Skocz do zawartości

mariusz66071

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez mariusz66071

  1. variables: {coins.%player%}=0 command /daj [<item>] [<player>]: executable by: console trigger: {coins.%player%} is more than 30: <------- dlaczego to nie działa gdy testuje na serwie???? give arg 1 to player-arg command /sklep: trigger: open chest with 1 rows named "sklep" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond named "Surowce" to close then run [execute console command "daj 30 1 %player%"] command /set [<integer>]: trigger: set {coins.%player%} to {coins.%player%} + arg 1 command /ile: trigger: send "%{coins.%player%}%"
  2. variables: {kasa.%player%}=0 command /daj [<item>][<integer>][<player>]: executable by: console trigger: give arg 1 to player-arg command /sklep: trigger: open chest with 1 rows named "sklep" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond named "Surowce" to close then run [execute console command "daj 20 20 20 %player%"] command /ile: trigger: send "%{kasa.%player%}%" command /dodaj: trigger: set {kasa.%player%} to {kasa.%player%} + 2000 command /zero: trigger: set {kasa.%player%} to 0 jak zrobić by tutaj jeszcze na górze sprawdzało czy gracz ma wystarczająco punktów???????
  3. Ale ja chce żeby to była jedna komenda pod wszystko czyli chce żeby sprawdzało sobie jaka jest cena z argumentu że jest taka komenda /daj 20 20 20 %player% i dwie pierwsze to item a trzecia to cena. I jak zrobić by sprawdzało czy ta cena jest mniejsza niż balans gracza? Bo chce zrobić tak że gracz kopie dostaje kase a jak będzie miał te 20 to sobie kupi?
  4. a powiecie mi jeszcze jak zrobić by sprawdzało czy gracz ma wystarczającą liczbe monet??? by kupić dany przedmiot
  5. Dlaczego to nie działa??? Prosze o pomoc jak najszybciej command /daj [integer] [<item>] [<player>]: executable by: console trigger: give arg 1 arg 2 to %player-arg% command /sklep: trigger: open chest with 1 rows named "sklep" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond named "Surowce" to run [execute console command "/give 20 20 %player%"]
  6. Chodzi mi mniej więcej o to by gracz wpisując dwa argumenty id przedmiotu i ilość mógł dostać właśnie taką ilość tego przedmiotu zrobiłem coś takiego ale to nie działa: command /daj [<integer>] [<integer>]: trigger: give arg 2 arg 3 to player-arg ale to nie działa
×