Skocz do zawartości

Twojakopa

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Twojakopa

  • Tytuł
    Początkujący II
  1. Sloty zbroji

    nie działa
  2. Sloty zbroji

    Jak zrobić by było można założyć zbroję ale zdjąć już nie? zdejmnąć -> zdjąć //xVendrome
  3. setowanie zmiennej na atakujacego

    on damage: if victim is player: set {xattacker.%victim%} to attacker #Tu nie miało być victim? ale to niewazne attacker ponieważ setuję zmienną u victim na atackera a za 2 dzięki ci ;-)
  4. witam, oto kod: on damage of player: if victim is player: set {xattacker.%victim%} to attacker on death of player: tutaj jest kod itd add 1 to {kill.{xattacker.%victim%}} i dla czego to nie działa?
  5. /komenda <tab>

    robiłem tak i się nie da bo wyskakuje "BLAD: Nie znaleziono silnika" proszę się nie udzielać jeżeli chcesz nabijać posty!
  6. [SkQuery] /komenda <tab>

    da się bukkita ale spigota już nie
  7. /komenda <tab>

    tak ? tylko że na lvlup.pro nie da się wgrać spigota
  8. Napisze ktos zaawansoway skrypt

    Napiszę ktoś skrypt na /votekick <player>? chodzi o to że jeżeli gracz wpisz /votekick <nick> dodaje 1 do zmiennej i jak wpisze to 3 osoby to kicka gracza z serwera i resetuje mu zmienna jeżeli gracz raz zgłosi gracz to już drugi raz tego samego nie może ale innych może i żeby jeszcze nie było można zgłosić siebie
  9. /komenda <tab>

    próbowałem ale nie działało
  10. Topka skript kod jest!

    nie prawda ten testowałem nic się nie resetuje //Usuwam niewłaściwe treści ~Myszak
  11. Topka skript kod jest!

    Przerobi ktoś ten skrypt żeby po wpisaniu /top wyświetlało się gui i tam 5 główek i ile dany gracz ma {stone::%player%}? on join: {stone::%player%} is not set: set {stone::%player%} to 0 {nick::%player%} is not set: set {nick::%player%} to uncolored display name of player on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} command /top [<integer=1>]: trigger: set {_strony} to rounded up (size of {stone::*} / 5) arg is between 1 and {_strony}: send "ranking kopaczy kamienia" loop {stone::*}: set {_lista::%loop-index%} to loop-value set {_num} to size of {_lista::*} set {_max} to arg * 5 set {_min} to {_max} - 4 loop {_max} times: loop {_lista::*}: {_wartosc.%loop-number%} is not set: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value-2 set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index loop-value-2 is more than {_wartosc.%loop-number%}: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value-2 set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_nazwa.%loop-number%}%} loop {_max} times: loop-number is between {_min} and {_max} loop-number <= {_num}: send "%loop-number%. %{nick::%{_nazwa.%loop-number%}%}% (%{_wartosc.%loop-number%}%)" {_max} is more than {_num}: set {_r} to {_num} loop {_max} - {_num} times: add 1 to {_r} send "%{_r}%. brak" send "Strona: %arg% z %{_strony}%" stop {_strony} is 1: send "Wyniki mieszcza sie na 1 stronie." stop send "Wyniki mieszcza sie na %{_strony}% stronach."
  12. odleglosc

    Napisze ktoś taki skrypt że jeżeli wpisze komende /dajblok: to daje bloka diamentu każdemu graczowi które jest 50 kratek od gracza który wpisał to komende Zapomiałem loopa wstawić ale myślę że wiesz o co chodzi command /dajblok: permission: blok.dajblok permission message: &cNie posiadasz uprawnien trigger: #tutaj sprawdza czy sa jacys gracze w poblizu jezeli sa to wykonuj @down #daje kazdemu graczowi blok diamentu w poblizu 50 kratek czyli jakos : give 1 diamond block to loop-players czy jak tam jak z loopem send "&aDales diamentowy blok graczom: #Tutaj maja byc gracza ktorzy dostali#" else: #Jezeli nie ma zadnych graczy send "&cNie ma zadnych graczy w poblizu"
  13. [WildSkript] Plik .YML - pełna wersja!

    herhor67 Zrobisz dla mnie kwałek kodu? chcę żę wyszukuje czy w plugins/skrip/scripts jest plik config.yml jeżeli nie ma tworzy ten plik #automsg wiadomosc: "nwm" czas: 1 i w nim pisze i żeby tam dało się ustawić wiadomość i co ile czasu ma być puszczana bardzo prosze ;(
  14. Tab w skript? ;(

    Da się jakoś zrobić by w slocie 2 na tabie pisało "Witaj"? # Set slot [Object].set{[number], [text]}; # Send tab object to player [Object].send{[player]}; # Save backup list [Object].getBackup{}; # Restore tab from backup list [Object].send{[backup list]};
  15. be unstealable - gdzie dodać?

    po co ci to be unstealable jeżeli ustawiłeś to run?
×