
PrimeGames
Użytkownik-
Ilość zawartości
46 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana PrimeGames w dniu 16 grudnia 2019
Użytkownicy przyznają PrimeGames punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
1 094 wyświetleń profilu
Osiągnięcia PrimeGames
-
inventory.setItem() - to void służący to ustanawiania itemku w danym ekwipunku. Ty próbujesz tym sposobem pobrać jego nazwę. powinieneś to zrobić używając getItem i w ogóle ogarnąć, czym różnią się gettery od setterów, bo to wielka różnica. dalej, drugie pytanie to to, czy rzeczywiście chcesz sprawdzić nazwę przedmiotu - tu pojawia się pytanie: jakiego przedmiotu zanim zaczniesz programować, ogarnij podstawy Javy - bez tego nie warto zaczynać
-
skrypt nie działa, bo jest bez sensu co sekundę loopujesz wszystkich graczy i sprawdzasz czy mają bana - ale gracz który ma bana nie jest na serwerze i tym samym nie może być zloopowany w ogóle to chory pomysł tak ściągąć wygasłe bany. zrób po prostu że przy próbie dołączenia na serwer sprawdza czy ban jest i jeśli jest, kickuje
-
żałosne czyli kradzieżą kodu xD nie jesteś autorem, a publikujesz jaki jest sens publikować coś, co nawet nie jest w fazie bety? już rozumiem, gdyby ktoś miał Ci pomóc w ambitnym projekcie, ale wypuszczanie czegoś takiego jawnie niedorobionego to prośba o hejt
-
PrimeGames zareagował(a) na odpowiedź w temacie: PhoneVerifier - minecraftowy steam guard!
-
ManuScripteX zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Odkupię prosperujący serwer Minecraft - około 100 online w godzinach szczytu
-
ManuScripteX zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Odkupię prosperujący serwer Minecraft - około 100 online w godzinach szczytu
-
Odkupię prosperujący serwer Minecraft - około 100 online w godzinach szczytu
PrimeGames odpowiedział(a) na PrimeGames temat w Archiwum współpracy
Aktualne. Cena do negocjacji, warunki opisane powyżej - nic się nie zmieniło. -
1. stwórz obiekt Inventory zawierający sformatowane gui - https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/inventory/Inventory.html 2. dla gracza wpisującego ban otwórz je z pomocą openInventory() https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/entity/HumanEntity.html#openInventory(org.bukkit.inventory.Inventory) 3. następnie nasłuchuj kliknięć użytkownika z pomocą https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/event/inventory/InventoryClickEvent.html i w razie wyboru odpowiedniego przedmiotu rozpoznanego po nazwie bądź typie wykonaj daną czynność
-
po prostu ustaw * VIP * jako prefix w pluginie na rangi a jeśli robisz własny plugin, format chatu możesz ustawić z pomocą tej metody https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/event/player/AsyncPlayerChatEvent.html#setFormat-java.lang.String-
-
MrCarrot zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Dopiero zaczynam z Java i mam pytanie
-
xAxee zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Dopiero zaczynam z Java i mam pytanie
-
Dopiero zaczynam z Java i mam pytanie
PrimeGames odpowiedział(a) na MrCarrot pytanie w Pytania i problemy
https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/command/CommandSender.html#getName-- np. sender.sendMessage("Twój nick: " + sender.getName()); dokumentacja Twoim przyjacielem -
Jaki jest sens tworzyć plugin na coś, co zostało już stworzone setki razy? Chyba, że dla nauki. Ale w takim razie solidnie poducz się podstaw Javy. Nazwanie obiektu offlinePlayer nie powoduje, że z obiektu Player stanie się OfflinePlayer. Robisz to źle. Użyj https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/Server.html#getOfflinePlayer-java.util.UUID- Dwa. Pobieranie z pomocą args[0] jakiegokolwiek obiektu nie ma sensu - wystarczy, że zapiszesz stringa w odpowiednim pliku. I tyle. Jedynie gdy chodzi o kickowanie zbanowanego gracza, sprawdź czy dany nick jest online - jeśli tak, zrób to i go wywal. Trzy. To co robisz to wynajdywanie koła na nowo - Spigot posiada odpowiednie API tyczące się banów. https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/org/bukkit/BanList.html To z niego powinieneś skorzystać.
-
C4LLM3P3T3R zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Zmiana języka
-
@EventHandler public void onLogin(PlayerLoginEvent event){ event.disallow(Result.KICK_BANNED, "masz bana kolego!"); } ew. @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ event.getPlayer().kickPlayer("masz bana kolego!"); } w PlayerLoginEvent które moim zdaniem bardziej nadaje się do wyrzucania zbanowanego gracza wywalasz go poprzez event.disallow
-
boleknowak zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Odkupię prosperujący serwer Minecraft - około 100 online w godzinach szczytu
-
PrimeGames zareagował(a) na odpowiedź w temacie: [Budowniczy] Zostanę budowniczym
-
PrimeGames zareagował(a) na odpowiedź w temacie: [Budowniczy] Zostanę budowniczym
-
PrimeGames zareagował(a) na odpowiedź w temacie: [Budowniczy] Zostanę budowniczym
-
Zapomniałeś o @EventHandler Zamiast PlayerJoinEvent użyj PlayerLoginEvent
-
Wydaje mi się, że tekst który starasz się spolszczyć to domyślny komunikat bana. Twój plugin - Essentials również - po prostu nie ingeruje w tą materię, tym samym w jego kodzie nie znajdziesz pożądanego do spolszczenia tekstu. Na Twoim miejscu dorobiłbym do tego pluginu niewielką część, która sprawia, że zbanowanemu graczu albo a. zamiast domyślnego komunikatu po prostu wywala Twój tekst, w tym przypadku w j. polskim b. ingeruje w domyślną treść tego komunikatu, o ile to możliwe.
-
boleknowak zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Jak napisać paczkę antycheat
-
Problem z netherem w danych godzinach
PrimeGames odpowiedział(a) na jndooo pytanie w Pytania i problemy
jesteś pewien że hour oznacza czas w grze czy w realnym świecie? co w ogóle chcesz z tych dwóch opcji EDIT: sprawdziłem i hour tyczy się faktycznie godziny realnej, niech lepiej wypowie się ktoś bardziej doświadczony w skripcie -
Virtuosso zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Odkupię prosperujący serwer Minecraft - około 100 online w godzinach szczytu
-
Sewer zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Jak napisać paczkę antycheat
-
Odkupię prosperujący serwer Minecraft - około 100 online w godzinach szczytu
PrimeGames odpowiedział(a) na PrimeGames temat w Archiwum współpracy
no ta prawdopodobnie masz rację ale zauważ że podaję cenę minimalną, nigdzie maksymalną, nie mam zamiaru kupować serwera w jakikolwiek sposób lepszego, tylko taki, który spełnia warunek online. wszelką jakością ja już się zajmę. być może w przyszłości zwiększę cenę i oczywiście, że będąc zainteresowanym moją ofertą możesz mi zaproponować sumę parę razy wyższą niż 800 zł -
zamień spacje na taby
-
lol jak zamierzasz to zrobić xD pytam, bo serio jestem ciekawy a co do reszty, to chyba nie pierwszy twój serwer programistów za darmo raczej nie znajdziesz