Skocz do zawartości

Magiczny_Miki

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez Magiczny_Miki

  1. Magiczny_Miki

    holo

    Możesz stworzyć hologram, który będzie się tworzył przy załadowaniu skryptu. command /ustawholo: trigger: set {location} to location of player send "&aUstawiono" on load: delete holo object "hologram.1" wait 4 ticks create holo object "&bHologram;&7Linia 2" with id "hologram.1" at {location} Musisz mieć tylko ustawioną lokalizację z komendy, następnie jeszcze raz zreloaduj skrypt. Do tworzenia hologramów wystarczy addon skRayFall.
  2. Nie polecam tego użytkownika . Jest oszustem i nie płaci za wykonane skrypty. Nie płacił nawet innym użytkownikom w tematach. @Magiczny_Miki (ping został dodany aby użytkownik otrzymał powiadomienie o notatce.) ~ TakiJakTy
  3. Placeholderapi daje taką możliwość. /papi ecloud download progress progress_bar_{placeholder}% %progress_bar_{placeholder}_c:<completed Symbol>% %progress_bar_{placeholder}_p:<progress Symbol>% %progress_bar_{placeholder}_r:<remaining Symbol>% %progress_bar_{placeholder}_l:<max length>% %progress_bar_{placeholder}_m:<max value>% %progress_bar_{placeholder}_fullbar:<text>% %progress_bar_{placeholder}_c:&a■_p:&e■_r:&7■_l:10_m:100_fullbar:&aCompleted!% https://github.com/PlaceholderAPI/PlaceholderAPI/wiki/Placeholders Tylko w tych pluginach musiałby być level. Inaczej wtedy tego nie zrobisz. Chyba, że kupisz jakiś płatny plugin typu Networklevels.
  4. on rightclick: if player's held item is slimeball named "&a&llobby": execute console command "/spawn %player%" Zapewne używasz 1.8
  5. on damage: if attacker is player: if active potion on attacker is "absorption 1": send "Text" to attacker
  6. Masz jakieś błędy podczas ładowania skryptu? Mi załadoawało bez problemu.
  7. Może byś kod podał? Skąd mamy wiedzieć gdzie jest błąd?
  8. Dopiszę ci jutro z rana) :).
  9. Moby to potwory i zwierzęta. Nawet specjalnie dodałem ifa żeby graczy nie zabijało...
  10. every 30 minutes: loop all entities: if loop-entity is not a player: kill loop-entity
  11. Tutaj masz literówkę, bo masz napisane ubreking. Powinno być unbreaking.
  12. Mi bez problemu załadowało wszystko.
  13. options: tag:&8»&c&lBronie&8» tagII:&8»&c&lBronie&8« command /dajbron [<offline player>] [<text>] [<integer>]: trigger: if player has permission "dajbron.db": if arg 1 is set: if arg 1 is online: if arg 3 is set: if arg 2 is set: if arg 2 is "AWP": set {_ilosc} to arg 3 loop {_ilosc} times: give 1 bow of power 25 and flame 15 and unbreaking 10 and infinity 10 named "&2&lA&0.&2&lW&0.&2&lP" with lore "&6&lTa legendarna &2&nSnajperka||&c&lma 0,001%% szans||&4&lNa One Shota" to player send "{@tag}&7Dałeś %arg 3% %arg 2% graczowi %arg 1%" to player send "{@tag}&7Dostałeś %arg 3% %arg 2% od administratora %player%" to arg 1 if arg 2 is "amuletprosa": set {_ilosc} to arg 3 loop {_ilosc} times: give 1 of 399 of unbreaking 1000 and infinity 1000 named "&e&lLegendarny&c&lAmulet" with lore "&6Po użyciu dostaniesz 3 efekty||&4&lSiły 4||&b&lSpeeda 4||&e&lHaste 4" to player send "{@tag}&7Dałeś %arg 3% %arg 2% graczowi %arg 1%" to player send "{@tag}&7Dostałeś %arg 3% %arg 2% od administratora %player%" to arg 1 if arg 2 is not "AWP" or "amuletprosa": send "" to player send "&8——————————————→ {@tagII} &8←——————————————" to player send "&8»&7Poprawne użycie:" to player send "&8»&7/dajbron nick | AWP,amuletprosa | ilosc" to player send "" to player if arg 2 is not set: send "" to player send "&8——————————————→ {@tagII} &8←——————————————" to player send "&8»&7Poprawne użycie:" to player send "&8»&7/dajbron nick | AWP,amuletprosa | ilosc" to player send "" to player else: send "&8»&7Podaj ilość" to player else: send "&8»&7Podaj nick gracza online" to player else: send "&8»&7Podaj nick gracza" to player else: send "&8»&7Nie posiadasz permisji!" to player Jeśli chcesz użyć % w skrypcie musisz zrobić 2x % Np "&c&lma 0,001%% szans..." A drugi błąd był od tego, że zapomniałeś dać - to player (w linijce 20)
  14. Magiczny_Miki

    Wersja

    https://www.spigotmc.org/resources/fakeprotocol-change-bungeecord-1-12-to-myproxy-1-0-free.67965/ Musisz dać na bungeecorda (Zmieni się na namemc i koło wersji serwera)
  15. on region enter: if "%event-region%" is "nazwa": make player execute "pet hide" Powinno zadziałać . (wpisz tylko w miejsce "nazwa" swój region)
  16. Proszę abyś nie wprowadzał ludzi w błąd. Jako klient mogę serdecznie polecić @Arek24g ,gdyż jego prace są wykonane z dbałością i super. Jeżeli nie wpłaciłeś pieniędzy to nie kłam, że to zrobiłeś. Każdy przelew zawsze dochodzi . Nie dość, że zmarnowałeś mu czas to jeszcze się sprzeczasz i udajesz, że to @Arek24g jest tym złym.
  17. Spieszę z pomocą On join: set {_bar} to a new bossbar set progress of bossbar {_bar} to 1 set title of bossbar {_bar} to "&aTitle Bossbara" add player to bossbar {_bar} add player to bossbar {_bar} set style of bossbar {_bar} to SEGMENTED 10 set color of bossbar {_bar} to red Segmenty i kolor działają od 1.9. A taki bossbar gryzie się ze SkRayfall i musiałbyś go wyrzucić, a potrzebny do tego Bossbara jest skellet. Liczę na like :).
  18. Polecam serdecznie! Strony wyglądają naprawdę świetnie.
  19. Zawsze można użyć pluginu :). https://www.spigotmc.org/resources/oldcombatmechanics-disable-1-9-hit-cooldown.19510/ Można ustawić tutaj PVP 1.8 oraz wyłączyć funkcje popychania (collide).
  20. Wszystko można . Jeśli chcesz pomogę na pv. Robiłem to nie jeden raz.
  21. Nie lepiej użyć np spigotboarda lub jakiegoś innego pluginu ? Jak dasz odpowiednią zmienną w tym przypadku będzie to {Online}, to automatycznie będzie się odświeżał. Miga dlatego, że scorebord pojawia się co sekundę. Nie polecam robić scoreboardów w skrypcie. Tu link do pluginu: https://www.spigotmc.org/resources/spigotboard.20019/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...