Skocz do zawartości

Alanekx123xx1

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Alanekx123xx1

  • Urodziny 17 maja

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Minecraft
  • Hobby
    Skript, Huba Buba
  • Nick w MC
    Alanekx123xx1

Ostatnie wizyty

779 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Alanekx123xx1

  1. Okej znalazłem dodatek MorkazSk, którym można zablokować event on block fall. Temat do zamknięcia.
  2. Zależało mi na tym aby pod głównym blokiem nic nie było, aby gracz mógł kopać z wszystkich stron .
  3. Chciałem zrobić coś na wzór oneblocka w skript, ale właśnie taki problem napotkałem
  4. Witam, czy jest możliwość skryptem położenia piasku, które lewituje (mam na myśli, że nie spada). Z góry dzięki
  5. Warto też zmienić z {playerAccountMoney.%player%} na {playerAccountMoney::%player%}
  6. Dzięki za odpowiedź, zrobiłem ten skrypt, i przenosi na sklepmc, ale jak mogę podłączyć domenę pod tą stronę ct8.pl, jestem w tym kompletnie zielony
  7. Witam, Chciałem podłączyć sklepmc pod domene, ale nie wiem jak to zrobić. Domenę mam podłączoną pod serwer minecraft, ale chcę aby osoby co wchodzą z przeglądarki były przekierowywane do strony sklepmc.
  8. Sory za późną odpowiedź, ale wszystko działa i wielkie dzięki za pomoc Temat do zamknięcia.
  9. Witam, Jak mógłbym napisać skrypt w którym po wpisaniu komendy np. /diament zamienia się blok na który patrzy/celuje gracz w blok diamentów?
  10. Witam, czy jest w ogóle możliwość, aby podczas teleportacji gracza nie zmieniło się jego miejsce patrzenia? Ponieważ, kiedy gracz patrzy się w dół i zostanie przeteleportowany to miejsce jego patrzenia zmienia się na inne, znaczy zawsze chyba jest te same, ale chodzi mi o to, żeby gracz po przeteleportowaniu patrzył się w miejsce, w które patrzył się przed teleportacją, czyli na przykład w dół. Wybaczcie, że tak chaotycznie to opisałem.
  11. Zainstalowałem purpur i odpaliłem z samym skriptem ale wciąż nie działa, jednak znalazłem że dodatek skRayFall posiada coś takiego "Absolute Amount of Items" i to działa. Więc wielkie dzięki za pomoc, ale to jedyne co mi pomogło. Temat do zamknięcia
  12. Zapomniałem, używałem 2.5.3 na 1.17.1 a nie na 1.8.8. Zmieniłem na wersję 2.6-beta3 Ale niestety dalej nie działa (silniku nie zmieniałem) Edit: Zmieniłem na silnik tuinity i dalej nie działa
  13. function Cucumbers(p: player, cucumbertype: integer): if {_cucumbertype} is 1: set {_i} to 0 loop 41 times: if slot {_i} of current inventory of {_p} is stick named "Cucumbers": broadcast "Cucumber!" add 1 to {_i} Pomyślałem jeszcze o czymś takim ale to też nie działa...
  14. Mam skript 2.5.3 na 1.8.8 I silnik Paper
×
×
  • Dodaj nową pozycję...