Skocz do zawartości

ProxEQ Gamingowy

Użytkownik
  • Zawartość

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O ProxEQ Gamingowy

  • Tytuł
    Użytkownik III

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Daleko
  • Hobby
    Dużo ich :)
  • Nick w MC
    ProXEQ__

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ProxEQ Gamingowy

    zzAlert - skypt na powiadomienia

    @Turas Heh, dzięki za wspomnienie o autorze GUI wygląda fajnie Dodam cię nawet do tematu
  2. ProxEQ Gamingowy

    Jak komunikować skrypty ze sobą?

    No tyle to ja wiem Ale mi to jakoś nie działa
  3. ProxEQ Gamingowy

    Jak komunikować skrypty ze sobą?

    Na czy jeden z drugim, Przesyłać między sobą informacje (ZMIENNE)!
  4. ProxEQ Gamingowy

    Jak komunikować skrypty ze sobą?

    Potrzebuje takiej opcji, czy ona w ogóle istnieje?
  5. ProxEQ Gamingowy

    Problem ze skryptem

    command /sponsor: trigger: send "&8&m-------[ &9&lSponsor &8&m]&8&m--------" send " " send "&7Posiada to samo co &6&lVIP &7i &6&lSVIP" send "&7Ranga kosztuje 7zl na edycje" send "&9Sponsor &7posiada kit sponsor , kit tnt " send "&7Posiada 50% mniej itemow na gildie" send "&7Prefix &8[&9S&8] &7%player%" Wszystko wydaje się dobrze
  6. ProxEQ Gamingowy

    Nie prawidłowa opłata

    Zamień przecinki na kropki Liczę na Like oraz najlepszą odpowiedź
  7. ProxEQ Gamingowy

    PQALERT - Skrypt na ALERT w GUI

    @CookieGra A jakie masz dodatki do Skript?
  8. ProxEQ Gamingowy

    Skrypt na scoreboard !

    CrisbyBoard + PlaceholderAPI oba pluginy i masz naprawdę fajny scoreboard Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka
  9. ProxEQ Gamingowy

    Wyłączenie komunikatu.

