Skocz do zawartości

predator114

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O predator114

  • Urodziny 07.11.2003 (18.769187503 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa, Ursus es
  • Hobby
    Ogólnie to teraz tryhard w programowaniu robię :v
  • Nick w MC
    na_razie_nima

Metody kontaktu

  • Discord
    Dąbek#2353

Ostatnie wizyty

1 148 wyświetleń profilu

Osiągnięcia predator114

Użytkownik I

Użytkownik I (5/13)

8

Reputacja

  1. Datapacki nie wymagają takich samych zasobów, ponieważ są one inaczej ładowane poprzez świat. Dodatkowo command bloki mają jeszcze inne checkery, bo są takimi samimi blokami jak np. dirt i są sprawdzane te same przy nich eventy, więc są bardziej nie efektywne (więcej informacji jest wysyłanych do serwera) Plus jeszcze datapack jest tylko i wyłącznie na osobny świat - nie tak jak w przypadku pluginu, który jest na wszystkie Konkluzja: pluginy są bardziej wydajniejsze od datapacków, ale w niektórych przypadkach prościej i lepiej można wykorzystać datapacki i ich funkcje (tylko trzeba robić to z głową i tyle). Datapacki powinny być używane do mniejszych rzeczy i tyle - tak jak pisałem wcześniej - oraz nie powinny one ingerować w samą rozgrywkę (od tego są tak jak mówisz pluginy) ps. Nie będę już odpowiadał, bo nie wnosi to nic do tematu
  2. ∆∆∆ Fakt faktem masz rację, ale jak patrzylem na serwerek ze skyblockiem i takim trybem to 80-90 ludzi w jednym czasie było jeszcze na nim miesiąc temu, więc nie jest aż tak źle
  3. Zawsze jeśli Command Blocki będą na serwerze stanowiły problem to można użyć Datapack'ów, które są bardziej efektywne (Nie każdy umie ich używać, ale da się nauczyć). Może nawet powinienem od razu napisać o Datapackach, aleee no
  4. Bodajże jest on dalej na Hypixel'u, ale w ogóle innej formie niż ją przedstawiłem - jest tam system turowy i zombie pojawiają się z każdą turą silniejsze, różne itp. Mi chodziło bardziej o taki survival typu DayZ/7 days to die. Ale za to tryb taki o takim zamyśle już był, nie jest on oryginalny zbytnio, ale w większości próby zrobienia takiego serwerka są po prostu nieudalne/słabe i nie ma zbytnio zajebistego serwerka Zombie Commandbloki na mapkach są stosowane też na większych serwerach, jak np. WynnCraft (jakieś ruszające się bloki na mapce/inne fajne systemy) Imo gituwa pomysł, który dodaje kilka fajnych rzeczy do gry bez użycia pluginów Naaaah przesadzasz, 2 osoby wystarczą do czegoś takiego Zależy też niby w jakim czasie chcesz taki projekt zrobić - im więcej osób tym szybciej, ale no jak na taki poziom trudności to 2 będzie idealna Aleee dzięki za opinię!
  5. Świetny będzie pomysł zrobienia serwera MC w stylu Zombie Apocalypse. Serwer będzie miał własny texturepack of course, który będzie dodawał zupełnie nowe rzeczy. Np.: Custom przyciski w GUI jak np Origin Realms Custom ekwipunki Customowe mobki - każdy zombie (podwodny, pustynny, itp.) może mieć inne texturki (oraz randomowe texturki, np. ubrania losowe), dzięki czemu mogą być rożne typy zombie - strzelający kwasem, jakiś gigant dowalony itp. Bronie/Apteczki/Itemki Customowe np. Piece 3x3x3, które będą miały własną texturke (tak, to jest mozliwe z optifinem) Spadochrony, zrzuty Pojazdy itp. I WIELE WIELE WIELEEE WIĘCEJ Do tego można nieźle pomyśleć nad mechaniką: Użycie w mapkach w końcu command blocków, które dałyby dużo możliwości na mapce - integracji świata z graczem, jak na przykład jakieś wrota fajnie zrobione lub działający rollercoster na mapce Bunkry, które trzeba jakoś otworzyć - może nie jak zwykle kartą/kluczem, a czymś innym (dużo opcji) Drop z samolotów (też fajnie można to texturkami zrobić) Bronie, które będą mogły przedziurawiać np. deski/siana/itp. (strzały, które będą przechodzić przez te bloki) Rozdzielenie świata na 4 różne mapki - 4 różne wyspy/czy coś takiego, które będą się od siebie różniły fauną/budowlami/stylem/itp. Do tego można dać mapkę eventową, która będzie raz na miesiąc dodawała coś innego do gry. Do tego jeśli mamy 4 różne mapki, można wymyśleć fajny system teleportów pomiedzy mapkami - staki/samoloty/drop z powietrza na wyspę/itp. I też dużo więcej fajnych rzeczy Ogólnie można by się nad tym rozpisywać dłużej, ale daje ci jakiś pomysł, który sam chciałem wykonać, ale przez brak czasu i zaraz zaczynające się studia i pracę nie mogę tego zrobić
  6. ^^^ Prawda niestety Sam właśnie @kerpson szukałem jakiegokolwiek kodu na coś podobnego, ale nigdzie nie mogłem znaleźć, bo po prostu chodzi o ich protekcje tak jak Levi na górze powiedział. Dodatkowo Blazingpack nie daje jakiejś dużej pomocy przy starcie serwera i nie zbyt chętnie "pomaga". Niby się nie dziwię, ale szkoda
