Skocz do zawartości

SernickLOL

Użytkownik
  • Zawartość

    536
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana SernickLOL w dniu 22 maja

Użytkownicy przyznają SernickLOL punkty reputacji!

4 obserwujących

O SernickLOL

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 01.11.1870 (149.762719821 lat)

Informacje

  • Płeć
    Inna

Ostatnie wizyty

2 271 wyświetleń profilu
  1. W jaki sposób mogę zrobić zmienne ze skripta (np. {gracze} i dodaję do niej nicki graczy po czym je wyświetlam (random element out of {gracze}))? Wiem, że muszę to zrobić w List ale nie mam pojęcia jak
  2. if lore of player's tool contains "coś" (???)
  3. przecież tam masz podane wszystko jak na tacy https://bukkit.org/threads/placing-bed.168950/ jakbyś nadal nie mógł znaleźć:
  4. SernickLOL

    AntyFly

    if command is "fly" "/fly" jest pewnie przez skripta rozumiane jako "//fly" poza tym napisz w którym miejscu skrypt nie działa
  5. SernickLOL

    unbanall

    loop all offline players execute console command "unban %loop-player%"
  6. Jak "do skutku" sprawdzać, żeby isAuthenticated(p) wynosiło true? Mam event (PlayerJoinEvent) i jeśli isAuthenticated(p) == false to nic się nie dzieje, a po zalogowaniu ( isAuthenticated(p) == true ) wykonuje się Main.getManager().addToQueue(p);
  7. zamień na "if player don't have permission "permisja" ":
  8. SernickLOL

    Zlecenie - cooldown

    dodaj zmienną która jest sprawdzana przy wykonywaniu komendy variables: {zmienna::%player%} = false [...] if {zmienna::%player%} is false: //dalszy kod else: //send "&cMasz juz dzialke" czy cokolwiek
  9. https://forums.skunity.com/threads/get-players-version.8030/
  10. Działa, ale tylko wtedy, jeśli skoczę
  11. Próbuję zrobić jump pady, niby wszystko działa, ale w konsoli jest taki spam. Co robię źle? @EventHandler public void onPlayerInteract(PlayerInteractEvent e) { Player p = e.getPlayer(); if(e.getAction() == Action.PHYSICAL) { if(e.getClickedBlock().getType() == Material.GOLD_PLATE) { Vector d = p.getLocation().getDirection(); Vector v = new Vector(d.getX() * 0.8D, 0.8D, d.getZ() * 0.8D); p.setVelocity(v); p.playSound(p.getLocation(), Sound.ENDERDRAGON_WINGS, 5, 1); } } } Dodam, że playSound działa od razu po nadepnięciu na płytkę (i wykonuje się 2 razy), a setVelocity (w górę (Y)) dopiero 0.5s po nadepnięciu edit: nowy kod, nadal nie działa tak jak powinien (wyżej wyjaśnienie)
×