    Prostsza wersja: # Skrypt jest demono10000 Link: https://www.youtube.com/watch?v=3WjngZkXskg command /clearlag: trigger: if player has permission "sk.clearlag": delete all dropped items send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players every second: add 1 to {clearlagg} if {clearlagg} is 120: send "&2Za 60 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 150: send "&2Za 30 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 170: send "&2Za 10 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 180: delete all dropped items send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players set {clearlagg} to 0 Bardziej zaawansowana: Stworzył: @Assasa Link: OPTIONS: # Czy moby na świecie są włączone ( False - nie | True - tak ). mobs: true # Czy powiadomienia mają byc włączone ( False - nie | True - tak ). automessage: true # Na jakich światach ma usuwać itemy i potwory ( all - na wszystkich | world and lobby - tak dodajemy kolejno swiaty ). world.clear: all # Do dodania! # Jakie moby ma usuwać ( all - wszystkie | pig,zombie - tak dodajemy kolejno moby ). mobs.clear: all # Wiadomość powiadomienia za ile sekund/minut/godzin usuną się itemy z podłogi. automessage.warningmessage: "&7[&4ClearLag&7] &cPrzedmioty Zostana Usuniente z ziemi w ciagu %{automessage.true}% min!" # Wiadomość powiadomienia usuniecia itemów z podłogi. automessage.clearmessage: "&7[&4ClearLag&7] &aUsunięto %{itemy.usuniete}%!" # Wiadmość powiadmienia usunietia itemów przez gracza. automessage.clearmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles itemy z podlogi!" # Wiadmmość gdy gracz usunie moby. automessage.killmobsmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles wszystkie moby z serwera!" # Wiadomość gdy moby są wylaczone dla ( /lagg killmobs ). send.killmobs.flase: "&7[&4ClearLag&7] &cNie mozna usuwać mobów na serwerze gdy sa wylaczone!" # Wiadomość wyslietlana gdy ktos nie ma permissji do tej komendy. message.nopermission: "&7[&4ClearLag&7] &cNie masz uprawnien do tej komendy!" command /laggg [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: if player has permission "lagg.help" or "lagg.*": send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------" send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)" send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)" send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)" send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)" send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)" send "&3------------------------------------------" stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is not "clear" or "killmobs" or "area" or "reload" or "tps": if player has permission "lagg.help" or "lagg.*": send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------" send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)" send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)" send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)" send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)" send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)" send "&3------------------------------------------" stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "clear": if player has permission "lagg.clear" or "lagg.*": if {@mobs} is false: execute console command "/killall drops" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall drops" execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear}" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "killmobs": if player has permission "lagg.killmobs" or "lagg.*": if {@mobs} is false: send {@send.killmobs.flase} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" send {@automessage.killmobsmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear}" loop 100 times: send "" send {@automessage.killmobsmessage.player} stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "area": if player has permission "lagg.area" or "lagg.*": if arg 2 is set: if {@mobs} is false: execute console command "/killall drops" send {@automessage.clearmessage.player} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall monster %arg 2%" execute player command "/killall drops %arg 2%" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear} %arg 2%" execute player command "/killall drops %arg 2%" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: send "&7[&4ClearLag&7] &cPodaj ilosc kratek!" else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "reload": if player has permission "lagg.reload" or "lagg.*": execute player command "/killall drops" execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" execute player command "sk reload %script%" else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "tps": if player has permission "lagg.tps" or "lagg.*": send "&7[&4ClearLag&7] &aTPS: &6%tps%." stop else: send {@message.nopermission} stop every 60 seconds: if {@automessage} is true: if {automessage.true} is not set: set {automessage.true} to 5 if {automessage.true} is not 0: remove 1 from {automessage.true} if {automessage.true} is 3: broadcast {@automessage.warningmessage} stop if {automessage.true} is 1: broadcast {@automessage.warningmessage} if {automessage.true} is 0: set {automessage.true} to 5 loop all dropped items: set {_itemy.usuniete} to loop-entity wait 2 tick set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": wait 4 tick broadcast {@automessage.clearmessage} execute console command "/killall monster" execute console command "/killall drops" else: wait 4 tick broadcast {@automessage.clearmessage} execute console command "/killall drops" execute console command "/killall {@mobs.clear}"
  10. ProxEQ Gamingowy

    Wyłączenie komunikatu.

    @TheSzebaXD Prawdopodobnie masz plugin lub skrypt na clearlaga, często proste pluginy lub skrypty wykorzystują tą komendę do odlagowania serwera. Lepiej zastąpić je np. ClearLag'iem Pozdrawiam
  11. ProxEQ Gamingowy

    Sellall

    Spróbuj zamiast tego wpisać: if player has {_item}:
  12. ProxEQ Gamingowy

    PQALERT - Skrypt na ALERT w GUI

    @SernickLOL Jeśli tak myślisz to ok Nie wnikam! Każdy ma swoje zdanie
  13. ProxEQ Gamingowy

    2 strona gui

    Tutaj masz to dość fajnie wyjaśnione, musisz tylko nie kopiować tego co od topki
  14. ProxEQ Gamingowy

    Automessage

    Proszę, liczę na lajka Jeśli chcesz skrypt napisz poniżej
  15. ProxEQ Gamingowy

    Event w sk

    on step on water: teleport player to {waterspawn} command /setwaterspawn: permission: sk.waterspawn # <- Permissja do ustawiania spawna :D permission message: &cNie masz uprawnienia &f(sk.waterspawn) trigger: set {waterspawn} to location of player send "&9W&bSPAWN &8: &7Ustawiles WATER spawn!" stop Nie testowane! //EDIT wytabuj sobie
×