Skocz do zawartości

MrLucyferek

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 246 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MrLucyferek

  1. Wiem co czujesz, nikt ci tego nie rozwiąże za dużo zabawy z tym, koniec końców i tak będzie się to dało zbugować.
  2. Czysto teoretycznie dało by się to ogarnąć gdybyś oznaczył "Teren Radiacji" world guardem
  3. Dziękuję, pozdrawiam.
  4. Opisz bardziej na pw.
  5. W sensie coś takiego? 1. set player's current hotbar slot to 1 2. set hotbar slot 1 of player to 2 3. set hotbar slot 1 of player 4. set player's current hotbar slot 1
  6. Yaho, wie ktoś może czmemu to nie działa / ma jakiś zamiennik? set current hotbar slot of player to 1 Przy tym: Can't understand this condition/effect: set current hotbar slot of player to 1
  7. MrLucyferek

    Grupowanie mobów

    Siemka, dało by się stworzyć coś typu grupy mobów po ich nazwach w sensie przykład: Nieumarli: Death Wolf Skeleton Knight Vampire BOSSY: Goblin King Tytan Zmora Miało by to działać jakoś w stylu: if mob group is in BOSSY: add {Zmienna.Gracza} to attacker damage
  8. " Jedyne co mogę ci zaproponować to próba schodzenia z wersją Skripta w dół aż nie znajdziesz odpowiedniej. " Odrazu powiem, działa na najnowszej wersji skript, problem musi leżeć gdzie indziej
  9. Ogólnie nie wiem dlaczego ale po zmianie lore efekt niewchodzi więcej, aczkolwiek dziękuję ci za odpowiadanie pod tym tematem, dzięki tobie stworzyłem skrypt czytający X dmg z lore, dodatkowo bonus rodem z metina w postaci % Obrażeń ogólnych,
  10. Siemka, jak wiecie w folderze skript jest plik variables.csv który przechowuje wszystkie zmienne, moje pytanie jest takie, mianowicie czy dało by się zrobić coś typu każdy gracz byłby w swojej "bibliotece":?
  11. Spójrz sobie czy to działa, pierścień exp mogę zrobić później, akcesoria itp również.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...