-
Ilość zawartości
61 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
-
Hobby
Wszystko, co jest związane z komputerami :)
-
Nick w MC
VIROZ_PL
Metody kontaktu
-
Discord
Viroz#6279
Ostatnie wizyty
424 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Virosel

Początkujący III (4/13)
1
Reputacja
-
czyli to powinno dzialac, tak? (dalej jest to samo, co w kodach, ktore podeslalem wyzej) EDIT: Działa, wkleiłem to do banow, mute'ow i wszystkiego, ale co zrobic, aby dalo sie nadac bana/mute'a itd.. graczom offline, ktorzy grali na serwerze?
-
wyzej jest kod managera, a nizej kod z utila: a co do pierwszych trzech punktów, to ten plugin jest przeze mnie teraz przerabiany pod baze danych z YML'a i jest to generalnie stosunkowo stary plugin, a w aktualnie pisanych przeze mnie pluginach uzywam juz loadera do configu (twoj 4 pkt.)
-
Virosel obserwuje zawartość Odczytywanie lokacji , błąd w pobieraniu daty , Łączenie do bazy danych MySQL i 1 inny
-
Cześć, w pluginie na bany(i ogólnie kary) w komendzie tempmute podczas jej używania na konsoli wyświetla się taki błąd: [22:02:05 INFO]: VIROZ_PL issued server command: /tempmute VIROZ_PL 1d e [22:02:05 ERROR]: null org.bukkit.command.CommandException: Unhandled exception executing command 'tempmute' in plugin bans v1.0 at org.bukkit.command.PluginCommand.execute(PluginCommand.java:46) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at org.bukkit.command.SimpleCommandMap.dispatch(SimpleCommandMap.java:141) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.CraftServer.dispatchCommand(CraftServer.java:641) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.handleCommand(PlayerConnection.java:1162) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:997) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:45) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:1) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnectionUtils$1.run(SourceFile:13) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Unknown Source) [?:1.8.0_261] at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) [?:1.8.0_261] at net.minecraft.server.v1_8_R3.SystemUtils.a(SourceFile:44) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.B(MinecraftServer.java:715) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.B(DedicatedServer.java:374) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.A(MinecraftServer.java:654) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:557) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at java.lang.Thread.run(Unknown Source) [?:1.8.0_261] Caused by: java.lang.NullPointerException at java.util.Objects.requireNonNull(Unknown Source) ~[?:1.8.0_261] at pl.jaqubiaq.bans.Commands.tempmutecommand.onCommand(tempmutecommand.java:116) ~[?:?] at org.bukkit.command.PluginCommand.execute(PluginCommand.java:44) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] ... 15 more > tutaj kod klasy tempmutecommand: co dziwne, tabelka sie tworzy https://prnt.sc/wkhd61
-
Witam, Chciałem zapytać, jak mógłbym podłączyć się do bazy danych(za pomocą JDBC - baza jest na MySQL'u) tak, aby przy łączeniu nie podawać bazy(tej, w której będą się zapisywać tabelki) bądź ewentualnie podać bazę "information_schema" bądź "MySQL" (poprostu jakąś bazę domyślna), a potem, podczas włączania pluginu utworzyć bazę, w której będą tworzyć się tabelki i jakoś wybrać bazę te bazę (podana w configu). Póki co nie mam dostępu do komputera, więc później wrzucę kod, którego używam. Z góry dziękuję za pomoc
-
Virosel zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Już sobie poradziłem wcześniej, ale dzięki mimo wszystko dzięki
-
Cześć, piszę plugin, odpowiadający za obsługę sklep(update starszego pluginu, też autorskiego). Napotkałem pewien problem, dane zapisuję w bazie danych. Podczas wpisywania komendy "/balance [jakis losowy nick, ktorego nie bylo na serwerze]" wywala błąd: https://prnt.sc/uopil6 Kod z klas SQLManager i BalanceCommand:
-
A co z direction?
-
Cześć, Z góry przepraszam za to, że otwieram tyle wątkówm, ale mam problem z odczytem lokacji z plików, po próbie teleportacji w to miejsce na konsoli pojawia się błąd: https://prnt.sc/tgxkfh Kod z klasy LocationsManager: kod z klasy AdminCommand: W pliku lokacja jest zapisywana tak: locations: spawn: world: world blockX: 851.3000000119209 blockY: 5.0 blockZ: -209.29947004619046 direction: X: -0.09385672829702806 Y: -0.9947920358991044 Z: -0.09385672829702806 PS. nie chodzi mi o fakt, że nie sprawdzam, czy lokacja została ustawiona, to będę dorabiał później, najpierw chcę sobie poradzić z tym problemem, a dopiero potem zoptymalizować(ładować lokację w metodzie onEnable()) i zabezpieczyć
-
Cześć, piszę pluginy już od jakiegoś czasu, ale ten błąd zauważyłem dopiero wczoraj, a mianowicie gdy otwieram dla kogoś GUI, a ta osoba kliknie poza ekwipunek wywala błąd, mogę go potem podesłać, kiedy będę na komputerze.
-
A czy w jakiś sposób da się stworzyć plik YAML, w sposób, w jaki tworzy się config.yml, mam na myśli, że skopiują się wartości z pliku utworzonego w resources. Chciałem utworzyć plik zawierający wiadomości wysyłane do graczy, ale tworzy się bez wartości kod z FileManager: Jednak sobie poradziłem, przepraszam za problem
-
Sklep napisany, ale miałbym jeszcze jedno szybkie pytanie: Co zrobić aby po wpisaniu argumentu, który nie jest graczem, np. "daiuwdyw)*7)" nie wyświetlał się domyślny błąd Bukkita("An internal error...") kod:
-
Sorry, że piszę kolejną odpowiedź, ale napotkałem kolejny problem. Mam na myśli to, że chciałem "zabezpieczyć" sklep premium, tak żeby nie można było kupić np. rangi VIP dwa razy, w tym celu stworzyłem plik services.yml, w którym chcę zapisywać kupione przedmioty/usługi. Każdej usłudze w pliku konfiguracyjnym przypisuję ID, wszystko działa, lecz po kupieniu jednej rzeczy o ID np. 0, nie można zakupić innej, o ID 1. Kod z PremiumServicesManager(Manager odpowiadający za usługi): Kod z Inventory Listenera: Zapomniałem dodać, że w configu ustalam też czy item/usługę można kupić kilka razy. sekcja config.yml:
-
Serwer jest postawiony na moim komputerze i miał przypisany 1 GB, ale jednak był to problem ramu, po przypisaniu 2 GB wszystko śmiga bez opóźnień, dzięki
-
Broadcast się wyświetla, ale zanim to się stanie jest jakby "chwilowy lag", mam na myśli, że item "odkłada" się po jakiejś sekundzie, broadcast tak samo
-
A jak z broadcastem, też muszęzrobić fora, czy poprostu "pokolorować" listę i Bukkit.broadcastMessage