Skocz do zawartości

Dafitovv

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dafitovv

  • Tytuł
    Świeżak Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie działa.. tak jak powinno.. owszem, gdy mam sniezke w lapie o nazwie epicka sniezka, to pojawia sie sniezka, natomiast gdy chce, by inny item pozostal w ekwipunku czyli np. Kowalo o nazwie "Epickie kowadlo" to gdy zginę z tym itemem (czyli z tym kowadlem) to zamiast tego, pojawia sie sniezka. (dodam, ze ten skript jest bardziej potrzebny mi do BedWars, a z racji iz chcialem zrobic nietypowe kity z itemami to wlasnie w tkwi w tym problem, ze po smierci te itemy trace.) a jak wiemy, na Bedach jest cooldown 5 sekund na gamemode 3. A tamte skripty, ktore pisal Shooterowy, działa, ale nie do końca..
  2. Właśnie podpisuje na odwrót, ze śnieżkę nazywam "Epicka Śnieżka" a kowadło "Epickie Kowadło" i sęk w tym, iż gdy posiadam kowadło o owej nazwie "Epickie kowadło" to zamiast tego pojawia sie śnieżka. I czasami również sie dzieje na odwrót - posiadam sniezke, pojawia sie kowadlo.
  3. Cześć, skript, który podałeś działa co prawda, ale częściowo - to znaczy, że przy śmierci owszem item pozostaje, natomiast gdy chce wziąć inny item, by pozostal przykladem jest kowadło o nazwie "Epickie Kowadlo" to pojawia sie zamiast tego kowadła - śnieżka. Chciałbym, by w jakiś sposób było to tak, aby item w kicie był zachowany po śmierci. Tutaj jest skript, który pisał @Shooterowy Z góry przepraszam za tworzenie nowego posta, ale nie sprawdziłem dokladnie, dopiero teraz zauważyłem, ze coś nie gra. Przepraszam - mój błąd. options: nazwa: "&d&lEpicka Sniezka" on gamemode change: if player's gamemode is spectator: loop items in player's inventory: if name of loop-item is {@nazwa}: add loop-item to {items::%player%::*} else if player's gamemode is survival: add {items::%player%::*} to player clear {items::%player%::*} Właśnie nie zadziałał tak jak bym chciał.
  4. Teraz sprawdziłem i działa świetnie! Dziękuje Ci bardzo za pomoc.
  5. Sprawdzilem, faktycznie działa ładnie, tylko nie wspomniałem o jednej rzeczy, mianowicie ten skript na brak utraty itemow po smierci jest potrzebny mi do BedWars, a z racji iz chcialem stworzyc wlasne klasy z itemem z danym przywilejem to niestety, ta wspomniania sniezka po smierci na arenie nie pojawia sie w ekwipunku. Zachowuje się dopiero przedmiot wtedy, gdy wpiszę /kill pimpek002 na arenie. A raczej tak gracz nie będzie ginął. Da się jakoś ciut inaczej to zrobić? Aby item został zachowany? Dodam również, że wiadome jest iz po smierci jest cooldown 5 sekund respienia sie i w czasie tego czasu jest gamemode 3. Może jest jakiś sposób, by ten item został zachowany również na tym gamemodzie? Z góry dziękuje Ci, Shooterowy za skript.
  6. Niestety, dalej błędy - tym razem inne. Screenshot (klik)
  7. Bezskutecznie.. can't understand this condition: 'dropped tool is snowball named ""&d&lEpicka Sniezka""' (itemy.sk, line 4: if dropped tool is snowball named {@nazwa}:')
  8. Tak jak w tytule, zależy mi na skrypcie, który nie umożliwia stracenia danego itemku o danej nazwie po śmierci. Czyli np. jeżeli mam śnieżkę bądź jakikolwiek inny item o nazwie którą sobie ustawie (dla przykładu kowadło o nazwie "Epickie Kowadlo") w ekwipunku, to po śmierci nie tracę jej. Próbowałem coś sam zdziałać, no ale niestety albo ja jestem zbyt paradoksalnie głupi albo zrobiłem coś źle. W każdym bądź razie, tutaj zamieszczam to coś, co chciałem zrobić nooo ale niestety... nidziała options: nazwa: "&d&lEpicka Sniezka" on death: if dropped tool is {@nazwa}: cancel event niestety pojawia sie ten jeden błąd can't compare 'dropped tool' with a text (itemy.sk, line 4: if dropped tool is {@nazwa}:')
  9. Nie działa , wgrałem to i nie mozna pisać na chacie , jedynie tylko na msg , mam Skript i silnik spigot 1.12 , czy coś jeszcze potrzeba zeby to działało? i czy wgl będzie działać na tej wersji? WIEM DATA xd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...