit.inventory.ItemStack; import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta; public class onPlaceListeners implements Listener{ public static HashMap<Player, Boolean> map = new HashMap<Player, Boolean>(); @EventHandler public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("§7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lN§e§l§oe§b§l§or§3§l§oo§b§l§oo§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|") && im.getLore().equals(Arrays.asList("§8§m--+------------------------------------+--"," §5§oTen przedmiot jest wyjatkowo Legendarny."," §5§oW srodku tej skrzyni znajduja sie bardzo"," §5§oCenne przedmioty, otworzenie jej spowoduje"," §5§oWielki wybuch, i uwolnienie mocy, co skutkuje", " §5§oWyrzuceniem przedmiotow do Twojego ekwipunku! ", " §e§oChcesz sprobowac swojego szczescia?" , " §e§oSmialo, wez ta skrzynie do reki i ja poloz!", " §f§oJestes ciekawy co wyleci? Wpisz §4§l§o/CASE" ,"§8§m--+------------------------------------+--"))) { e.setCancelled(true); if(p.getInventory().getItemInHand() != null) { ItemStack handItem = p.getInventory().getItemInHand(); handItem.setAmount(handItem.getAmount() - 1); p.getInventory().setItemInHand(handItem); p.updateInventory(); for(Player all : Bukkit.getOnlinePlayers()) { if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §a§l»" + "§c§o " + p.getName() + " §7§ootworzyl §7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lN§e§l§oe§b§l§or§3§l§oo§b§l§oo§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|§7§o, i otrzymal§8:"); } if(Math.random() * 100 <= 1) { giveItem(p, Stacki.is); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §4§oRzucane TNT §8§o(1%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oKlate §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oButy §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is3); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oHelm §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is4); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oSpodnie §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 4) { giveItem(p, Stacki.is5); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o10§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(4%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 7) { giveItem(p, Stacki.k1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o8§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(7%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.k2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o9§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 9) { giveItem(p, Stacki.k3); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o7§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(9%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.co); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§o§lCobblex §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.d); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §b§oDiamenty §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.lo); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oLopata §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.sie); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oSiekierka §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.is6); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oMiecz §c§o6§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is7); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§oBloki Emeraldu §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is8); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§oEmeraldy §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 0.05) { giveItem(p, Stacki.is9); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §a§l§oB§e§o§lE§b§o§lA§3§l§oC§b§l§oON §8§o(0.05%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is10); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§oBoyFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is11); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§oSandFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is12); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§oKopaczFosy §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is13); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is14); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 35) { giveItem(p, Stacki.is16); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(35%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.is17); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oEmeraldy §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is15); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 2) { giveItem(p, Stacki.is18); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §5§oSilka §8§o(2%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is19); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is20); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is21); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §b§oKoxy §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is22); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §3§oRefile §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.st3); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.st1); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o+ §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 3) { giveItem(p, Stacki.st2); if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o++ §8§o(3%)"); } } if(map.get(all) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §b§l» §aChcesz kupic §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe§a? Wejdz na strone:"); all.sendMessage(" §b§l» §f§l§oNEROO-SKLEP.XAA.PL"); } } } } } } private void giveItem(Player player, ItemStack itemToAdd) { int freeSpace = 0; for (ItemStack i : player.getInventory()) { if (i == null) { freeSpace += itemToAdd.getType().getMaxStackSize(); } else if (i.getType() == itemToAdd.getType()) { freeSpace += i.getType().getMaxStackSize() - i.getAmount(); } } if (itemToAdd.getAmount() > freeSpace) { player.getWorld().dropItemNaturally(player.getLocation(), itemToAdd); } else { player.getInventory().addItem(itemToAdd); } player.updateInventory(); } }