  7. Nie no luzik luzik, ale i tak będę jakoś to próbował ogarnąć, więc no. Dzięki! W sensie mam klienta, który ma serwer BP i dla niego to robię, więc niestety to nie wchodzi w grę hah
  8. 1. Jestem świadomy, bo testowałem tą opcję i wiem z czym się gryzę, spokojnie . Są małe problemy, ale to norma przy takich rzeczach 2. No właśnie dokładnie tak zrobiłem na samym początku. Jeszcze patrzę jak to zrobić lepiej/inaczej i tyle + Fajnie chociaż, że ostrzegasz przed próbą zrobienia czegoś takiego. Mi się to nie przyda, ale pewnie innym prędzej
  9. ^^^ może to z ironii napisałeś, ale jak nie to nauczcie się czytać <333 Po drugie potrzebuję po prostu takiej funkcji, jeśli by taka istniała (przez proxy zmieniam już normlanie UUID, ale nwm czy taka opcja istnieje także w defaultowym bukkit'cie. To znaczy istnieje, ale nie jest ona tak idealna jak np. na bungee) Jeśli chodzi o kosmetyki do bp/lunar to łatwo to ogarnąć i w tym akurat pomocy nie potrzebuję hah I jeszcze raz! Wiem jakie są tego konsekwencje, więc spokojna głowa tam EDIT 1: Chodzi mi dokładniej o właśnie ukrycie tych kosmetyków - plugin Incognito. Niestety od BP żadnego API nie ma, żeby sprawdzić jak serwer wczytuje skrzydełka, aleee próbuje innymi sposobami
  10. Witam witam, mam kolejne pytanie... Czy wie ktoś jak mogę zmienić kompletnie UUID gracza podczas rozgrywki bez potrzeby wychodzenia z serwera? Na razie mam taki postęp, że użytkownikowi zmienia UUID, ale nie zmienia go kompletnie, czyli muszę zmieniać jego UUID, gdy wychodzi z serwera, bo inaczej nie może z niego wyjść. Ewentualnie możecie dać listę packetów, które uruchamiają się jak gracz wejdzie na serwer (mógłbym to sam zrobić i szukać wszystkich unikalnych packetów, ale jest ich po prostu za dużo, więc może ktoś będzie miał jakąś listę lub będzie wiedział, które się wywołują) Dzięki! PS. Nie piszcie mi proszę o tym, że "nie możesz zmieniać UUID, bo wtedy zaburzysz funkcję serwera", itp. itp. bo nie potrzebuję tego :v
  11. Nie wiem gdzie to zrobić, więc prosze admina o zmianę pytania na rozwiązane/usunąć. Problem polegał na złym ustawieniu samego Bungee
  12. Ogólnie to potrzebuję jakąś radę dot. serverów bungee i tego jak działa system przydzielania skinów na networku. Ogólnie to zrobiłem plugin, który miał działać na Bungee, ale jedynie działa on w 85%. Dlaczego? Dlatego że nie działają skiny. Próbowałem zmiany w LoginResult property teksturek: Jest jeden plugin na silnik Bukkit, który służy za ogólny core pluginu - gdy gracz chce zmienić skina to wysyła w PluginMessage info o tym, że gracz zmienia skina i dzięki Packetowi usuwa gracza z serwa (PacketPlayOutInfo). Następnie plugin na Bungee otrzymuje PluginMessage i zmienia obiektowi ProxyPlayer texturki (w Property), a na końcu dodaje gracza za pomocą tego samego packetu. WSZYSTKO działa na Bukkitcie, ale jak już pójde na Bungee to nie działa Jeśli napisałem to chaotycznie to sorki, ale jestem zmęczony, a mam trochę roboty i no PS.: Zauważyłem także, że jeśli zmienie nazwę graczowi już na samym networku (bungee) i jest to gracz non premium to wtedy dostaje skina gracza o tej nazwie użytkownia - na bukkitcie (nie na bungee) takiego czegoś nie ma
  13. Zamiast czegoś takiego: ShapedRecipe ItemRecipe = new ShapedRecipe(item); ItemRecipe.shape(new String[] { "123", "456", "789" }); ItemRecipe.setIngredient('1', Material.STONE); ItemRecipe.setIngredient('2', Material.STONE); ItemRecipe.setIngredient('3', Material.STONE); ItemRecipe.setIngredient('4', Material.STONE); ItemRecipe.setIngredient('5', Material.DIAMOND_PICKAXE); ItemRecipe.setIngredient('6', Material.STONE); ItemRecipe.setIngredient('7', Material.STONE); ItemRecipe.setIngredient('8', Material.STONE); ItemRecipe.setIngredient('9', Material.STONE); plugin.getServer().addRecipe(ItemRecipe); Polecam zrobić to: ShapedRecipe itemRecipe = new ShapedRecipe(item); itemRecipe.shape("SSS", "SDS", "SSS"); itemRecipe.setIngredient('S', Material.STONE); itemRecipe.setIngredient('D', Material.DIAMOND_PICKAXE); Bukkit.addRecipe(itemRecipe); Kod jest wydajniejszy, ładniejszy oraz nie musisz wtedy tworzyć konstruktora. Polecam Ci natomiast robić takie metody jak właśnie "setRecipe" w samej klasie Main, jeśli plugin jest po prostu mały Tam też inne rzeczy są do poprawienia, ale to już bardziej sama znajomość Javy, niż Bukkit'a
  14. Akurat o tym nie pomyślałem Dzięki za opinię i chyba macie rację - pluginy > mody No tam jeszcze dodaje ona parę innych rzeczy, ale wsm racja. Pomyślę sobię nad tym, bo to też ciekawe rozwiązanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...