
AOS
Użytkownik-
Ilość zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Treść opublikowana przez AOS
-
Polecam skrypt od @jahumen
-
Mi działa ten kod prawidłowo, nie daje kurczaków z łapki, tylko z kubełka on right click: if player's tool is bucket named "&6&lKubelek z kurczakami": remove 1 bucket named "&6&lKubelek z kurczakami" from player send "&a<rwa rozpakowywanie, poczekaj" to player wait 10 seconds send "&a&lRozpakowales swoje danie, smacznego :)" to player give 10 cooked chicken named "&6&lKurczak z MCDonalds" to player
-
Ekran po śmierci ma wyglądać np. tak: =============================== Dostałeś BANA Powód: ŚMIERĆ ===============================
-
command /sklep: trigger: set {_1} to player's balance set {_stan} to {_1}/10000*100 open chest with 1 rows named "sklep" to player wait 2 tick format slot 0 of player with 1 of paper named "vip" with lore "VIP: Zakup to za 10000$ lub na www||Masz hajsu: %player's balance%||Masz hajsu w %%: %{_stan}%%%" to close then run [console command "sklep-cmd vip %player%"] command /sklep-cmd [<text>] [<player>]: executable by: console trigger: if arg 1 is "vip": if arg 2 is set: if arg-2's balance is greater than or equal to 10000: send "kupiles se vipa xD za 10.000!" to arg-2 console command "KOMENDA DO NADANIA VIPA" remove 10000 from arg-2's balance else: send "no hajs" to arg-2 To działa. Sprawdzałem
-
Kod powinien działać. Upewnij się, że nie masz wcześniejszego kodu zapisanego w innym pliku *sk. Oraz sprawdź czy dobrze wytabowałeś. Po każdym znaku ":" od nowej lini musi być "TAB" albo ustalona wcześniej przez ciebie ilość spacji
-
command /sklep: trigger: set {_stan} to ( %player's balance% / 10000 ) * 100 open chest with 1 rows named "sklep" to player wait 2 tick format slot 0 of player with 1 of paper named "vip" with lore "VIP: Zakup to za 10000$ lub na www||Masz hajsu: %player's balance%||Masz hajsu w %%: %{_stan}%%%" to close then run [console command "sklep-cmd vip %player%"] command /sklep-cmd [<text>] [<player>]: executable by: console trigger: if arg 1 is "vip": if arg 2 is set: if arg-2's balance is greater than or equal to 10000: send "kupiles se vipa xD za 10.000!" to arg-2 console command "KOMENDA DO NADANIA VIPA" remove 10000 from arg-2's balance else: send "no hajs" to arg-2 Powinno być okej
-
[1.6-1.12] [Sieć] Sieć serwerów MINE24 (W fazie testów) (Hamahi)
AOS odpowiedział(a) na kkxd temat w Archiwum serwerów
Sieć serwerów która dopiero startuje z ponad 15 trybami dla malutkiej ilości osób? I do tego hamachi a nie na VPS czy też hostingu? Aż tak ciężko wydać te minimum 29/39zł na miesiąc? -
Multiverse Core - Stworzysz sobie kilka światów a skrypt na oddzielne czaty. W pluginie skonfigurować możesz aby były oddzielne ekwipunki. Może zadziała na czat przy konkretnym świecie on chat: cancel event set {_} to player's world loop all players in world "%{_}%": send "%displayname of player% &7: &r%message%" to loop-player
-
i może do tego spróbuj "if player is steping" nie wiem czy takie coś może być ale spróbuj
-
options: item: dragon egg itemname: &5&lPandora lore: &7Postaw na ziemi, aby otworzyc. variables: {swieta.%player%} = true command /swieta: trigger: if {swieta.%player%} is true: give {@item} named "{@itemname}" with lore "{@lore}" to player send "&aUtrzymales &7{@item} &a o nazwie &7{@itemname} &a o opisie: &7{@lore}&8." set {swieta.%player%} to false wait 24 hours set {swieta.%player%} to true if {swieta.%player%} is false: send "&aOdebrales juz bonus. Mozna odbierac go co 24h." Zmienna musi być ustawiona na "false" po użyciu komendy, aby za 24 godziny przestawiła się na "true" Kod zaktualizowany w tym poście
-
A ja mam takie pytanie: Jak odczytać uprawnienia gracza? Np. chcę sprawdzić kodem jaką ma rangę "group.*". Jak sprawdzić co kryje się za tą gwiazdką?
-
Skrypt ma 28 linijek co można napisać w 14. Z tego wynika raczej, że zabraniasz sobie nadanie praw autorskich co za tym idzie skrypt owych praw nie zawiera. Każdy może taki skrypt napisać, kod z dokumentacji a nawet w innej kolejności.
-
Daj zamiast "if victim is zombie:" To "if name of victim is "nazwa":"
-
options: maxlvl: 150 killneed: 10 on join: if {LVL::%player%} is not set: set {LVL::%player%} to 1 set {Kills::%player%} to 0 on death: if attacker is player: if victim is zombie: if {Kills::%attacker%} is less than {@killneed}: add 1 to {Kills::%attacker%} if {Kills::%attacker%} is {@killneed}: add 1 to {LVL::%attacker%} set {Kills::%attacker%} to 0 if {LVL::%attacker%} is {@maxlvl}: send "&4Osiagnales juz maksymalny poziom!" to attacker Proszę . Ustaw sobie maxlvl i killneed na potrzebne zabicia do wyższego poziomu. Działa tylko na zombie! Liczę na LIKE
-
Tego nie wklejasz w plugin tylko jako skrypt. "plugins/Skript/scripts" tam się wrzuca z rozszerzeniem ".sk"
-
Spróbuj podmienić "level of attacker/player" na "attacker's/player's level"
-
Chyba o to chodziło
-
Już naprawione i powinno działać
-
Możesz podać błędy?
-
on death: if attacker is player: if victim is player: add 1 to {Lvl::%attacker%} set level of attacker to {Lvl::%attacker%} on join: set level of player to {Lvl::%player%} on respawn: set level of player to {Lvl::%player%} every 60 seconds: loop all players: if level of loop-player is not {Lvl::%loop-player%}: set level of loop-player to {Lvl::%loop-player%} on join: if {Lvl::%player%} is not set: set {Lvl::%player%} to 1 Może będzie działać.
-
Wilkołaki (Lepsze wyrwane serce niż wypisy krew ^^) Snowboard / Narty
-
Kto nie jest ten nie jest. Kto ze mną wypije? Samemu wolno pójdzie
-
C# Ekonomia/Informatyka
-
Na (Ludzie to miało być dokończenie zdań poprzez jedno słowo a nie dwa czy połowę zdania)
-
Przy jakim wydarzeniu są one wyświetlane ? Może da się zmienić w opcjach pluginu? Nie każdy musi posiadać ten plugin.