Twojakopa

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Twojakopa

Użytkownik
Użytkownik
  • Tytuł
    Początkujący II
  1. nie działa
  2. Jak zrobić by było można założyć zbroję ale zdjąć już nie? zdejmnąć -> zdjąć //xVendrome
  3. on damage: if victim is player: set {xattacker.%victim%} to attacker #Tu nie miało być victim? ale to niewazne attacker ponieważ setuję zmienną u victim na atackera a za 2 dzięki ci ;-)
  4. witam, oto kod: on damage of player: if victim is player: set {xattacker.%victim%} to attacker on death of player: tutaj jest kod itd add 1 to {kill.{xattacker.%victim%}} i dla czego to nie działa?
  5. robiłem tak i się nie da bo wyskakuje "BLAD: Nie znaleziono silnika" proszę się nie udzielać jeżeli chcesz nabijać posty!
  6. ej czemu to przniosłeś ja chcę skrypt ;/ //Nic nie pisałeś, że chcesz skrypt ~
  7. próbowałem tak ale gdy chodzę po spawnie to wyrzuca za spawn ;(
  8. cześć czy da się zrobić taki skrypt że gdy łazimy po regionie spawn to nic się nie dzieję, ale gdy opuścimy region spawn to już nie możemy tam wejść tylko komendą spawn!?
  9. skquery

    da się bukkita ale spigota już nie
  10. tak ? tylko że na lvlup.pro nie da się wgrać spigota
  11. Napiszę ktoś skrypt na /votekick <player>? chodzi o to że jeżeli gracz wpisz /votekick <nick> dodaje 1 do zmiennej i jak wpisze to 3 osoby to kicka gracza z serwera i resetuje mu zmienna jeżeli gracz raz zgłosi gracz to już drugi raz tego samego nie może ale innych może i żeby jeszcze nie było można zgłosić siebie
  12. próbowałem ale nie działało
  13. nie prawda ten testowałem nic się nie resetuje //Usuwam niewłaściwe treści ~Myszak
  14. Przerobi ktoś ten skrypt żeby po wpisaniu /top wyświetlało się gui i tam 5 główek i ile dany gracz ma {stone::%player%}? on join: {stone::%player%} is not set: set {stone::%player%} to 0 {nick::%player%} is not set: set {nick::%player%} to uncolored display name of player on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} command /top [<integer=1>]: trigger: set {_strony} to rounded up (size of {stone::*} / 5) arg is between 1 and {_strony}: send "ranking kopaczy kamienia" loop {stone::*}: set {_lista::%loop-index%} to loop-value set {_num} to size of {_lista::*} set {_max} to arg * 5 set {_min} to {_max} - 4 loop {_max} times: loop {_lista::*}: {_wartosc.%loop-number%} is not set: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value-2 set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index loop-value-2 is more than {_wartosc.%loop-number%}: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value-2 set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_nazwa.%loop-number%}%} loop {_max} times: loop-number is between {_min} and {_max} loop-number <= {_num}: send "%loop-number%. %{nick::%{_nazwa.%loop-number%}%}% (%{_wartosc.%loop-number%}%)" {_max} is more than {_num}: set {_r} to {_num} loop {_max} - {_num} times: add 1 to {_r} send "%{_r}%. brak" send "Strona: %arg% z %{_strony}%" stop {_strony} is 1: send "Wyniki mieszcza sie na 1 stronie." stop send "Wyniki mieszcza sie na %{_strony}% stronach."
  15. Napisze ktoś taki skrypt że jeżeli wpisze komende /dajblok: to daje bloka diamentu każdemu graczowi które jest 50 kratek od gracza który wpisał to komende Zapomiałem loopa wstawić ale myślę że wiesz o co chodzi command /dajblok: permission: blok.dajblok permission message: &cNie posiadasz uprawnien trigger: #tutaj sprawdza czy sa jacys gracze w poblizu jezeli sa to wykonuj @down #daje kazdemu graczowi blok diamentu w poblizu 50 kratek czyli jakos : give 1 diamond block to loop-players czy jak tam jak z loopem send "&aDales diamentowy blok graczom: #Tutaj maja byc gracza ktorzy dostali#" else: #Jezeli nie ma zadnych graczy send "&cNie ma zadnych graczy w poblizu"