Skocz do zawartości

Norbiros

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Norbiros

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1 025 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Norbiros

  1. Problem w tym kodzie jest taki ze musisz dodac eventy, ktore wykryja np. smierc lub wyjscie z serwera. Jesli w swiecie RainBow jest tylko 1 boss i tylko jedna walka to mozes uzyc if amount of all players in world "RainBow" is not 0
  2. if length of "%loop-player's tag%" is less than 15 - length of {zmienna}: Jeśli dobrze rozumiem to szukasz czegoś takiego
  3. if player has barrel named "nazwa": Mam nadzieję że pomogłem
  4. if player has barrel named "ryż": To powinno zadziałać
  5. W normalnym one block bloki z grawitacją spadają do voida, z tego co pamiętam. Jak coś podłóż pod dpód blok.. Może dodaj funkcję która sprawdzi czy po 3 sekundach blok jest piaskiem, jeśli nie, wygeneruje następny blok...
  6. Norbiros

    spawner

    Tak! Lecz potrzebujesz addonu obsługującego NBT. Polecam skBee. Jeśli masz ten plugin, użyj tego kodu. on block place: player's tool is spawner named "Nazwa" wait 1 tick add "{EntityId:cow} to nbt od event-block Sprawdź to... Jeśli to nie zadziała zamień add na set i dopasuj kod wtedy
  7. Sądzę że nie. Jeśli dokonasz tego jakoś w command blokach z np. Shulkerami to spróbuję to przez)umaczyć na skript. Ale po co? Nie możesz np. Barier blocka pod spodem? Jak powieszenie po co to potrzebujesz - spróbuję coś wymyślić...
  8. Hej, musisz mieć loopa np. While. Za tem kiedy włączysz ma wysyłać dopóki zmienna nie wróci na 0 set {drop::turbodrop::time} to {_n} while {drop::turbodrop::time} is not 0: if {drop::turbodrop::time} is not set: stop sens action bar .... wait 1 second Sądzę że powinno działać, ale nie testowane w razie problemów - pisz.
  9. on death: if victim's name is "&8[&4&lBOSS&8] &6RainBow Forest": if attacker is a player: clear drops execute console command "spawn %attacker%" loop drops: drop loop-value at playerommand Powinno być Ps: na końcu ma być po prostu "player"...
  10. Norbiros

    Cuboidy 1.17

    Jakie Addony do skrypta masz i czy chcesz zainstalować jakiś do world guard (tworzenie regionów). Czy mam to zrobić w samym czystym skripcie?
  11. Dziękuję Mushkrem za pomoc. Wstawienie się za mnie na serwerze Disky i wyjaśnienie sytuacji, nie znając mnie. Jeszcze raz dziękuję :D

  12. Ok... To zaraz poprawię
  13. Czy ustawiając to: Muszę zmieniać odczytywanie we wszystkich skryptach używającej tej zmiennej? A mogę zrobić tak? Tekst zapisuje się po resecie... Wersja to (pod /skript info pokazuje): - DiSky v2.1 (https://disky.itsthesky.info/)
  14. on quit: set {czas::%player%} to time played of player command /statystyki [<player>]: aliases: staty trigger: if arg-1 is set: set {_} to arg-1 else: set {_} to player send "&8● &7=-=-=-= &8● &cStatystyki &8● &7=-=-=-= &8●" send "&6Zabojstwa: &7%{kile::%{_}%}%" send "&6Smierci: &7%{dedy::%{_}%}%" send "&6Zabite moby: &7%{moby::%{_}%}%" if player is online: send "&6Czas grania: &7 %time played of {_}%" stop send "&6Czas grania: &7%{czas::%{_}%}%" #Nie da się wywołać czasu grania gdy ktoś nie jest online. Za tem musimy dawać zmienną. Aby nie lagowało zapisywanie zmiennej jest #tylko przy wyjściu, a w innych przypadkachjest czas grania :D on death: if victim is player: add 1 to {kile::%attacker%} add 1 to {dedy::%victim%} else: add 1 to {moby::%attacker%} Nie testowane lecz powinno działąć...
  15. Norbiros

    Pomoc z MySql

    Znalazłem to: I w dodatku. W mySql, nie tworzą się: Database: skript, Tabela: variables Myślałem że się same tworzą... ALe może trzeba samemu je stworzyć a skript będzie zapisywał? PS: Kropka nie pomogła...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...