Skocz do zawartości

ProxEQ Gamingowy

Użytkownik
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O ProxEQ Gamingowy

  • Tytuł
    Użytkownik III
  • Urodziny 25.04.2001 (18.333365934 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska, Wielkopolska
  • Hobby
    Programowanie, Informatyka, Dziewczyny :3
  • Nick w MC
    Szujmas

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1 016 wyświetleń profilu
  1. Jeśli chcesz tutaj masz kod z skript-mirror import: net.ess3.api.events net.ess3.api.events.UserBalanceUpdateEvent on UserBalanceUpdateEvent: set {_p} to event.getPlayer() #Zmienna {_p} to nick gracza :) #Pozdro ProXEQ tym w prosty sposób możesz aktualizować monety nie znam się na scoreboard'ach więc nie dokończe
  2. Ale przecież na PaperSpigot 1.12.2, bez problemu działa najnowszy skript Nie obsługiwane są wersje starsze od 1.9, z tego co pamiętam XD
  3. @Toori6666 SkQuery-Lime nie działa na 1.8.8 (Ale spróbuje zrobić FIX'a na tą wersje). Ale polecam ci przejść na TacoSpigot/PaperSpigot 1.12.2 z wgranymi pluginami ViaVersion, ViaBackwards i ViaRevind dzięki temu zyskasz większą pulę graczy, poprzez to że gracz może wejść nawet z wersji 1.7.10 i tak aż do najnowszej
  4. @Toori6666 Podaj wersje serwera, oraz wersje Skript i SkQuery (Przypominam że musi być to SkQuery-Lime)
  5. @xAxee Dzięki za podpowiedzi, tylko że metoda zapisu całej skrzyni, w moim przypadku bardzo obciążała cały serwer. Co do configu, to nie chce dawać innych pluginów niż Skript i SkQuery-Lime, a nie wiem czy SkQuery w tej wersji obsługuje yml Config lore sejfu jest aktualnie opcją bardzo odległą, ponieważ właśnie z niego pobierana jest większość informacji jak id czy właściciel, ale gdy się dowiem jak zrobić yaml to o tym pomyślę! ##EDIT Co do eventu to faktycznie mój błąd, będzie poprawione w wersji 1.2 (To wszystko wina lenistwa ) Dzięki i pozdrawiam
  6. ProxEQ Gamingowy

    Główka

    set slot 1 of player to player's skull with custom nbt "{SkullOwner:{Id:""2880e37d-92a8-4bcd-8677-552fa25ce80a"",Properties:{textures:[{Value:""eyJ0ZXh0dXJlcyI6eyJTS0lOIjp7InVybCI6Imh0dHA6Ly90ZXh0dXJlcy5taW5lY3JhZnQubmV0L3RleHR1cmUvNDFjYTdjZWY3YmMyOTI3ZWI5NGQ0YTY5MGE0MTQ4YTIxNDk4MjJlM2E2MGMwNjExYWEyYTNhNjUzM2I3NzE1In19fQ==""}]}}}" named "&5Dodatki" Spróbuj tak!
  7. ProxEQ Gamingowy

    Sejf

    Proszę
  8. PQSEJFY Sytem sejfów na twój serwer Minecraft Witam, dawno mnie tu nie było ale 2 dni temu zajrzałem, i spostrzegłem że dużo osób prosi o skrypt na sejfy jak na jednym z popularnych serwerów MediumHC. Więc postanowiłem napisać owy skrypt. Myślę że mechanika jest dość prosta i zrozumiała dla normalnego użytkownika tego skryptu, jego dokładne działanie możecie zobaczyć na GIF'ie poniżej. ZALETY SKRYPTU • Posiada niecałe 120 linijek. • Sejfy są oznaczane po ID. • System Łomów dzięki którym możemy przywłaszczyć sobie cudzy sejf (Jeśli go zdobędziemy) • Każdy gracz dostaje sejf na start! • Każdy gracz może mieć tyle sejfów ile tylko zapragnie! DZIAŁANIE SKRYPTU KOMENDY SKRYPTU • /asejf - Spis komend skryptu (sejf.help) • /asejf give <nick> - Daje danemu graczowi sejf. (sejf.give) • /asejf givekey <nick> <ilosc> - Daje graczowi daną ilość łomów (sejf.givekey) • /asejf open <id> - Otwiera sejf o danym ID (sejf.open) • /asejf clear <id> - Czyści dany sejf! (sejf.clear) • /asejf reload - Przeładowywuje skrypt (sejf.reload) WYMAGANE DODATKI - Skript (Link) - SkQuery-Lime (Link) POBIERANIE SKRYPTU • Wersja 1.0 (27.07.2019) - • Wersja 1.1 (28.07.2019) - Zmiany: - Dodano więcej opcji konfiguracji. - Zablokowano możliwość przypadkowego położenia sejfu. - Zablokowano możliwość włożenia sejfu do sejfu • Wersja 1.2 (28.07.2019) - Zmiany: - Dodano pełną konfiguracje YAML, wystarczy wrzucić a folder z Config.yml stworzy się sam. - Przepisano kod na obsługę funkcji, dzięki czemu stworzyło się takie małe API - Zoptymalizowano kod • Wersja 1.3 (28.07.2019) - Zmiany: - Naprawiono wiele błędów. - Dodano komendę /asejf open <id> - Dodano wiadomość przy poprawnym użyciu łomu! PODOBA CI SIĘ SKRYPT? NIE ZAPOMNIJ DAĆ + ORAZ LIKE! POZDRAWIAM PROXEQ
  9. ProxEQ Gamingowy

    Kowal

    Sprawdzony działa Liczę na like
  10. https://forums.skunity.com/resources/tuske-custom-enchantments-gui-manager-and-more.16/download?version=742 Wystarczy że pobierzesz ❤ i wrzucisz do folderu Plugins, i radzę zmienić na Spigot bo CraftBukkit generuje duże lagi ✌
  11. @ProBakush By zadziałało potrzebujesz jeszcze SkQuery, ale nie polecam ci robić tą metodą. TuSke działa o wiele lepiej. i jest bardziej zaawansowane np: open chest with 1 rows named "&a&lWybierz zestaw:" to player zapiszesz w TuSke tak open virtual chest inventory with 1 rows named "&a&lWybierz zestaw:" to player a formatowanie: format slot 1 of player with (item) to close then run [make player execute command (komenda)] A w TuSke: format gui slot 1 of player with (item) to close then run player command "(komenda)"
  12. @ProBakush Podaj wersje serwera, Wersje Skript, oraz zainstalowane dodatki. Może być taka sytuacja że ktoś nie ma żadnej z tych uprawnień
  13. options: tag=&8&l[&4&lMUTE&8&l] command /mute [<text>] [<text>] [<text>]: permission: skrypt.mute permission message: &cNie masz dostepu do tej komendy. trigger: set {_p} to arg 1 parsed as offlineplayer set {_t} to arg 2 parsed as integer set {_r} to arg 3 if {_p} is not set: send "&cMusisz wpisac nick osoby ktora chcesz uciszyc !" if {_t} is not set: send "&cMusisz wpisac czas ucziszenia !" if {_r} is not set: set {_r} to "" else: set {_r} to "za %arg 3%" execute player command "emute %arg 1%" broadcast "{@tag} &c%{_p}% zostal uciszony przez %player% %{_r}% &f(%{_t}% MINUT)" send "&cZostales uciszony na %{_t}% minut, nie odzywaj sie !" to {_p} set {_time} to "%{_t}% minutes" parsed as timespan # Tutaj ustawiasz czas wait {_time} execute player command "eunmute %{_p}%" send "{@tag} &cTwoja kara sie skonczyla, odzyskales mowe." to {_p} Powinien działać ✌
  14. Cześć! Z wielkim żalem muszę przełożyć start serwera, wynika to z tego że zachorowała bardzo bliska mi osoba, i nie będę mieć czasu na prowadzenie serwera. Serdecznie przepraszam, i dziękuję za takie zainteresowanie projektem. Serdecznie zapraszam na serwer w późniejszym terminie. Pozdrawiam i życzę miłych, pogodnych, szczęśliwych świąt ?? oraz udanego sylwestra ?.
  15. @Crapteep Serwer startuje 21 Grudnia 2018 roku, a 15 grudnia 2018 serwer zostaje otwarty dla społeczności (dokładniej podpięta domena), więc zapraszam na BETA TESTY, potrzebujemy dużo rzeczy przetestować, ponieważ nie wiem jak nasze systemy i sam edytowany przez nas silnik Spigot poradzi sobie przy większej liczbie graczy. Serdecznie dziękuję za opinie, błąd zostanie czym prędzej naprawiony ? Pozdrawiam ProXEQ
×