W tym tygodniu pojawiły się aż 3 snapshoty. Nie zabrakło w nich wielu nowości - głównie zmian związanych z Wodną Aktualizacją, takich jak nowe byty czy też bloki.
Snapshoty
18w07a
-
Dodano fantomy.
- Pojawiają się w świecie zwykłym i w Endzie.
- Atakują graczy, którzy nie spali od dłuższego czasu.
- Upuszczają skórę.
-
Dodano żółwie.
- Pojawiają się na ciepłych plażach.
- Składają jaja na ich domowej plaży.
- Upuszczane przez nie skorupy można wykorzystać do stworzenia hełmów lub mikstur.
- Dodano możliwość biegania pod wodą.
-
Dodano słupy bąbli.
- Na chwilę obecną nigdzie się nie generują.
- Pojawiają się po postawieniu bloku magmy pod wodą.
- Umożliwiają oddychanie pod wodą.
-
Dodano możliwość zdjęcia kory z bloku drewna.
- Aby to zrobić należy kliknąć prawym przyciskiem myszy blok drewna trzymając w głównej ręce siekierę.
- Otrzymane w ten sposób bloki mają takie same właściwości jak zwykłe drewno.
-
Dodano trójząb.
- Można nim rzucić używają prawego przycisku myszy lub uderzyć używając lewego przycisku myszy.
- Na chwilę obecną niemożliwy do uzyskania w trybie przetrwania.
- Jego siła zostanie później zmniejszona.
- Kałamarnice od teraz strzelają atramentem w samoobronie.
-
Dodano krasnorosty morskie i morską trawę.
- Morska trawa pojawia się w oceanie.
- Krasnorosty morskie nie pojawiają się w głębokich oceanach.
- Krasnorosty morskie można przetopić w suche krasnorosty morskie, które można wykorzystać jako pożywienie lub paliwo do pieca.
- Przedmioty upuszczone w wodzie od teraz przemieszczają się do góry.
- Dodano pryzmarynowe schody i półpłytki.
- Pełna lista naprawionych błędów.
18w07b
- Od teraz tlen nie regeneruje się w pełni od razu po wyjściu z wody.
- Zmieniono nazwę kawałka skorupy żółwia na łuskę.
- Wysuszone bloki krasnorostów morskich od teraz się palą.
- Fizyka bloków krasnorostów morskich i morskiej trawy jest teraz bardziej podobna do fizyki wody.
-
Poprawki błędów:
- Przywrócono możliwość craftowania.
- Pełna lista naprawionych błędów.
18w07c
-
Poprawki błędów:
- Gra nie powinna zawieszać się po otwarciu ekwipunku.