Norbi 1337 Opublikowano 20 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2014 Jak zrobić że sprawdza czy bloki obok event-blocku nie sa skrzynkami, jesli sa to event-block robi na trapped chesta bo nie wiem jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 21 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 maja 2014 loop blocks 1 block around loop-block:if loop-block is chest:set loop-block to trapped chestpowinno działać Znacznik ! [/color][color=#008000]//Sebeg[/color] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 21 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 maja 2014 Probowalem. Musza byc skrzynki z kazdej strony. A ja chce chce ze jak nawet 1 skrzynia jest to robi trapped Wysłane z mojego SM-T210 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 21 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 maja 2014 @UP Nie możliwe. To powinno działać na jedną już...loop blocks in radius 1 from loop-block: add loop-block to {blocks::*}: size of {blocks::*} is greater than 0: loop-block is chest: set loop-block to trapped chestKolejny... WSZELKIE KODY WKLEJAMY W ! [/color][color=#008000]//Sebek[/color] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 21 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 maja 2014 (edytowane) Nie działa też Twoje https://code.skript.pl/hivcJsj7/ Edytowane 17 sierpnia 2017 przez Ewald Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mr. Edgarsz 164 Opublikowano 22 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2014 (edytowane) @norbi002 to co podesłałeś aktualnie działa tak że jeżeli pętla wykryję skrzynkę to zamieni ją w skrzynkę (wtf?)Tak będzie działać:on mine of {@bloki}: if player's gamemode is survival: chance of {@szansa}%: cancel event loop all blocks in radius 1 from event-block: add loop-block to {blocks::*}: size of {blocks::*} is greater than 0: loop-block is chest: set event-block to trapped chest Edytowane 22 maja 2014 przez Edgarsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 22 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 maja 2014 http://scr.hu/10xk/n4q6o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 22 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 maja 2014 loop all blocks in radius 1 from event-blockzamień naloop blocks in radius 1 of event-block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 23 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 maja 2014 Nie ma bledow ale nic sie nie dzieje (nie stawia skrzynki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Norbi 1337
Jak zrobić że sprawdza czy bloki obok event-blocku nie sa skrzynkami, jesli sa to event-block robi na trapped chesta bo nie wiem jak to zrobic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi