Skocz do zawartości

Dafitovv

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dafitovv

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. SIema siema, cześć i czołem, od razu przechodząc do rzeczy - szukam pluginu na jail, tudzież więzienie, w którym bedą umieszczeni gracze z nieetycznym zachowaniem. Oczywiście nie chodzi mi o zwykłe więzienie, gdzie skazany jest w celi i nie moze pisac. Chodzi mi o więzienie, w ktorym by ukarany mogl ublagac o wolnosc, musialby wykopac daną liczbę bloków w ustawionej przez plugin kopalnie. Innymi slowy chodzi mi o plugin cos pod taki jak ten: https://dev.bukkit.org/projects/jail-worker. Niniejszy wymieniony przeze mnie wyzej plugin niby działa, wszystko spoko, ale nie do końca, bowiem chcialbym zaznaczyc tylko obszar w ktorym maja kopac osobno przez komende, oraz zeby ustawic samo wiezienie. Chce zrobic to dla kilku graczy jedną kopalnię, bo bawienie sie w poszczegolne cele dla jednego gracza jest dla mnie bez sensu. Dla mnie mysle, ze jest to fajna sprawa bo zamiast dostac bana, albo byc w jailu w ktorym nic nie mozesz robic - bylaby mozliwosc odpokutowania za swe misterne plany kopiac wegiel w ramach prac spolecznych i wolnosci (hehe) Szukalem w necie no i znalazlem tylko ten - nic wiecej, moze zle szukam... moze cos da sie wymodzic z napisania Scriptu? Mam nadzieje, ze cos sie znajdzie - z gory dzieki.
  2. Siema SIema, przychodzę do was z zapytaniem czy istnieje jakiś plugin bądź skript na "ostatnie słowa" niektórym znanym na bedwars? Po zabiciu gracza pojawia się nad nieboszczykiem wybrane słowo np. "Pokój duszy, wiotki parówczaku" (xDD tak na poczekaniu wymyśliłem). Oczywiscie po zabiciu takiego gracza, wszyscy to widzą. Takie cuda są m.in na serwerze A jeżeli nie.. tooo... cóż mogę począć? Może jakiś plugin do hologramów by sie cuś przerobiło, cu Z góry dzięki mordy
  3. Nie działa.. tak jak powinno.. owszem, gdy mam sniezke w lapie o nazwie epicka sniezka, to pojawia sie sniezka, natomiast gdy chce, by inny item pozostal w ekwipunku czyli np. Kowalo o nazwie "Epickie kowadlo" to gdy zginę z tym itemem (czyli z tym kowadlem) to zamiast tego, pojawia sie sniezka. (dodam, ze ten skript jest bardziej potrzebny mi do BedWars, a z racji iz chcialem zrobic nietypowe kity z itemami to wlasnie w tkwi w tym problem, ze po smierci te itemy trace.) a jak wiemy, na Bedach jest cooldown 5 sekund na gamemode 3. A tamte skripty, ktore pisal Shooterowy, działa, ale nie do końca..
  4. Właśnie podpisuje na odwrót, ze śnieżkę nazywam "Epicka Śnieżka" a kowadło "Epickie Kowadło" i sęk w tym, iż gdy posiadam kowadło o owej nazwie "Epickie kowadło" to zamiast tego pojawia sie śnieżka. I czasami również sie dzieje na odwrót - posiadam sniezke, pojawia sie kowadlo.
  5. Cześć, skript, który podałeś działa co prawda, ale częściowo - to znaczy, że przy śmierci owszem item pozostaje, natomiast gdy chce wziąć inny item, by pozostal przykladem jest kowadło o nazwie "Epickie Kowadlo" to pojawia sie zamiast tego kowadła - śnieżka. Chciałbym, by w jakiś sposób było to tak, aby item w kicie był zachowany po śmierci. Tutaj jest skript, który pisał @Shooterowy Z góry przepraszam za tworzenie nowego posta, ale nie sprawdziłem dokladnie, dopiero teraz zauważyłem, ze coś nie gra. Przepraszam - mój błąd. options: nazwa: "&d&lEpicka Sniezka" on gamemode change: if player's gamemode is spectator: loop items in player's inventory: if name of loop-item is {@nazwa}: add loop-item to {items::%player%::*} else if player's gamemode is survival: add {items::%player%::*} to player clear {items::%player%::*} Właśnie nie zadziałał tak jak bym chciał.
  6. Teraz sprawdziłem i działa świetnie! Dziękuje Ci bardzo za pomoc.
  7. Sprawdzilem, faktycznie działa ładnie, tylko nie wspomniałem o jednej rzeczy, mianowicie ten skript na brak utraty itemow po smierci jest potrzebny mi do BedWars, a z racji iz chcialem stworzyc wlasne klasy z itemem z danym przywilejem to niestety, ta wspomniania sniezka po smierci na arenie nie pojawia sie w ekwipunku. Zachowuje się dopiero przedmiot wtedy, gdy wpiszę /kill pimpek002 na arenie. A raczej tak gracz nie będzie ginął. Da się jakoś ciut inaczej to zrobić? Aby item został zachowany? Dodam również, że wiadome jest iz po smierci jest cooldown 5 sekund respienia sie i w czasie tego czasu jest gamemode 3. Może jest jakiś sposób, by ten item został zachowany również na tym gamemodzie? Z góry dziękuje Ci, Shooterowy za skript.
  8. Niestety, dalej błędy - tym razem inne. Screenshot (klik)
  9. Bezskutecznie.. can't understand this condition: 'dropped tool is snowball named ""&d&lEpicka Sniezka""' (itemy.sk, line 4: if dropped tool is snowball named {@nazwa}:')
  10. Tak jak w tytule, zależy mi na skrypcie, który nie umożliwia stracenia danego itemku o danej nazwie po śmierci. Czyli np. jeżeli mam śnieżkę bądź jakikolwiek inny item o nazwie którą sobie ustawie (dla przykładu kowadło o nazwie "Epickie Kowadlo") w ekwipunku, to po śmierci nie tracę jej. Próbowałem coś sam zdziałać, no ale niestety albo ja jestem zbyt paradoksalnie głupi albo zrobiłem coś źle. W każdym bądź razie, tutaj zamieszczam to coś, co chciałem zrobić nooo ale niestety... nidziała options: nazwa: "&d&lEpicka Sniezka" on death: if dropped tool is {@nazwa}: cancel event niestety pojawia sie ten jeden błąd can't compare 'dropped tool' with a text (itemy.sk, line 4: if dropped tool is {@nazwa}:')
  11. Nie działa , wgrałem to i nie mozna pisać na chacie , jedynie tylko na msg , mam Skript i silnik spigot 1.12 , czy coś jeszcze potrzeba zeby to działało? i czy wgl będzie działać na tej wersji? WIEM DATA xd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...