Skocz do zawartości

MrLucyferek

Użytkownik
  • Zawartość

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MrLucyferek

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

856 wyświetleń profilu
  1. MrLucyferek

    Sloty

    Tak, gracz z permisją wejdzie na serwer... a gracza bez permisji wywali
  2. Witam, napisał by ktoś jak zrobić to bez loopowania?.. Z góry dziękuję on rightclick: player's tool is sunflower named "&a1": loop 10 times: loop 200 times: if player has sunflower named "&a1": remove 1 sunflower named "&a1" from player add 1 to {PKT.%player%}
  3. dobra panie władzo, rozwiązałem to w ten sposób : on rightclick on entity: if name of clicked entity is "NPC": if {NPC1.%player%} is "true": set {NPC1.%player%} to "false" if {Exp.%player%} is greater or equal to {PExp.%player%}: send "&c&l[LuciRPG] &eAwansowales!" to player remove {PExp.%player%} from {Exp.%player%} wait 0.1 second add 1 to {Lv.%player%} set {PExp.%player%} to {PExp.%player%}*2 wait 0.5 second set {NPC1.%player%} to "true" else: send "&c&l[LuciRPG] &eNie masz wystarczająco dużo expa żeby awansować!" to player wait 0.5 second set {NPC1.%player%} to "true" Lepiej??
  4. Witam, mam problem mianowicie po kliknięciu na npc event wyskakuje mi dwa razy, natomiast jak dodaje do tego " if {Npc.%player%} is "true": " do ustawienia zmiennej mam cuś takiego: command /NpcTest: trigger: loop all entities: if loop-entity is player: set {Npc.%player%} to "true" KOD: on rightclick on entity: if name of clicked entity is "Kapitan": if {Lv.%player%} is 0: if {Exp.%player%} is greater or equal to 100: send "&c&l[LuciRPG] &eAwansowales!" to player add 1 to {Lv.%player%} set {PExp.%player%} to 200 remove 100 from {Exp.%player%} else: send "&c&l[LuciRPG] &eNie masz wystarczająco dużo punktow żeby awansować!" to player Jeśli ktoś wie jak zrobić by event zadziałał raz po kliknięciu to z góry dziękuję za odpowiedź #Edit: Nie ważne, skróciłem nazwę zmiennej i zadziałało...
  5. wysypuje się 1 wiadomość, zrobiłem tak gdyż na jednej wersji skript nie działa mi kilka skryptów na których mi zależy, na drugiej zaś nie działają inne skrypty, i nie mogę znaleźć wersji pluginu skript na którym działały by obie rzeczy tak dałbym loop all players aczkolwiek jak napisałem, nie działa to na wersji skript na której działa więcej rzeczy..... z drugiej strony jestem średni w pisaniu takich rzeczy, dlatego też postanowiłem zwrócić się tu.
  6. Siema, da się to jakoś skrócić ? w sensie . {Zmienna} = 40 {Zmienna2} = 80 {Zmienna3} = 160 {Zmienna4} = 320 Ewentualnie to wyżej zostawić tak jak jest, tylko zapomniałem jak się to robiło aby działało... I wrzucić do tego kodziku Every 1 second: loop all entities: if loop-entity is player: if {Lv.%loop-entity%} is 0: if {Exp.%loop-entity%} is greater or equal to 100: send "&eAwansowales!" to loop-entity add 1 to {Lv.%loop-entity%} set {PExp.%loop-entity%} to 200 remove 100 from {Exp.%loop-entity%} Z góry dziękuję za pomoc
  7. MrLucyferek

    Niezniszczalny Kilof

    Ja mam cuś takiego on leftclick with pickaxe: repair player's tool
  8. Witam mam problem, mianowicie jak zrobić z zmiennej {Def.%victim%} -> % <- ? w sensie żeby odejmowało/liczyło {Def.%victim%} jako procenty. z góry dziękuję za pomoc. on damage of player: reduce damage by {Def.%victim%} set {Def.%player%} to 3
  9. wie ktoś jak odjąć %damage% od zmiennej? send "&eOtrzymales &c %{ %damage% - %{LvDef.%victim%}% }% &a%{AHP.%victim%}%&c&l/&a%{OHP.%victim%}% &eobrazen od %attacker%" to victim
  10. MrLucyferek

    variable dmg.

    dobra ogarnełem to po kimbinowaniu kod: on damage of player: cancel event set {_damage} to damage wait 0.1 second remove damage from {AHP.%victim%}
  11. Pomoże ktoś? Z góry dziękuję chodzi mi oto aby otrzymane obrażenia odjąć od danych punktów ... czy jakoś tak . tylko nigdzie nie mogę znaleźć jak to zrobić kod: on damage of player: cancel event remove damage count from {AHP.%victim%}
  12. Witam , jak ustawić limit dla kreślonej zmiennej? {zmienna} coś typu maksymalny liczba dla zmiennej to 10 i wyżej się nie podniesie lub nie spadnie poniżej 1 {zmienna}
  13. {LvAtk.%player%} + {EQAtk.%player%) = {Atk.%player%} coś takiego żebym mógł wsadzić to niżej set score " &7&l> &cAtk &7&l> &a%{Atk.%loop-player%}%" in sidebar of loop-player to 3
×