Skocz do zawartości

Virosel

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    Wszystko, co jest związane z komputerami :)
  • Nick w MC
    VIROZ_PL

Metody kontaktu

  • Discord
    Viroz#6279

Ostatnie wizyty

424 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Virosel

Początkujący III

Początkujący III (4/13)

1

Reputacja

  1. czyli to powinno dzialac, tak? (dalej jest to samo, co w kodach, ktore podeslalem wyzej) EDIT: Działa, wkleiłem to do banow, mute'ow i wszystkiego, ale co zrobic, aby dalo sie nadac bana/mute'a itd.. graczom offline, ktorzy grali na serwerze?
  2. wyzej jest kod managera, a nizej kod z utila: a co do pierwszych trzech punktów, to ten plugin jest przeze mnie teraz przerabiany pod baze danych z YML'a i jest to generalnie stosunkowo stary plugin, a w aktualnie pisanych przeze mnie pluginach uzywam juz loadera do configu (twoj 4 pkt.)
  3. Cześć, w pluginie na bany(i ogólnie kary) w komendzie tempmute podczas jej używania na konsoli wyświetla się taki błąd: [22:02:05 INFO]: VIROZ_PL issued server command: /tempmute VIROZ_PL 1d e [22:02:05 ERROR]: null org.bukkit.command.CommandException: Unhandled exception executing command 'tempmute' in plugin bans v1.0 at org.bukkit.command.PluginCommand.execute(PluginCommand.java:46) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at org.bukkit.command.SimpleCommandMap.dispatch(SimpleCommandMap.java:141) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at org.bukkit.craftbukkit.v1_8_R3.CraftServer.dispatchCommand(CraftServer.java:641) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.handleCommand(PlayerConnection.java:1162) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:997) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:45) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PacketPlayInChat.a(PacketPlayInChat.java:1) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.PlayerConnectionUtils$1.run(SourceFile:13) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Unknown Source) [?:1.8.0_261] at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source) [?:1.8.0_261] at net.minecraft.server.v1_8_R3.SystemUtils.a(SourceFile:44) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.B(MinecraftServer.java:715) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.DedicatedServer.B(DedicatedServer.java:374) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.A(MinecraftServer.java:654) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at net.minecraft.server.v1_8_R3.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:557) [spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] at java.lang.Thread.run(Unknown Source) [?:1.8.0_261] Caused by: java.lang.NullPointerException at java.util.Objects.requireNonNull(Unknown Source) ~[?:1.8.0_261] at pl.jaqubiaq.bans.Commands.tempmutecommand.onCommand(tempmutecommand.java:116) ~[?:?] at org.bukkit.command.PluginCommand.execute(PluginCommand.java:44) ~[spigot.jar:git-Spigot-db6de12-18fbb24] ... 15 more > tutaj kod klasy tempmutecommand: co dziwne, tabelka sie tworzy https://prnt.sc/wkhd61
  4. Witam, Chciałem zapytać, jak mógłbym podłączyć się do bazy danych(za pomocą JDBC - baza jest na MySQL'u) tak, aby przy łączeniu nie podawać bazy(tej, w której będą się zapisywać tabelki) bądź ewentualnie podać bazę "information_schema" bądź "MySQL" (poprostu jakąś bazę domyślna), a potem, podczas włączania pluginu utworzyć bazę, w której będą tworzyć się tabelki i jakoś wybrać bazę te bazę (podana w configu). Póki co nie mam dostępu do komputera, więc później wrzucę kod, którego używam. Z góry dziękuję za pomoc
  5. Już sobie poradziłem wcześniej, ale dzięki mimo wszystko dzięki
  6. Cześć, piszę plugin, odpowiadający za obsługę sklep(update starszego pluginu, też autorskiego). Napotkałem pewien problem, dane zapisuję w bazie danych. Podczas wpisywania komendy "/balance [jakis losowy nick, ktorego nie bylo na serwerze]" wywala błąd: https://prnt.sc/uopil6 Kod z klas SQLManager i BalanceCommand:
  7. Cześć, Z góry przepraszam za to, że otwieram tyle wątkówm, ale mam problem z odczytem lokacji z plików, po próbie teleportacji w to miejsce na konsoli pojawia się błąd: https://prnt.sc/tgxkfh Kod z klasy LocationsManager: kod z klasy AdminCommand: W pliku lokacja jest zapisywana tak: locations: spawn: world: world blockX: 851.3000000119209 blockY: 5.0 blockZ: -209.29947004619046 direction: X: -0.09385672829702806 Y: -0.9947920358991044 Z: -0.09385672829702806 PS. nie chodzi mi o fakt, że nie sprawdzam, czy lokacja została ustawiona, to będę dorabiał później, najpierw chcę sobie poradzić z tym problemem, a dopiero potem zoptymalizować(ładować lokację w metodzie onEnable()) i zabezpieczyć
  8. Virosel

    Błąd z GUI

    Cześć, piszę pluginy już od jakiegoś czasu, ale ten błąd zauważyłem dopiero wczoraj, a mianowicie gdy otwieram dla kogoś GUI, a ta osoba kliknie poza ekwipunek wywala błąd, mogę go potem podesłać, kiedy będę na komputerze.
  9. A czy w jakiś sposób da się stworzyć plik YAML, w sposób, w jaki tworzy się config.yml, mam na myśli, że skopiują się wartości z pliku utworzonego w resources. Chciałem utworzyć plik zawierający wiadomości wysyłane do graczy, ale tworzy się bez wartości kod z FileManager: Jednak sobie poradziłem, przepraszam za problem
  10. Sklep napisany, ale miałbym jeszcze jedno szybkie pytanie: Co zrobić aby po wpisaniu argumentu, który nie jest graczem, np. "daiuwdyw)*7)" nie wyświetlał się domyślny błąd Bukkita("An internal error...") kod:
  11. Sorry, że piszę kolejną odpowiedź, ale napotkałem kolejny problem. Mam na myśli to, że chciałem "zabezpieczyć" sklep premium, tak żeby nie można było kupić np. rangi VIP dwa razy, w tym celu stworzyłem plik services.yml, w którym chcę zapisywać kupione przedmioty/usługi. Każdej usłudze w pliku konfiguracyjnym przypisuję ID, wszystko działa, lecz po kupieniu jednej rzeczy o ID np. 0, nie można zakupić innej, o ID 1. Kod z PremiumServicesManager(Manager odpowiadający za usługi): Kod z Inventory Listenera: Zapomniałem dodać, że w configu ustalam też czy item/usługę można kupić kilka razy. sekcja config.yml:
  12. Serwer jest postawiony na moim komputerze i miał przypisany 1 GB, ale jednak był to problem ramu, po przypisaniu 2 GB wszystko śmiga bez opóźnień, dzięki
  13. Broadcast się wyświetla, ale zanim to się stanie jest jakby "chwilowy lag", mam na myśli, że item "odkłada" się po jakiejś sekundzie, broadcast tak samo
  14. A jak z broadcastem, też muszęzrobić fora, czy poprostu "pokolorować" listę i Bukkit.broadcastMessage
×
×
  • Dodaj nową pozycję...