  11. Witam, mam problem z HashMapa, a mianowicie gdy gracz ktory stawia block ma ustawiona zmienna na false to wszyscy gracze tego nie widza, ale gdy gracz ma wiadomosci wlaczono, a drugi wylaczone to i tak mu dziala Prosiłbym o pomoc, prosze kod: package me.neroos.case1; import java.util.Arrays; import java.util.HashMap; import java.util.Map; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.block.Block; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.block.BlockPlaceEvent; import org.bukkit.inventory.ItemStack; import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta; public class onPlaceListeners implements Listener{ public static Map<Player, Boolean> map = new HashMap<Player, Boolean>(); @EventHandler public void onPlace(BlockPlaceEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Block b = e.getBlock(); if(b.getType() == Material.CHEST) { ItemMeta im = p.getItemInHand().getItemMeta(); if(im.getDisplayName().equals("§7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|") && im.getLore().equals(Arrays.asList("§8§m--+------------------------------------+--"," §5§oTen przedmiot jest wyjatkowo Legendarny."," §5§oW srodku tej skrzyni znajduja sie bardzo"," §5§oCenne przedmioty, otworzenie jej spowoduje"," §5§oWielki wybuch, i uwolnienie mocy, co skutkuje", " §5§oWyrzuceniem przedmiotow do Twojego ekwipunku! ", " §e§oChcesz sprobowac swojego szczescia?" , " §e§oSmialo, wez ta skrzynie do reki i ja poloz!", " §f§oJestes ciekawy co wyleci? Wpisz §4§l§o/CASE" ,"§8§m--+------------------------------------+--"))) { e.setCancelled(true); if(p.getInventory().getItemInHand() != null) { ItemStack handItem = p.getInventory().getItemInHand(); handItem.setAmount(handItem.getAmount() - 1); p.getInventory().setItemInHand(handItem); p.updateInventory(); for(Player all : Bukkit.getOnlinePlayers()) if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { all.sendMessage(" §a§l»" + "§c§o " + p.getName() + " §7§ootworzyl §7§k|§a§l§k!§7§k| §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe §7§k|§a§l§k!§7§k|§7§o, i otrzymal§8:"); } if(Math.random() * 100 <= 1) { giveItem(p, Stacki.is); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §4§oRzucane TNT §8§o(1%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oKlate §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oButy §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oHelm §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is4); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oSpodnie §c§o4§7/§c§o3 §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 4) { giveItem(p, Stacki.is5); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o10§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(4%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 7) { giveItem(p, Stacki.k1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o8§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(7%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.k2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o9§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 9) { giveItem(p, Stacki.k3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oKilof §c§o7§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(9%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.co); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§o§lCobblex §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.d); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §b§oDiamenty §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.lo); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oLopata §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.sie); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oSiekierka §c§o5§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 8) { giveItem(p, Stacki.is6); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oMiecz §c§o6§7/§c§o3§7/§c§o3 §8§o(8%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is7); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§oBloki Emeraldu §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is8); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§oEmeraldy §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 0.05) { giveItem(p, Stacki.is9); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §a§l§oB§e§o§lE§b§o§lA§3§l§oC§b§l§oON §8§o(0.05%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is10); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oBoyFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is11); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oSandFarmer §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is12); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§oKopaczFosy §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is13); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is14); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 35) { giveItem(p, Stacki.is16); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZelazo §8§o(35%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 25) { giveItem(p, Stacki.is17); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oEmeraldy §8§o(25%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 30) { giveItem(p, Stacki.is15); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §c§oZloto §8§o(30%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 2) { giveItem(p, Stacki.is18); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §5§oSilka §8§o(2%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is19); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 20) { giveItem(p, Stacki.is20); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §d§oObsydian §8§o(20%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.is21); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §b§oKoxy §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 15) { giveItem(p, Stacki.is22); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §3§oRefile §8§o(15%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 10) { giveItem(p, Stacki.st3); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia §8§o(10%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 5) { giveItem(p, Stacki.st1); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o+ §8§o(5%)"); } } if(Math.random() * 100 <= 3) giveItem(p, Stacki.st2); if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §f§l» §9§lGenerator Kamienia§6§o++ §8§o(3%)"); } } if(map.get(p) == Boolean.TRUE) { p.sendMessage(" §b§l» §aChcesz kupic §a§o§lP§e§l§or§b§l§oe§3§l§om§b§l§oi§b§l§oum§e§l§oC§a§l§oa§b§l§os§3§l§oe§a? Wejdz na strone:"); p.sendMessage(" §b§l» §f§l§oNEROO-SKLEP.XAA.PL"); } } } } private void giveItem(Player player, ItemStack itemToAdd) { int freeSpace = 0; for (ItemStack i : player.getInventory()) { if (i == null) { freeSpace += itemToAdd.getType().getMaxStackSize(); } else if (i.getType() == itemToAdd.getType()) { freeSpace += i.getType().getMaxStackSize() - i.getAmount(); } } if (itemToAdd.getAmount() > freeSpace) { player.getWorld().dropItemNaturally(player.getLocation(), itemToAdd); } else { player.getInventory().addItem(itemToAdd); } player.updateInventory(); } }
  12. Witam, piszę sobie taki malutki skrypt i nie mam pojęcia skąd taki błąd otóż, zamiast ustawić pvp tylko dla dwóch osób to ustawia dla całego serwera Mogę wiedzieć czemu tak jest? on damage of player: if attacker is player: if victim is player: if {pvp::%victim%} is not set: create timed bar with text "ANTYLOGOUT" to attacker for 1 seconds create timed bar with text "ANTYLOGOUT" to victim for 1 seconds set {pvp::%victim%} to 35 set {pvp::%attacker%} to 35 every 1 second: loop all players: if {pvp::%loop-player%} is set: remove 1 from {pvp::%loop-player%} create timed bar with text "elo %{pvp::%loop-player%}%" to loop-player for 30 seconds if {pvp::%loop-player%} <= 0: create timed bar with text "ZAKONCZONO" to loop-player for 1 seconds clear {pvp::%loop-player%} on command: loop all players: if {pvp::%loop-player%} is set: cancel event send "ZAKAZ" stop
  13. Witam, da radę ktoś mi pomóc? [22:46:52 INFO]: [NeroCraft] Enabling NeroCraft v0.1 [22:46:52 INFO]: Wlaczony [22:46:52 ERROR]: Error occurred while enabling NeroCraft v0.1 (Is it up to date?) java.lang.IllegalArgumentException: Shapeless recipes cannot have more than 9 ingredients at org.apache.commons.lang.Validate.isTrue(Validate.java:136) ~[spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at org.bukkit.inventory.ShapelessRecipe.addIngredient(ShapelessRecipe.java:103) ~[spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at org.bukkit.inventory.ShapelessRecipe.addIngredient(ShapelessRecipe.java:89) ~[spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at me.neroos.crafting.Main.onEnable(Main.java:20) ~[?:?] at org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin.setEnabled(JavaPlugin.java:316) ~[spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.enablePlugin(JavaPluginLoader.java:332) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.enablePlugin(SimplePluginManager.java:412) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at org.bukkit.craftbukkit.v1_7_R4.CraftServer.loadPlugin(CraftServer.java:476) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at org.bukkit.craftbukkit.v1_7_R4.CraftServer.enablePlugins(CraftServer.java:394) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at net.minecraft.server.v1_7_R4.MinecraftServer.n(MinecraftServer.java:360) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at net.minecraft.server.v1_7_R4.MinecraftServer.g(MinecraftServer.java:334) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at net.minecraft.server.v1_7_R4.MinecraftServer.a(MinecraftServer.java:290) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at net.minecraft.server.v1_7_R4.DedicatedServer.init(DedicatedServer.java:210) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at net.minecraft.server.v1_7_R4.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:458) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] at net.minecraft.server.v1_7_R4.ThreadServerApplication.run(SourceFile:628) [spigot.jar:git-Spigot-1.7.9-R0.2-207-g03373bb] [22:46:52 INFO]: Server permissions file permissions.yml is empty, ignoring it [22:46:52 INFO]: Done (1,787s)! For help, type "help" or "?" package me.neroos.crafting; import org.bukkit.Material; import org.bukkit.inventory.ItemStack; import org.bukkit.inventory.ShapelessRecipe; import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin{ ItemStack is = new ItemStack(Material.STONE);{ ItemMeta im = is.getItemMeta(); im.setDisplayName(""); is.setItemMeta(im); } public void onEnable() { System.out.println("Wlaczony"); ShapelessRecipe sr = new ShapelessRecipe(is).addIngredient(64, Material.APPLE); ItemStack is = new ItemStack(Material.STONE); ItemMeta im = is.getItemMeta(); im.setDisplayName(""); is.setItemMeta(im); getServer().addRecipe(sr); } } Napisalem prosty crafting, ale wywala blad
×