command fireballwand:
aliases: /fbwand
trigger:
give player 1 blaze rod named "&5Pixie Fireball Thrower"
set {cooldown.%player's uuid%} to false
on join:
set {cooldown.%player's uuid%} to false
on right click:
if player's tool is blaze rod named "&5Pixie Fireball Thrower":
if {cooldown.%player's uuid%} is false:
set {loc.%player%} to block above block above player's location
loop 2 times: # change how many fireballs are shot here!
shoot fireball from player's head at speed 5
wait 2 tick
set {cooldown.%player's uuid%} to true
wait 10 seconds # change the cooldown here
set {cooldown.%player's uuid%} to false
else:
send action bar "&cWait for the cooldown!" to player
on projectile hit:
projectile is a large fireball
loop players in radius 4 around the projectile:
damage loop-player by 5
on damage of player:
damage cause is projectile
cancel event
w evencie `on projectile hit:` chyba nie da się pobrać osoby, która użyła fireballa ponieważ to skrypt spawni owego fireball'a.
Dąże do tego, że nie da się anulować otrzymanie obrażeń dla osoby, która użyła tego "fireball thrower'a" (no ale jest szansa że się myle)
Jedynie co mi przychodzi do glowy to jakoś podpiąć UUID fireballa i wtedy sprawdzać czy gracz ma nie otrzymać obrażeń od niego