Skocz do zawartości

Gooldzik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gooldzik

  • Tytuł
    Początkujący II

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warsaw, Poland

Metody kontaktu

  • Discord
    Anioł#3879

Ostatnie wizyty

625 wyświetleń profilu
  1. Witajcie, potrzebuje pomocy. Potrzebuje skonfigurować IPTABLES pod sieć serwerów Minecraft, jednak coś mi nie działa. Wpisałem taką komendę iptables -I INPUT ! -s IP_PROXY -p tcp --dport POCZATKOWY_PORT:KONCOWY_PORT -j DROP Jednak teraz nawet nie pokazuje serwera na liście jako dostępnego, mimo że jest włączony. Macie jakieś pomysły jak to naprawić? Dobra walić ten iptables, ufw działa elegancko
  2. Jestem po prostu debilem. Sam wydedukowałem, że nie powinno zdejmować 18*9 wytrzymałości, oraz że within działa tak jak powinno. Wszystko działa, więc no.. Dziękuję bardzo z całego serduszka
  3. Błędów nie ma. Mam teraz tak i to nawet działa, bo nie kopię bloków na cuboidzie, ale.. Nie wykopuje 3x3, tylko jakąś dziwną ilość on mine: player's tool's type is diamond pickaxe player's tool's name is "&eKilof 3x3" set {_1} and {_2} to location of event-block add 1 to x-loc of {_1} add 1 to y-loc of {_1} add 1 to z-loc of {_1} remove 1 from x-loc of {_2} remove 1 from y-loc of {_2} remove 1 from z-loc of {_2} loop blocks between block at {_1} and block at {_2}: if region at loop-block is not set: break loop-blocks naturally damage player's tool by 9
  4. Bez stopa nadal to samo XD Co ze mną jest nie tak? on mine: player's tool's type is diamond pickaxe player's tool's name is "&eKilof 3x3" set {_1} and {_2} to location of event-block add 1 to x-loc of {_1} add 1 to y-loc of {_1} add 1 to z-loc of {_1} remove 1 from x-loc of {_2} remove 1 from y-loc of {_2} remove 1 from z-loc of {_2} loop blocks between block at {_1} and block at {_2}: if region at loop-block is not set: break (blocks within {_1} and {_2}) naturally damage player's tool by 9
  5. Ja to chyba coś zdecydowanie źle robię on mine: player's tool's type is diamond pickaxe player's tool's name is "&eKilof 3x3" set {_1} and {_2} to location of event-block add 1 to x-loc of {_1} add 1 to y-loc of {_1} add 1 to z-loc of {_1} remove 1 from x-loc of {_2} remove 1 from y-loc of {_2} remove 1 from z-loc of {_2} loop blocks between block at {_1} and block at {_2}: if region at loop-block is not set: break (blocks within {_1} and {_2}) naturally stop damage player's tool by 9
  6. Próbowałem z between i within, i nadal można niszczyć granicę cuboida on mine: player's tool's type is diamond pickaxe player's tool's name is "&eKilof 3x3" set {_1} and {_2} to location of event-block loop all blocks between {_1} and {_2}: if region at loop-block is not set: add 1 to x-loc of {_1} add 1 to y-loc of {_1} add 1 to z-loc of {_1} remove 1 from x-loc of {_2} remove 1 from y-loc of {_2} remove 1 from z-loc of {_2} damage player's tool by 9 break (blocks within {_1} and {_2}) naturally stop
  7. Problem w tym, że nie mogę znaleźć jak ten warunek ma wyglądać
  8. Cuboid i tak jest duży. Chodzi o to, żeby wyeliminować takie sytuacje. W jaki sposób, mogę sprawdzać każdy blok?
  9. Fakt, racja. Ale jest nieco inny problem. Jeżeli gracz wykopie coś na granicy cuboida, to wykopie teren na cuboidzie, mimo że gracz nie ma uprawnień do tego.
  10. Witajcie, mam taki skrypt, który kiedyś napisała jedna z najbardziej znanych osób tutaj on mine: player's tool's type is diamond pickaxe player's tool's name is "&eKilof 3x3" set {_1} and {_2} to location of event-block add 1 to x-loc of {_1} add 1 to y-loc of {_1} add 1 to z-loc of {_1} remove 1 from x-loc of {_2} remove 1 from y-loc of {_2} remove 1 from z-loc of {_2} damage player's tool by 9 break (blocks within {_1} and {_2}) naturally Jak mogę sprawdzić, czy gracz ma uprawnienia do niszczenia bloków na danym terenie?
  11. Jeżeli dobrze rozumiem, to plik ma wyglądać tak? spells: 1: name: - nazwa description: - opis item: - ender pearl price: - 150 level: - 10
  12. Ani zmiana na set {_item::*} to yaml value "spells.%loop-index%" from "spells" ani na set {_item} to yaml value "spells.%loop-index%" from "spells" Nie działa. Nadal jest <none>
  13. Witam, mam o to taki amatorski skrypt, który nie działa tak, jakbym chciał. code.skript.pl - kod 6A7EL7Z1 yml: code.skript.pl - kod x0880ZYA Problem polega na tym, że co prawda pojawiają się żółte szyby, ale mają one nazwę oraz lore jako <none> Wiecie może, na czym polega problem?
  14. Byłby ktoś zainteresowany kupnem panelu użytkownika pod serwer Minecraft?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Tymekd

      Tymekd

      tak, ale co to za panel?

    3. Gooldzik

      Gooldzik

      @wiktorm12przyjacielu, jak można sprzedawać coś nieautorskiego? Jestem poważnym człowiekiem.

    4. Gooldzik

      Gooldzik

      @TymekdBędzie to panel, przez który użytkownik może zarządzać swoim kontem na serwerze Minecraft. Na razie jeszcze myślę, co będzie w nim dodane, ale coś fajnego raczej wymyślę.

  15. Plik autoload, generuje się przy instalacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...